Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa vietit joulun uuden kumppanin kanssa?

Vierailija
09.12.2019 |

Miten pian on liian pian? En halua kutsua itseäni miehen siskon luo, mutta vaihtoehto on kutsua mies luokseni tai viettää joulu yksin (olen välipäivinä töissä ja oma suku on liian kaukana)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ahdista mennä vieraiden ihmisten luo jouluna?

"Moi, poikanne penis on ollut vaginassani joten tulin teidän joulupöytään'"

Noin minä ajattelen kun poikani tuo uuden sussun käymään

Kertoo siitä miten olet poikasi kasvattanut.

Vierailija
22/46 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pian ja olin vankina tuntemattomien ihmisten kanssa mökillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin seurusteltu vähän reilu puoli vuotta ja käytiin yhdessä kummankin vanhemmilla/perheillä jouluna. Eiväthän he siinä vaiheessa enää mitään vieraita olleet, ei ollut tarvetta piilotella kumppania.

Vierailija
24/46 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä toistakymmentä vuotta, mutta vielä ei olla vietetty joulua yhdessä. Uudetvuodet kyllä ollaan yhdessä, mutta joulut kumpikin viettää omien lastensa perheissä.

Vierailija
25/46 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kertaakaan viettänyt joulua kumppanini kanssa. Hän ei tosin ole kovin uusi kumppani. Yhdessä olemme olleet noin 10 vuotta.

Vierailija
26/46 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin syys-lokakuun vaihteessa, emmekä vietä joulua yhdessä. Kerron miehestä perheelle vasta, jos suhde jatkuu yli 4 kk. 

Vierailija
27/46 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen ihan itse tiedä, milloin on sopiva aika viettää joulu yhdessä. Turha omaa tilannetta on muihin vertailla. 

Vierailija
28/46 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen ihan itse tiedä, milloin on sopiva aika viettää joulu yhdessä. Turha omaa tilannetta on muihin vertailla. 

Palstamammalle se ei mitenkään sovi että joku ajattelee tai tekee asiat omalla tavallaan.

Vierailija
29/46 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko viettää joulun yksin vai odotatko että olisitte yhdessä?

Minä usein vietän joulut yksin ja nautin rauhasta kun kukaan ei odota minulta mitään.

Vierailija
30/46 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, minä ja ex emme "viettäneet joulua yhdessä" vaikka olimme samassa talossa kyllä. Uuden miehen kanssa taas olemme olleet henkisesti yhdessä viestien välityksellä, vaikka eri kaupungeissa.

Vierailija
31/46 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsuisi itseäni vieraiden luokse jouluna. Jos suhteenne on seurustelua, niin on varmasti luontevaa keskustella myös joulun vietosta?

Vierailija
32/46 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä, 13kk tunnettu.

Vierailija
33/46 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä jouluna olisi tuntunut liian aikaiselta mennä miehen mukana hänen vanhempien luokse. Olen tavannut heidät vain kerran pikaisesti ja he asuvat kaukana, joten en koe vielä luontevaksi mennä heidän luokseen koko joulunpyhiksi.

Olemme sitä paitsi jo nelikymppisiä, ja vietän joulun muutenkin mielelläni itsekseni. En oikein ole perhejouluihminen. Ensi vuodesta en tiedä vielä, mutta mieluiten viettäisin joulun kahdestaan miehen kanssa.

Vierailija
34/46 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna vietetään ensimmäisen kerran joulua, kuudetta vuotta ollaan yhdessä (nykyisin avoliitossa). Aiemmat joulut olen viettänyt vanhan äitini seurana enkä todellakaan odottanut puolisoni tulevan sinne jouluksi. Hän on viettänyt tähän saakka sukujouluja oman sukunsa kanssa isolla porukalla. Nyt ei äitiä enää ole, joten olen vapaa viettämään joulun kuten haluan, ja lähden ulkomaille. Puoliso päätti lähteä mukaan, joten nyt sitten vietämme ensimmäisen joulumme yhdessä siellä.

Vierailija
35/46 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän jouluni yksin.

Vierailija
36/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tuntui siltä

Vierailija
37/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde alko toukokuussa. Ekana jouluna aatto ja joulupäivä oltiin omillamme. Tapanina mies tuli ekaa kertaa mun vanhempien luo (olivat jo muuten tavanneet).

Vierailija
38/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa alettiin tapailla ja sen vuoden jouluna molempien vanhemmat kutsuivat pariskuntana joulupöytään. Minun vanhempani itseasiassa tapasivat miehen vasta tuona jouluna.

Vierailija
39/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietän jouluni yksin.

Minä vietän tämän joulun ensimmäistä kertaa puolisoni kanssa, lähdemme matkoille. Mutta jos hän ei olisi halunnut lähteä kanssani reissuun vaan mennä sukulaisilleen, niin sitten olisin valinnut lähteä yksin. En kestä ajatustakaan sukujoulusta ja lautapeleistä ja yhdessä kokkailusta jne.

Vierailija
40/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin toukokuussa ja jouluaatto vietettiin mun vanhempien luona. Oltiin jo kihloissa ennen joulua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan