Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa vietit joulun uuden kumppanin kanssa?

Vierailija
09.12.2019 |

Miten pian on liian pian? En halua kutsua itseäni miehen siskon luo, mutta vaihtoehto on kutsua mies luokseni tai viettää joulu yksin (olen välipäivinä töissä ja oma suku on liian kaukana)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla silloin kun olin ensimmäistä vuotta avioliitossa🤔 Ei näiden random suhteiden kanssa ole niin perhettä kuin sen oikean perheensä kanssa, siis lapset on perhettäni.

Vierailija
42/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekana vuonna oltiin osa joulusta yhdessä (tavattiin keväällä). Vietettiin "oma joulu" 23. päivä kahdestaan kotona ja sitten molemmat jouluaatoksi omille vanhemmilleen. Joulupäivän iltana mies matkusti minun kotipaikkakunnalleni ja oltiin sitten siellä yhdessä loppuloma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisesta oli kulunut vajaa vuosi  kun vietimme ensimmäisen yhteisen joulun.  Ja siitä alkaen on

15 vuotta vietetty kaikki joulut yhdessä, vuorovuosin kummankin kotona.  Asumme edelleen kumpikin

omassa taloudessamme.

Vierailija
44/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin seurusteltu 4kk ja vietettiin joulua yhdessä minun vanhemmillani. Oltiin muistaakseni kolme päivää siellä. Tuntui ihan luonnolliselta. 

Vierailija
45/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kuukaus oltiin seurusteltu ja oltaisiin vietettu yhdessä, mutta olin itse estynyt viettämään joulua, joten mies meni vanhemmilleen yksin.

Vierailija
46/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna ku suhde oli kestänyt muutaman kuukauden vietettiin jouluaamu yhdessä, mutta sitten omien perheiden kanssa illalla. Tänä vuonna ollaan yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän