Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtäkää nyt että kaupan myyjä ei ole mikään asiantuntija

Vierailija
10.12.2019 |

Ellei ole nimenomaan erikoisliike. Mutta vttuako kyselet tavaroiden käyttötarkoituksista ja sopivuudesta minulta. Luuletko että olen käynyt kaikki miljoona tavaraa läpi ja opetellut käyttöohjeet ulkoa 😴 se ei todellakaan kuulu tehtäviini, voin sen paljastaa.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako vingut, ihan väärällä alalla olet

Vierailija
2/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä jakele muovikasseja ilmaiseksi, en vaikka kävisit joka päivä kymmenen kertaa kaupassa. Että mene muualle sen ruman hapannaamasi kanssa vinkumaan, että muovikassista täytyy maksaa, JOPA SINUN ylhäisyytesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä jää tälle alalle. Olen opiskelija ja työssäoppimassa :-)

Vierailija
4/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Sulla on loistava asiakaspalveluun vaadittava asenne. Niin lämminhenkinen ja sydämellinen lähestymistapa. :DD

Vierailija
5/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kun mun tarvii tietää mite se toimii.

Vierailija
6/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä jää tälle alalle. Olen opiskelija ja työssäoppimassa :-)

Ilmeisesti et ole sitten oppinut mitään. No eipä yllätä.

Vierailija
7/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on kummallista että vaikka on selkokielellä ohjeistettu, että mitä kannattaa tehdä jos myyjää ei näy kassalla, niin ei sitä ohjetta voida noudattaa. Sitten tönötetään siellä ääliönä ties miten kauan, kun myyjät ovat purkamassa tavaroita kaupan toisella puolella eivätkä näe että kassalla on joku!! Saisivat minun puolestani jonottaa koko päivän, jos eivät noudata ystävällistä ohjetta joka on kiltisti jaettu ihan asiakasta ajatellen 😴

Vierailija
8/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas, kyllä se asiakaspalveluasenne jää jokaiselta asiakaspalvelijalta kotiin joku aamu. Rankka ala, oli sitten automyyjä, kenkämyyjä, urheiluliikkeen myyjä tai keittiömyyjä... Asiakas on kuningas (ja pah) ja asiakas on aina oikeassa (ja vitut) ja me parhaat myyntitkitkin ollaan vaan ihmisiä joilla joskus huono päivä.

Huono päivä voi olla jo kotoa aamulla lähtiessä tai huonoksi päivä voi muuttua kun kohtaan teitä AASIakkaita. Ymmärtäkää jos aina ei palvella täpöllä, kympin arvoisesti. Ihmenaisia ollaan, mutta ei sentään supernaisia!

Vierailija
9/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kysyin jostain käsikauppalääkkeestä farmaseutilta. Se otti purkin käteen ja luki sen kyljestä tekstin ääneen niinkuin en itse osaisi. Kuvittelin saavani jotain lisätietoa.

Vierailija
10/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kujeppas huomenna konttorin kautta. Lopputilisi myötä asiakaspalvelu paranee kaupassa.

Vierailija
11/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaas, kyllä se asiakaspalveluasenne jää jokaiselta asiakaspalvelijalta kotiin joku aamu. Rankka ala, oli sitten automyyjä, kenkämyyjä, urheiluliikkeen myyjä tai keittiömyyjä... Asiakas on kuningas (ja pah) ja asiakas on aina oikeassa (ja vitut) ja me parhaat myyntitkitkin ollaan vaan ihmisiä joilla joskus huono päivä.

Huono päivä voi olla jo kotoa aamulla lähtiessä tai huonoksi päivä voi muuttua kun kohtaan teitä AASIakkaita. Ymmärtäkää jos aina ei palvella täpöllä, kympin arvoisesti. Ihmenaisia ollaan, mutta ei sentään supernaisia!

Ja sitten yksi erittäin hauska asia on se, kun asiakkaat alkavat puhumaan minulle ilman että edes katson heihin päin😴 puran tavaroita enkä edes vilkaise muualle, ja yhtäkkiä tajuan että minulle puhutaan. Onko niin vaikeaa sanoa vaikkapa sana MYYJÄ, ja katsoa että reagoin ja sitten alkaa puhumaan😴 jotkut tulevat ihan puskista ja aloittavat asiansa tyyliin "Sellaista blaablaablaa missä on blaablaablaa." onko niin vaikeaa aloittaa puhuminen kuten normaalit ihmiset tekevät? Eli odotat vuoroasi ja varmistat että myyjä tajuaa sinun puhuvan hänelle 😴 ja sitten voit aloittaa kuten normaali ihminen: Hei, sattuisiko teillä olemaan...

Vierailija
12/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kujeppas huomenna konttorin kautta. Lopputilisi myötä asiakaspalvelu paranee kaupassa.

Minkä vtun lopputilin :'D Olen työssäoppija, ääliö.

Vierailija
13/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ammattilaista haittaa tyhmien kysyminen kun kuitenkin asiakas kertoo hyvän palvelun tutuilleen ja tuo uudet asiakkaat.

Vierailija
14/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olen sattumoisin oppinut reagoimaan etunimeeni, en joka ikiseen asiaan jonka kuulen jonkin sanovan. Miksi kuvittelet että reagoin heti kun alat papattamaan jotain, kun minulla ei ole aavistustakaan että papatat minulle😴

Vierailija
15/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä olen sattumoisin oppinut reagoimaan etunimeeni, en joka ikiseen asiaan jonka kuulen jonkin sanovan. Miksi kuvittelet että reagoin heti kun alat papattamaan jotain, kun minulla ei ole aavistustakaan että papatat minulle😴

Jonkun*

Vierailija
16/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaitoinen myyjä kyllä tuntee myymänsä tuotteet. Ei niitä itse ole tarvinut käyttää ja kokeilla. Riittää, että on perehtynyt asiaan. Itse työskentelen autotarvikeliikkeessä. Minulla ei edes ole autoa, mutta osaan silti kertoa suurimmasta osasta tuotteista sen, mitä asiakas haluaa tietää. Jos en osaa, otan selvää tai pyydän paikalle sellaisen joka osaa. Sitä kutsutaan asiakaspalveluksi. 

Vierailija
17/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla tulossa loistava työura. Noin motivoitunutta työntekijää ei ihan joka päivä tai edes viikko tule vastaan. Onnea vaan tulevaan uraasi kortistossa!

Vierailija
18/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattitaitoinen myyjä kyllä tuntee myymänsä tuotteet. Ei niitä itse ole tarvinut käyttää ja kokeilla. Riittää, että on perehtynyt asiaan. Itse työskentelen autotarvikeliikkeessä. Minulla ei edes ole autoa, mutta osaan silti kertoa suurimmasta osasta tuotteista sen, mitä asiakas haluaa tietää. Jos en osaa, otan selvää tai pyydän paikalle sellaisen joka osaa. Sitä kutsutaan asiakaspalveluksi. 

Miksi vtussa luulet että joku työssäoppija käy kaupan miljoona tuotetta läpi ja opettelee niiden käyttötarkoitukset ja koostumukset ja kaiken :'D Ei kiinnosta vttuakaan mitkään lasten typerät lelut ja niiden käyttöohjeet. Minun tehtäväni on M Y Y D Ä.

Vierailija
19/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla tulossa loistava työura. Noin motivoitunutta työntekijää ei ihan joka päivä tai edes viikko tule vastaan. Onnea vaan tulevaan uraasi kortistossa!

No enpä minä edes yritä työllistyä tälle alalle :) Ihan muut jutut mielessä.

Vierailija
20/73 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö tää hiusväri mun psoriasisruttohammasmätä päänahalle?

En käyttäs tuollaiseen reikänahkaan mitään.

Jaa, no meen sitte kitimarrkettiin.

Maistuuko tämä hyvälle?

En ole maistanut enkä tiedä mikä teidän mielestä maistuu hyvälle.

No kitimarketissa tiedetään.

Käykö tämä huulipuna meijän Pirjolle?

En tunne teijänpirjoa niin valitettavasti en osaa sanoa.

Kitimarketissa kyllä tunnetaan.

Missä teidän linssit, oon jo vuoden??? niitä ettiny.

Täälläpäin, tulkaa niin näytän.

Joo ei, ei tuo, eeeii, ei tota, no ei, höh, no niitä Pirkan luomuräpylätervalinssejä, missä Hä?

Ne on K-kauppojen omia merkkejä, citymarket on tuossa lähimpänä.

Vi*tu miten paskat valikoimat.

T. Prisman täti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi