AMATSONI ALLIT VKO 27
Moikka!
Meitä on enää niin vähän jäljellä, että jään kohta yksin tänne kirjoittelemaan...:)
Mulla on taas hyviä uutisia. -1,3kg viime viikosta. Painoa tänään aamulla siis 86,7kg.
Nyt on mennyt kyllä hyvin viime aikoina, kun olen vihdoinkin oppinut syömään salaattia. Syön töissä salaattilounaan, ja kotona sitten päivälliseksi kunnon ruokaa. Lisäksi tietysti aamupala ja illalla jotain hedelmää tms.
Sipsiäkin (mun herkku nro. 1!) olen ostanut välillä, mutta entisen 350g sijaan nyt vaan ihan sillaisen minipussin (olisko 50g tms.), ja se riittää mainiosti:)
Lisäksi olen aloittanut taas pilateksen (jolla saa muuten aika kivasti vatsaa littanaksi) kuntopyöräilyn lisäksi.
Enää kolme päivää töitä, ja alkaa loma! JIPPII!!!
AAE
Kommentit (10)
Pilateksesta: Olen ostanut aikoinani tv-shopista sen siellä nykypäivänäkin vielä myytävän Winsor-pilates- setin. Eli "itse-oppinut" olen, mutta en ole kokenut siinä mitään ongelmaa. Opetusvideoilla selostetaan todella hyvin kaikki jutut.
Ja vaikken varmasti kaikkea tyylipuhtaasti osakkaan tehdä, niin hyötyä siitä ainakin silti on ollut;)
Suosittelen!
AAE
Moikkarallaa !
olen suunnitellut painon pudotusta tooooooosi kauan, siis jo ihan liian kauan ja nyt olen päättänyt tarttua härkää sarvista. Kilot ovat kertyneet pikkuhiljaa kolmen lapsen syntymän jälkee. Painan tällä hetkellä 71 kg ja pituutta on 164 cm. Tavoitteena on pudottaa yli 10 kg.
Minulla on vain pieni ongelma. Aina, kun olen aloittanut painon pudotuksen minulle on tullut aivan kauhea nälkä ja halu hotkia suunnilleen tuplamäärä ruokaa. Neuvokaa kokeneemmat millä tämän kauhean näläntunteen saisi pois. Muutenkin otan mielihyvin vastaan kaikki neuvot ja vinkit, joilla painoa saisi pudotettua !
Milloin muuten on seuraava punnituspäivä ?
aloittelin tuolla ittekseni uutta ketjua eilen ja tosiaan voisin liittyä tähän jengiin, että jonkun kaverin saisin ajatuksia ja vinkkejä jakamaan...
Elikkä minula painoa löytyy vaikka muille jakaa. Taustalla lapsesta asti ollut ylipaino joka teininä tasoittunut, seurustelujen ja elämänmuutosten myötä painoa tullut tasaiseen tahtiin ja nyt lukemat hirvittävät 125kg(pahimmillaan ollut kyllä n 10kg enemmänkin).
Naimisissa siis ja lapsesta haaveillaan ja paino on varmasti osasyynä "hedelmättömyyteen". Olen siis ollut raskaana , mutta menettänyt lapsen viime syksynä kohtukuoleman seurauksena ja toinenkin keskenemeno ollut vuoden vaihteessa..eikä nämä surulliset tapahtumat ole auttaneet todellakaan laihtumaan..
Nyt alkaa uutta virtaa löytyä ja huomenna palan lomalta töiden pariin ja tarkoitus todellakin alkaa syöä vähemmän ja liikkua enemmän. Pituutta minulla on 164cm.
Ylipainoa minulla on ihannepainoa katsoen n.50kg, mutta ensimmäinen tavoite minulla on, että pääsisin alle 100kg.En niin haluakkaan olla laiha, vaan terveempi ja onnellisempi.Elikkä ekat 25 kg jos saisi jouluun mennessä pois..jos lähtee enemmän, niin hyvä niin ja siitä sitten on hyvä lähteä.
Huomenna se sitten alkaa...
Ketä täällä nyt sitten kuuluu vielä porukkaan?
Ihme juttu! Mielestäni kävin jo laittamassa keskiviikkoaamuna painon ylös, mutta nyt en kyllä sitä havainnut... =C
Tämä oli muistaakseni siis keskiviikon tulos viime viikolta. Nyt olen ollut mökillä 5 päivää ja SYÖNYT, SYÖNYT ja JUONUT!
Katotaan saanko ryhtiä ensi keskiviikon punnitukseen...
Aloituspaino: 89 kg
1. viikon jälkeen 86, 8 kg
2. viikon jälkeen 84,6 kg
3.viikon jälkeen 83,6 kg
4.viikon jälkeen 83 kg
5. viikon jälkeen 81,6 kg
6.viikon jälkeen 80,5 kg
7. viikon jälkeen 78,8 kg
8. viikon jälkeen 78,1 kg
9. viikon jälkeen 77,2 kg
10. viikon jälkeen - lomalla (ei tulosta)
11. viikon jälkeen 75,1 kg
12. viikon jälkeen 73,4 kg
13. viikon jälkeen 72,2 kg
14. viikon jälken 72,4 kg
15. viikon jälkeen 69,6 kg
16. viikon jälkeen 70 kg
17. viikon jälkeen 69,8 kg
18.viikon jälkeen 69,4 kg
19. viikon jälkeen 68,2 kg
20. viikon jälkeen 67,2 kg
21. viikon jälkeen 65,6 kg
22. viikon jälkeen 63,8 kg
23. viikon jälkeen 63 kg
24. viikon jälkeen 63,4 kg
25. viikon jälkeen 65,6 kg
26. viikon jälkeen 64,8 kg
27. viikon jälkeen 64,2 kg
Viikon pudotus 600 g
Kokonaispudotus 24,8 kg.
Tervetuloa Hilariusfantti ja Kardemumma joukkoon. Meillä jo onkin viikkoja takana (aae, laihaläski ja lapalepa)... oliko meitä vielä muita langoilla??? Ja lapalepa on tainnut lähteä mökille kesälomaa viettämään, kun olet hävinnyt palstalta. Käy kertomassa luvut kun pääset koneen äärelle... =D
Oliko se Hilariushiiri kun valitteli, että kun laihduttaa niin ruokahalut kasvaa. Ihan tuttua!
Koeta alussa ettet niin paljoa tingi määrästä vaan satsaa laatuun. Eli syöt vihanneksia, salaatteja ja hedelmiä niin ettei tuo nälkä pääse niin lähelle. Ja puputat joka käänteessä parin tunnin välein.
Alkuviikot ne on pahimmat... oma "pika-apu" on kruunuvihannespussi ja raejuustoa + näkkileipää. Se ihan nopeasti hätään jos karmaiseva nälkä yllättää. Kruunuvihannekset mikron kautta pöydälle. Tämän satsin kautta sitten miettimään mitä seuraavaksi!
Myös ne baby-porkkanat (valmiiksi kuoritut) käsilaukussa auttavat tiukkaan paikkaan! Saa pään nälältä katkaistua.
Meppis
(...joka tasapainoilee ja yrittää heilua sektorilla 63-65 kg)
Tosi mukavaa että saadaan uusia pudottelijoita tähän porukkaan mukaan!
Mulla myös tuo sama ohje minkä meppiskin jo antoi, että ei parane heti alkaa millekkään kovalle kitukuurille. Syö siis usein ja vähän kerrallaan. Paljon salaattia ja kasviksia yms., kunnon ruokaa unohtamatta myöskään. Ja ruokailuvälejä ei kannata päästää kovin pitkäksi, joku 2-3 tuntia tilanteesta riippuen.
Liikunta kannattaa aloittaa samantien, kevyesti tietenkin. Ja joku mieluisa laji, ettei kyllästy heti. Kaikki ei ole juoksijoita..;)
Punnituspäivä meillä on ollut keskiviikkoisin.
AAE
Eli olen tuossa jonkin aikaa miettinyt kuten moni muukin, että "tarttis kai tehdä jotain.." Nyt sitten puolivahingossa huomaisin tämän ketjun. Huolitteko mukaan himpun verran epävarman yrittäjän? Painoa on kuitenkin kertynyt reilun kymmenen vuoden aikana vajaat 15 kg
Täältä tulee ensimmäiset punnitustulokseni. Lähtöpaino siis oli 71 kg.
9.7.08: 70,7 kg.
Kiitos hyvistä nälänkarkoitusvinkeistä, ne kyllä todella toimivat. Lisää vinkkejä otetaan ilolla vastaan.
Täällä myös eräs epätoivoinen yrittäjä!
Paino kertynyt kolmen lapsen raskauksien (ja juu, en voi kieltää...iltasyömisten) myötä. Oma olo ällöttää siinä määrin, että nyt on pakko tehdä jotakin ja yksin siihen en tunnu pystyvän!
Suurin ongelma on hillitön iltapuputtaminen, kun lapset saa nukkumaan alkaa hillitön jääkaapilla kulkeminen telkun katsomisen lomassa.
Elikkäs, aamulla punnittu aloituspaino 82,2kg. Pituutta vaivaiset 158cm.
Alkutavoite olisi painaa 68kg vuoden loppuun mennessä ja se tuntuu hurjalta!
Elikkäs, suurin ongelma mulla tuntuu olevan tuo hillitön iltasyöminen ja siihen otan erittäin mielelläni vastaan vinkkejä!
Et sä nyt ihan yksin ole, eikä sua yksin jätetä! Olethan sä päässyt nyt ihan hurjan hyvään vauhtiin.
Mulla on nyt mennyt lomailuksi ja juhlimiseksi, mutta matkaa mullakin on vielä tavoitteeseen, joten aion täällä kyllä roikkua niin kauan että se 68 kg on saavutettu.
'Tänään puntari pompsahti lukemiin 74.1 kg. Ihan tyytyväinen olen kun lomalla tuli herkuteltua enemmän kun koko vuonna yhteensä.
Kokonaispudotus on nyt 15.9 kg.
Tällä viikolla olen juossutkin jo muutaman lenkin, yli kuukauden tauon jälkeen, että eiköhän tässä ala taas kilot karisemaan.
Oletko AAE ihan itse opiskellut ton pilateksen vai käynyt jollain tunneilla. Mua kiinnostais, koska olen kuullut ja nähnyt sen aiheuttamia loistavia tuloksia.
Täällä ei sitä voi tunneilla harrastaa ja en tiedä noista dvd ym. opeista oppisinko oikein tekemään.
laihaLÄSKI