Mä en enää suostu olemaan piilossa ja varalla!
Miehen on virallistettava meidän suhde ja jätettävä vaimonsa. Oon jo 2 vuotta ollut miehen rakastaja, mutta meidän suhde on vaan syventynyt. Kotona miehellä on vaan valittava vaimo ja lapset. Nyt olisi jo aika elää ja jättää heidät. Mieskin haluaa tätä, tiedän sen. Jos mies ei sunnuntaihin mennessä ilmoita vaimolleen meistä, minä teen sen.
Kommentit (82)
Miksi sinä haluat parisuhteeseen miehen kanssa, joka pettää puolisoaan ? Miksi ? Mikä saa sinut kuvittelemaan, että asia olisi sinun kanssasi toisin ? Siihen alkuperäiseen ykköseenkin mies on joskus ollut rakastunut ja vielä niin paljon, että on halunnut perheen ? Miksi te kakkoset luulette, että teidän varattujen miesten parisuhteen ongelmat johtuvat AINA siitä naisesta?
Varattu mies joka alkaa suhteeseen toisen naisen kanssa on malliesimerkki miehestä joka ei kykene selvittämään suhteessa olevia ongelmia. Se ongelma ei poistu naista vaihtamalla. Ja tällaisen helmen jotkut haluatte oikeasti ? Ei voi muuta sanoa, että siinä kyllä sitten kaksi typerystä saa toisensa. Alkuhuuma kun loppuu siinä uudessakin kuviossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten teet, jos mies ei vieläkään jätä vaimoaan eikä vaimo ei heitä miestä ulos?
Jatkaa miehessä roikkumista. Mahtaa olla erinomainen mies jos kaksi naista roikkuu miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kuviossa ei ole ykkösiä tai kakkosia, vaan kaikki on häviäjiä. Molemmat naiset ovat tulleet roolissaan huijatuiksi ja hyväksikäytetyiksi.
Mies todennäköisesti luulee, että kuvio pysyy vakaana maailman tappiin. Hän voi syödä kakun ja säästää kakun ja saanti on aina varmaa.
Valheilla on tapana tulla julki, kun käry käy niin pask. leviää tuulettimeen ja kaikki peittyy sontaan.
Kaikki sekin mikä oikeasti oli hyvää ja kaunista.
Ketjun perusteella ei kyllä voi arvioida sitä tuleeko vaimo huijatuksi.
Eiköhän se vaimo jo tiedä sinusta. Mies ei rakasta sinua eikä suhde ole syvällinen jos vaimon kanssa on vieläkin kivempi elää. Oikeastaan taidat olla aika rasittava jos vielä tähänkin mennessä jakaa arjen mieluummin vaimonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten teet, jos mies ei vieläkään jätä vaimoaan eikä vaimo ei heitä miestä ulos?
Et näemmä ole av-palstan vakiolukija. Jos olisit, tietäisit, että jokainen av-mamma heittää vieraissa juoksevan petturi miehensä ulos (hurjimmat mammat vievät mieheltä rahatkin), eivätkä ruinaisi takaisin. Useimmat mammat vielä hankkisivat parissa kuukaudessa uuden komeamman, pitemmän, rikkaamman ja paremman sängyssä miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näemmä ole av-palstan vakiolukija. Jos olisit, tietäisit, että jokainen av-mamma heittää vieraissa juoksevan petturi miehensä ulos (hurjimmat mammat vievät mieheltä rahatkin), eivätkä ruinaisi takaisin. Useimmat mammat vielä hankkisivat parissa kuukaudessa uuden komeamman, pitemmän, rikkaamman ja paremman sängyssä miehen.
Vaimoilla on itsetunnot kohdillaan, he eivät roikkuisi petturimiehissään. Ota pois vaan.
Jopas on ylimielistä sakkia taas sattunut tähänkin ketjuun. Ottaa ilmeisen koville pelkkä ajatuskin siitä että se oma mieskin saattaa tosiaan peuhata vieraissa lakanoissa kun pitää toista naista syyttää ja solvata. Naista joka ottaa miehestäsi VAIN ne haluamansa palat.
Eikä mikään ihme että mies juoksee vieraissa, kun kotona on moinen katkera riivinrauta.
Voi luoja mitä luusereita mammat on. Raivoavat pelkästä ajatuksesta, että oma ukko löytää paremman. Sitten uhotaan niin maan prkeleesti kuinka v*tun hankalaksi osataankaan heittäytyä, ettei kukaan vaan olisi koskaan onnellinen. Ei edes omat lapset.
Vetäkään jo naru kaulaanne niin kaikilla on mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava typerän pikku naikkosen voimaantuminen.
Naikkonen? Eikö silloin puhuttaisi rakastajatteresta, eikä rakastajasta?
Alapeukuttajille tiedoksi:
Rakastajatar tarkoittaa naispuolista seksikumppania, joka ei ole kumppaninsa avo- tai aviopuoliso.
Rakastaja tarkoittaa miespuolista seksikumppania, joka ei ole kumppaninsa avo- tai aviopuoliso.
Muuten oikein, mutta seksikumppani on väärä termi. Kyse syvemmästä suhteesta. Tutustu historiaan. Viisastut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastajatar tarkoittaa naispuolista seksikumppania, joka ei ole kumppaninsa avo- tai aviopuoliso.
Rakastaja tarkoittaa miespuolista seksikumppania, joka ei ole kumppaninsa avo- tai aviopuoliso.
Noista sukupuolittuneista päätteistä on luovuttu ajat sitten. Ei ole esim. bussinkuljettajatarta eikä liikennelentäjätärtä.
Mutta minä olen mieluummin rakastajatar kuin vaimo. Minä saan ne juhlahetket, muija pesee pyykit ja siivoaa. Sopii minulle, joka olen jo kokenut, miten pitkä parisuhde ryydyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jopas on ylimielistä sakkia taas sattunut tähänkin ketjuun. Ottaa ilmeisen koville pelkkä ajatuskin siitä että se oma mieskin saattaa tosiaan peuhata vieraissa lakanoissa kun pitää toista naista syyttää ja solvata. Naista joka ottaa miehestäsi VAIN ne haluamansa palat.
Eikä mikään ihme että mies juoksee vieraissa, kun kotona on moinen katkera riivinrauta.
Ehkä vaimokin saa omasta mielestään ne parhaat palat. Hänelle se paras mitä miehellä on tarjota ei vain ole seksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä luusereita mammat on. Raivoavat pelkästä ajatuksesta, että oma ukko löytää paremman. Sitten uhotaan niin maan prkeleesti kuinka v*tun hankalaksi osataankaan heittäytyä, ettei kukaan vaan olisi koskaan onnellinen. Ei edes omat lapset.
Vetäkään jo naru kaulaanne niin kaikilla on mukavampaa.
En minä ajatellut, että mieheni löytäisi paremman. :D Eihän aloitus koske kenenkään meistä suhteita. Minä olen ainakin vain todennut, että suhde ei ole niin syvällinen kuin ap olettaa vaan mies pitää ap:ta rasittavana ja on siksi mieluummin kimpassa vaimonsa kanssa vielä monen vuoden suhteilun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ap:han juuri kiukuttelee, ettei saa muuta kuin tyydyttää ne seksitarpeet, mitä miehen vaimo hänelle säästää eikä mies halua olla hänäen kanssaan. :D Itse harvoin jaksan edes avata tällaisia ketjuja, olen tyytyväinen ja miehenikin on. Tänään kiinnosti.
Kauhean saamattomia nuo pettävät miehet. Ajatella että 2 vuotta hän on jo halunnut ja aikonut erota, muttei ole pystynyt. Kuka sellaista miestä haluaa?
Jos ap haastaisi miehen: minä tai perhe, niin mies valitsisi perheen. Jonkin ajan kuluttua miehellä olisi uusi salasuhde. Koska sellainen hän todistetusti on. Joten anna olla, ap. Mene ja etsi joku, joka on kanssasi avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista sukupuolittuneista päätteistä on luovuttu ajat sitten. Ei ole esim. bussinkuljettajatarta eikä liikennelentäjätärtä.
Mutta minä olen mieluummin rakastajatar kuin vaimo. Minä saan ne juhlahetket, muija pesee pyykit ja siivoaa. Sopii minulle, joka olen jo kokenut, miten pitkä parisuhde ryydyttää.
Tuosta rakastajattarestakin on luovuttu jo ajat sitten nykyään käytetään vain yleisnimistystä huo ra, sai rahaa tai ei.
Miksi suostuit toisen naisen rooliin näin pitkäksi aikaa? Ei miehen oo mitään järkeä nyt lähteä mitään asioita elämässään muuttamaan - kotona pelaa palvelu, ylläpito ja lastenhoito, seksiä saa vuodesta toiseen muualtakin, kun sivumuijat roikkuu hänessä vielä vuosienkin päästä (tuskin edes olet ollut ainut "rakastajatar" näiden vuosien mittaan. Jos lakkaat nyt olemasta "rakastajatar", tuskin mies seksiä lakkaa saamasta. Todennäköisesti tuo kuvio on vaimon mieleen, pikkulapsiarki vie kummasti seksihalut ja vaimo saattaa olla hyvinkin mielissään, jos mies ei ole koko aikaa seksiä kinuamassa väsyneeltä vaimoltaan vaan äitikin saa nukkua rauhassa kun laspet nukkuvat.
Oma mieheni oli myös "eroamassa" avioliitostaan silloin kun tavattiin. Sanoin suoraan, etten toiseksi naiseksi ala, ja jos oikeasti miettii minua suhteeseen, niin pitää ensin pistää stoppi edelliselle. Niin sitten olikin avioeropaperit vetämässä viikon kuluttua ensitapaamisestamme ja mies muutti luokseni.
Jos en olisi näin tehnyt, niin tiedä sitten olisiko sekin lopulta kaikkia muita paitsi minua tyydyttävä ratkaisu, että vielä vuosienkin päästä mies elelisi lastensa ydinperheessä ja vapaalla niin vaimolla kuin miehelläkin olisi omia rakastajia.
Hankala enää vuosien päästä alkaa muuttelemaan hyvää vakiintunutta käytäntöä, jolloin lapsilla on ehjä perhekulissi, lastenhoidosta ja taloudesta huolehtimassa kaksi aikuista, ja niin äiti kuin isä ovat päällisin puolin onnellisia ja hyvinvoivia hakiessaan toistensa hyväksynnän alla muualta sitä mitä eivät toisiltaan saa.
Sanon sulle nyt, että oot hetkesi menettänyt suostuessasi 2 vuotta sitten toiseksi naiseksi. Kahden vuoden kuluessa on alkuhuumakin jo laantunut, ja miehen päätöksiin ei enää vaikuta hormonaalinen ja emotionaalinen myllerrys. Mikä taas tarkoittaa sitä, että päätöksenteossa, jos hän joskus joutuu valitsemaan, hän tulee perustamaan päätöksensä vakaaseen harkintaan. Hänkin tietää sen, siksi ei valitse vaan pitää molemmat niin kauan kun molemmille sopii. Sulla on ainut mahdollisuus enää (kun oot ensimmäisen jo menettänyt) se, että vaimonsa pistää valinnan eteen (valitsee silloin todennäköisesti vaimonsa, ja teidän suhteenne saa ansaitsemansa lopun niin, ettei sun tarvitse sillä päätöksellä pientä päätäsi vaivata), tai se, että vaimo lähtee suhteesta, jolloin saatat pitkäaikaisen varavaihtoehdon statuksella saada ukon itsellesi.
Näillä korteilla en paljoa suhteelta odottaisi.
t. ainut nainen jo 6 vuotta, kakkonen en kertaakaan.
Varatun kannattaa ottaa varattu ja yhteisestä päätöksestä seksiä vain keskenään jos kummallakaan kotona ei ole. Niin se onnistuu pitkän aikaa eikä kumpikaan halua erota ja kaikki tyytyväisiä. Sinkut haluaa repiä perheen rikki.
Voi, voi varamuikkeli. Jos onnistut saamaan ukkoni, niin kiva kun joudut hoitamaan pari mukulaa kaikkine kouluunlaittamisineen, ruuanlaitot, siivoukset, pyykit ja harrastuksiin kyytsaamiset joka toinen viikko.
Onnea valitsemallesi tielle. Siitä se ilo repee.