Mä en enää suostu olemaan piilossa ja varalla!
Miehen on virallistettava meidän suhde ja jätettävä vaimonsa. Oon jo 2 vuotta ollut miehen rakastaja, mutta meidän suhde on vaan syventynyt. Kotona miehellä on vaan valittava vaimo ja lapset. Nyt olisi jo aika elää ja jättää heidät. Mieskin haluaa tätä, tiedän sen. Jos mies ei sunnuntaihin mennessä ilmoita vaimolleen meistä, minä teen sen.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tosiaan pilata mahdollisimman monen ihmisen joulu.
Mies on pilannut joulun pettämällä ja ottamalla sivusuhteen.
Itse kyllä en suoraan uhkaisi mitään vaan saattaisin asian vaimon tietoon niin, ettei minua voitaisi syyttää.
Esim vahinkofritsu, oma alusvaate, korvakoru tms johonkin miehen tavaroihin kuten autoon, tai kondomin kuori yms. Tapoja on monia.
Meillä mies erosi lopulta vaimostaan, vasta 3,5 vuoden jälkeen kun tulin raskaaksi vahingossa. Tai vahingossa ja vahingossa kun mies itse päästi sisään ilman kondomia!
Sen jälkeen mies erosi vaimostaan. Lapset on hyväksyneet uuden pienen sisaruksen, ex-vaimo luonnollisesti ei.
Mies sanoi että pystyi tekemään päätöksen vasta kun oli varma että meidän suhde jatkuu myös, vaikka itse tiesin jo muutaman tapaamisen jälkeen että hän on sielunkumppanini ja hänen kanssa haluan olla aina. Mies pelkäsi silti sitä että eroaa ja mekin lopulta erotaan jne eikä halunnut jättää perhettään. Sitten kun pikkuinen ilmoitti tulostaan, miehen valinta on helppo ja selvä.
Joskus jotain pitää tapahtua että asiat etenee. Itse kun ehdin monta vuotta haaveilla että saisin miehen kanssa perheen mutta en painostanut tai uhkaillut. Halusin että mies tulee luokseni vapaaehtoisesti ja niin kävi. Vaikka tuntuu välillä että hän taisi tahallaan jättää ehkäisyn käyttämättä. Ja se oli oikein. Onnellisesti yhdessä nyt ja toista pientä suunnitellaan jos vielä luoja meille toisen lapsen suo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, jos saat tämän miehen ap? Siivoat, laitat ruokaa ja hoidat teillä ajoittain olevia toisten lapsia? Kihiset mustasukkaisuutta, kun mies lähtee poikien iltaan tai salille eikä tahdokaan pitää sinua kädestä 24 h vuorokaudessa?
Tämmönenkö parisuhde sinulla on?
Otan osaa
Joskus käy niin, että kun mies jää kiinni, niin hän jättää myös sen epätoivoisen naikkosen myös.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies erosi lopulta vaimostaan, vasta 3,5 vuoden jälkeen kun tulin raskaaksi vahingossa. Tai vahingossa ja vahingossa kun mies itse päästi sisään ilman kondomia!
Sen jälkeen mies erosi vaimostaan. Lapset on hyväksyneet uuden pienen sisaruksen, ex-vaimo luonnollisesti ei.
Mies sanoi että pystyi tekemään päätöksen vasta kun oli varma että meidän suhde jatkuu myös, vaikka itse tiesin jo muutaman tapaamisen jälkeen että hän on sielunkumppanini ja hänen kanssa haluan olla aina. Mies pelkäsi silti sitä että eroaa ja mekin lopulta erotaan jne eikä halunnut jättää perhettään. Sitten kun pikkuinen ilmoitti tulostaan, miehen valinta on helppo ja selvä.
Joskus jotain pitää tapahtua että asiat etenee. Itse kun ehdin monta vuotta haaveilla että saisin miehen kanssa perheen mutta en painostanut tai uhkaillut. Halusin että mies tulee luokseni vapaaehtoisesti ja niin kävi. Vaikka tuntuu välillä että hän taisi tahallaan jättää ehkäisyn käyttämättä. Ja se oli oikein. Onnellisesti yhdessä nyt ja toista pientä suunnitellaan jos vielä luoja meille toisen lapsen suo.
Luuletko tosiaan olevasi ainoa ja se tärkein? 😃 Toivottavasti miehesi ei päästä seuraavan sisään mällejään. Kyllä naiset ovat typeriä. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosiaan olevasi ainoa ja se tärkein? 😃 Toivottavasti miehesi ei päästä seuraavan sisään mällejään. Kyllä naiset ovat typeriä. 😆
Mies pettää sinua. Ei hänelle se pentu mitään merkkaa, eihän hänelle merkannut edellisetkään kakaransa. Hän panee paksuksi ja lähtee etsimään ritsoja.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, miksei Luoja soisi teidän kaltaisille parastaan ?
Vierailija kirjoitti:
Jopas on ylimielistä sakkia taas sattunut tähänkin ketjuun. Ottaa ilmeisen koville pelkkä ajatuskin siitä että se oma mieskin saattaa tosiaan peuhata vieraissa lakanoissa kun pitää toista naista syyttää ja solvata. Naista joka ottaa miehestäsi VAIN ne haluamansa palat.
Eikä mikään ihme että mies juoksee vieraissa, kun kotona on moinen katkera riivinrauta.
Säälittävän moni toinen nainen kuvittelee itsestään liikoja ja nimenomaan haluaa muuta, kuin seksiä. Miksi se mies ei vaan jätä sitä kamalaa riivinrautaansa ja lähde tuon unelmanaisensa perään? Tällaiset miehet on pelkureita ja luusereita, kun siinä riivinrautavaimossa kiehtoo niin paljon, ettei pysty päästämään irti.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi että pystyi tekemään päätöksen vasta kun oli varma että meidän suhde jatkuu myös, .
Siis hyi helkutti, miten joku voi huolia noin alhaisen tyypin? Jätkä on tarkoituksella ja todella pitkään valehdellut ja näytellyt kotona perheelleen, jotta vaimo ei vaan jättäisi häntä. Ainoa alhainen motivaatio on huolehtia siitä, ettei ITSE jää yksin! Ja nythän sinäkin menit koukkuun. Tässä tapauksessahan miehelle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin erota, koska asian paljastuttua vaimo olisi jättänyt joka tapauksessa. Nyt sinä sentään jäit ylläpitämään hänen vääristynyttä minäkuvaansa. Täysi narsisti koko äijä ja sinä kuvittelet jotain sielunkumppanuuksia, voi helkutti...
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt sinä sait sen vaimon roolin?
Olisin kiitollinen kenelle tahansa ihmiselle, joka paljastaisi miten kamalan ja kieron pettäjämiehen kanssa olisin ollut turhaan yhdessä. Oli tämä henkilö naapuri, ystävä tai vaikka sitten puolisoni toinen nainen, mikään ei voisi olla pahempaa kuin se, että kukaan ei kertoisi minulle ja vasta paljon myöhemmin joutuisin kestämään sen häpeän, että kaikki muut tiesivät paitsi minä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi että pystyi tekemään päätöksen vasta kun oli varma että meidän suhde jatkuu myös, .
Siis hyi helkutti, miten joku voi huolia noin alhaisen tyypin? Jätkä on tarkoituksella ja todella pitkään valehdellut ja näytellyt kotona perheelleen, jotta vaimo ei vaan jättäisi häntä. Ainoa alhainen motivaatio on huolehtia siitä, ettei ITSE jää yksin! Ja nythän sinäkin menit koukkuun. Tässä tapauksessahan miehelle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin erota, koska asian paljastuttua vaimo olisi jättänyt joka tapauksessa. Nyt sinä sentään jäit ylläpitämään hänen vääristynyttä minäkuvaansa. Täysi narsisti koko äijä ja sinä kuvittelet jotain sielunkumppanuuksia, voi helkutti...
Ehkä vaimo oli jättämässä ja mies pani tuon paksuksi, koska tietää, ettei pärjää yksin ja se lapsi pitää sen suhteen.
Silti jatkaa samaa menoaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, jos saat tämän miehen ap? Siivoat, laitat ruokaa ja hoidat teillä ajoittain olevia toisten lapsia? Kihiset mustasukkaisuutta, kun mies lähtee poikien iltaan tai salille eikä tahdokaan pitää sinua kädestä 24 h vuorokaudessa?
Puhumattakaan siitä, että miehen taipumus itsekkääseen valehteluun, pettämiseen ja manipulointiin on jo todistettu. Se on vain ajan kysymys, kun uuteenkin suhteeseen tulee ongelmia. Ei välttämättä samoja kuin edellisessä, mutta ketutus ja (jo lapsuudesta tuttu) negatiivinen tunne sekä tapa reagoida siihen on sama.
Mamanpoika kirjoitti:
Ehkä vaimo oli jättämässä ja mies pani tuon paksuksi, koska tietää, ettei pärjää yksin ja se lapsi pitää sen suhteen.
Silti jatkaa samaa menoaan.
Joo eiköhän tuossa vaiheessa sälliä ole kuumotellut jo kovasti, kun vaimokin aavistaa jotain ja parista valheestakin jo jäänyt kiinni...
Vierailija kirjoitti:
Sua on kusetettu. Mies halusi siivoojan ja ruoan laittajan. Sen takia pani sut raskaaksi. Hän olisi voinut jättää vaimonsa jo aiemmin ja elää omillaan, silti tapailla sinua. Miehesi ei pärjää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kiitollinen kenelle tahansa ihmiselle, joka paljastaisi miten kamalan ja kieron pettäjämiehen kanssa olisin ollut turhaan yhdessä. Oli tämä henkilö naapuri, ystävä tai vaikka sitten puolisoni toinen nainen, mikään ei voisi olla pahempaa kuin se, että kukaan ei kertoisi minulle ja vasta paljon myöhemmin joutuisin kestämään sen häpeän, että kaikki muut tiesivät paitsi minä itse.
Muuten samaa mieltä, mutta tässä on vahinko jo tapahtunut, eli 2 vuotta on jo kulunut!
Vierailija kirjoitti:
Mervikö se siellä? Olen tiennyt sinusta ja miehestäni jo pari vuotta ja se on ollut ihan vapaa lähtemään, mutta täälläpä se vaan vielä on. :D
En kyllä ymmärrä näitä vässykkävaimojakaan!
Kaksi vuotta mies juossut vieraissa ja täällä vain hymiöiden kera postailee?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten samaa mieltä, mutta tässä on vahinko jo tapahtunut, eli 2 vuotta on jo kulunut!
Sitä suuremmalla syyllä asia pitää kertoa, että vaimon huijaaminen vihdoin loppuu. Tuo on julmaa toisen ihmisen elämän hyväksikäyttöä. Hänelläkin on oikeus rakastaa ja tulla rakastetuksi aidosti ja uuden kumppanin löytämisessä voi olla jo kiire. Lisäksi hän todennäköisesti panostaa taloudellisia varojaan pettäjään, koska luulee että tulevaisuus on yhteinen. Hänellä on myös jälkikäteen oikeus tietää, millainen hirviö hänen puolisonaan oli, koska häpeä on miehen!
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä haluat parisuhteeseen miehen kanssa, joka pettää puolisoaan ? Miksi ? Mikä saa sinut kuvittelemaan, että asia olisi sinun kanssasi toisin ? Siihen alkuperäiseen ykköseenkin mies on joskus ollut rakastunut ja vielä niin paljon, että on halunnut perheen ? Miksi te kakkoset luulette, että teidän varattujen miesten parisuhteen ongelmat johtuvat AINA siitä naisesta?
Varattu mies joka alkaa suhteeseen toisen naisen kanssa on malliesimerkki miehestä joka ei kykene selvittämään suhteessa olevia ongelmia. Se ongelma ei poistu naista vaihtamalla. Ja tällaisen helmen jotkut haluatte oikeasti ? Ei voi muuta sanoa, että siinä kyllä sitten kaksi typerystä saa toisensa. Alkuhuuma kun loppuu siinä uudessakin kuviossa.
Tiedän mä muutaman sellaisenkin tapauksen, jossa se nainen nro 2 on ollut suurin rakkaus. Eikä mies ole pettänyt. Mutta näissä tapauksissa on yhteistä se, että edelliseen suhteeseen jäätiin, kun ex oli ilmoittanut olevansa raskaana. Perhettä ei oltu suunniteltu.