Lue keskustelun säännöt.
syysmamit pohjosesta ja miksei muutkin
08.06.2006 |
Heips!
Ois kiva tutustua muihin syysmameihin, itse odotan esikoistani rv26+0 ja Kemistä olen... Ja ikää on 20.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
asustelemma kuivaniemllä, enkä oikein tunne täältä ketään,joten olisi kiva tutustua, vaikka sitten kemiläisiinkin; eihän sinne mahdottoman pitkä matka ole.
Olen 25-vuotias, esikoinen on 9 kuukauden ikinen, ja toisen La on marraskuussa.