Voiko lievästi autistinen 9v poika tulla kanssani naisten puolelle uimahallissa?
Meillä ei ole avustajaa, eikä lapsen isä ole mukana kuvioissa.
Kommentit (17)
Ei voi! Joku miespuolinen avustaja sen kanssa miesten puolelle vaan.
Ap taitaa olla myös kehitysvammainen kun ei osaa sääntöjä lukea.
Ei se ny muutamasta vuodesta kiinni oo, jos 7 vuotias saa mennä nii kyl 9 vuotiaski mun mielestä saam ennä, en usko että kukaan saa mitään traumoja kummiskaa, ite kävin äidin kaa 10 vuotiaana vielä, sitte sen jälkee aloin menemään ite miesten puolelle ku rohkaistuin vähä, eikä niille tarvii sanoo minkä ikänen se lapsi on, valehtele vaikka 7 vuotiaaksi tai mikä se raja nyt onkaan
Saakohan ap jotkut seksuaaliset mielihyvät näistä ketjuista kun jankkaa jatkuvasti tämän aihepiirin aloituksia ?
Vierailija kirjoitti:
Ei käy. Ap
Nyt trolli/trollit jankuttaa tästä aiheesta.
Voiko kehi tysvammainen par talapsi tulla kanssani naisten pukuhuoneeseen?
T. Vihreä nainen
Ei. Mukana on pyydettävä esim. Eno, ukki tai henkilökohtainen avustaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy. Ap
Sitten ei asiaa uimaan ollenkaan vaan pysytte kotona.
Keskustelu | Aihe vapaa | 19:07 | 1.2.2026 | 7
Voiko lievästi kehitysvammainen 9v tyttö mennä isänsä kanssa miestenpuolelle uimahallissa?
Ei ole saatu naispuolista avustajaa naistenpuolelle vielä.
Joku tosi häiriintynyt pervo postailemassa taas.
Eihän se aikuisia naisia haittaa, mutta mitäs jos tulee vaikka luokkakaveri (tyttö) siellä suihkussa vastaan? Ei oo kiva
Älkää enää jatkossa vastatko tälle, suoraan poistoon!! Ei ole tervettä jankata tämmöisiä!!!!
Ei voi. Mene sellaiseen paikkaan, missä on perhepukkarit, tai opeta lapsesi pärjäämään/hanki miespuolinen saattaja.
Voiko mun mies tulla naisten puolelle, kun se on vähän vajaa? Ei kai sua haittaa olla meidän Pertin edessä nakuna sen enempää kuin mun tyttöä saisi häiritä sun poikasi?