Missä vaiheessa vietit joulun uuden kumppanin kanssa?
Miten pian on liian pian? En halua kutsua itseäni miehen siskon luo, mutta vaihtoehto on kutsua mies luokseni tai viettää joulu yksin (olen välipäivinä töissä ja oma suku on liian kaukana)
Kommentit (46)
Heti ekana vuonna oltiin osa joulusta yhdessä (tavattiin keväällä). Vietettiin "oma joulu" 23. päivä kahdestaan kotona ja sitten molemmat jouluaatoksi omille vanhemmilleen. Joulupäivän iltana mies matkusti minun kotipaikkakunnalleni ja oltiin sitten siellä yhdessä loppuloma.
Tapaamisesta oli kulunut vajaa vuosi kun vietimme ensimmäisen yhteisen joulun. Ja siitä alkaen on
15 vuotta vietetty kaikki joulut yhdessä, vuorovuosin kummankin kotona. Asumme edelleen kumpikin
omassa taloudessamme.
Oltiin seurusteltu 4kk ja vietettiin joulua yhdessä minun vanhemmillani. Oltiin muistaakseni kolme päivää siellä. Tuntui ihan luonnolliselta.
Muutama kuukaus oltiin seurusteltu ja oltaisiin vietettu yhdessä, mutta olin itse estynyt viettämään joulua, joten mies meni vanhemmilleen yksin.
Viime vuonna ku suhde oli kestänyt muutaman kuukauden vietettiin jouluaamu yhdessä, mutta sitten omien perheiden kanssa illalla. Tänä vuonna ollaan yhdessä.
Taisi olla silloin kun olin ensimmäistä vuotta avioliitossa🤔 Ei näiden random suhteiden kanssa ole niin perhettä kuin sen oikean perheensä kanssa, siis lapset on perhettäni.