Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät urheiluliivit juoksuun. Pitäisi olla toppaamaton. Kuppikoko vähän isompi

Vierailija
23.07.2025 |

Shock absorberit just tilasin mutta koko ei oikein natsannut ja ne tuntui tosi hankalalta pukea päälle. Ympärys oli niin napakka ettei sitä saanut pyöräytettyä ympäri (laitan edestä kiinni ja pyöräytän), mutta löysempi ei sitten tukenut. Jotenkin outo. Ehkä pitää kokeilla muita malleja tuolta merkiltä. materiaali oli kiva kun ei ole paksu. 

Käytössä freyan rintsikat mutta ne ei tunnu kauhean tukevilta jostain syystä, enkä tykkää siitä paksusta vaahtomuovista mitä se kuppimatsku on. Mitä rinuleita te muut käytätte? 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Triumpheissa yms markettimerkeissä ei ole kuppikokoja mulle, ei siis niitä. Ap

Vierailija
2/39 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shock absorberit ovat olleet hyviä isorintaiselle. Olen käyttänyt myös Anita-merkin liivejä. Etkö löydä sellaista mallia, jossa saisi laitettua hakaset kiinni edestä? Ehkä sellaista voisi etsiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shock absorber ultimate run bra ollut käytössä tosi pitkään. Kannattaa käydä esim. Sokoksella sovittamassa. Kunnon liiveihin kannattaa satsata.

Vierailija
4/39 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shock absorberit ovat olleet hyviä isorintaiselle. Olen käyttänyt myös Anita-merkin liivejä. Etkö löydä sellaista mallia, jossa saisi laitettua hakaset kiinni edestä? Ehkä sellaista voisi etsiä?

Lumingerien tarjontaa alustavasti katselin, siellä oli joku jossa oli vetskari edessä, mutta se vaikutti olevan samanlaista materiaalia kuin noi mun freyat, sellaista inhottavan paksua. Ap

Vierailija
5/39 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

RINULEITA? Oletko sairas päästäisi?

Vierailija
6/39 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shock absorber ultimate run bra ollut käytössä tosi pitkään. Kannattaa käydä esim. Sokoksella sovittamassa. Kunnon liiveihin kannattaa satsata.

Sokkarilla ei ole koskaan mun kokoja siellä rekissä kun olen katsellut. Zalandosta tilasin noi mitkä on nyt testissä, siellä näkyi olevan paljon laajempi kokovalikoima.  Voishan sitä käydä joku päivä uudestaan katsomassa. Ap

Vierailija
7/39 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matsmartilla oli poistoja, jos D-kuppi riittää. Ei ainakaan maksa paljoa

Vierailija
8/39 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RINULEITA? Oletko sairas päästäisi?

🖕Ap

Vierailija
9/39 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on myös noita Shock absorber-tapahtumia, netistä varmaan löytyy tietoa. 

Vierailija
10/39 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
11/39 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todella isot rinnat niin et tule löytämään tarpeeksi tukevia urheiluliivejä, et ainakaan edullisia.

Mutta! Laitat kahdet päälle niin silloin tulee oikeanlainen tuki

Vierailija
12/39 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Jos on todella isot rinnat niin et tule löytämään tarpeeksi tukevia urheiluliivejä, et ainakaan edullisia. Mutta! Laitat kahdet päälle niin silloin tulee oikeanlainen tuki

No ei nyt mitkään älyttömät mutta sen verran on kokoa että markettien urheiluliivivalikoimaa on turha katsella. Tai jos on kirjainkokoja tarpeeksi pitkälle niin ympärys on sitten tyyliin joku 90. Ap

Vierailija
13/39 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kokeeksi panachen liivit, katsotaan mitä käy. Nämä https://www.panache-lingerie.com/shop/product/ultra-perform-non-padded-…

On kyllä hävytön tuo hintaero mitä suomen ja uk:n välillä noissa on. Paska homma se brexit, ennen vanhaan tuli aina tilattua suoraan brittikaupoista liivit kun oli monta kymppiä halvemmat. No nyt sattu löytymään kotimaasta tarjous mutta koko ei ole kuin suunnilleen sinne päin kun oli vaan hajakokoja jäljellä, tosin noissa urheiluliiveissä istuvuus saattaa olla ihan mitä vaan niin voi olla ihan sopivakin.  Saa nähdä. Ap

Vierailija
14/39 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin kokeeksi panachen liivit, katsotaan mitä käy. Nämä https://www.panache-lingerie.com/shop/product/ultra-perform-non-padded-…

On kyllä hävytön tuo hintaero mitä suomen ja uk:n välillä noissa on. Paska homma se brexit, ennen vanhaan tuli aina tilattua suoraan brittikaupoista liivit kun oli monta kymppiä halvemmat. No nyt sattu löytymään kotimaasta tarjous mutta koko ei ole kuin suunnilleen sinne päin kun oli vaan hajakokoja jäljellä, tosin noissa urheiluliiveissä istuvuus saattaa olla ihan mitä vaan niin voi olla ihan sopivakin.  Saa nähdä. Ap

Ensinnäkin jos kyselee liivimerkkejä, pitäisi kertoa se tarkka koko. Miksi? No kun rintaliivivalmistajat ja mallit menevät markkinoilla sen koon mukaan. 

Toiseksi, Briteissä on tajuttu, että Brexitin jälkeen haluavat pitää meidät EU-asiakkaat. Siksi monet verkkokaupat ovat liittyneet IOSS-järjestelmään. Siinä he maksavat asiakkaan puolesta tullit ja arvonlisäveron. Käytännössä sinä tilaat verkkokaupasta entiseen tapaan, maksat hieman korkeamman hinnan, mutta saat tuotteet suoraan kotiin postina tai pakettina automaattiin kuten ennenkin. 

Infoa Tullista: IOSS (Import One-Stop-Shop) on arvonlisäveron maksamisen erityisjärjestelmä enintään 150 euron arvoisille verkko-ostoksille (kuljetuskustannuksia ei lasketa mukaan arvoon). Kun ostoksesi on enintään 150 euroa, se tulee EU:n ulkopuolelta ja myyjä on IOSS-rekisteröitynyt, maksat Suomen arvonlisäveron (alv) verkkokaupalle jo ostoksen yhteydessä.

Noista verkkokaupoista voi mainita isoja kuppikokoja myyvät Brastopin ja Belle Lingerien. Olen verrannut noiden kauppojen eurohintoja rintaliivisetistä kuljetuskustannusten (+ IOSS-lisän) kanssa ja silti tilaus maksaa korkeintaan saman kuin suomalaisen kaupan/verkkokaupan hinta pelkistä rintaliiveistä. Ja valikoima toki on aivan paljon mahtavampi UK:ssa.

Lisäksi noilla kaupoilla on aina alennuksia. Etenkin Brastopilla.

Sporttiliiveistä olen nähnyt kehuja tolle Panachelle. Jos nyt sama malli kyseessä. Jos ei käy testaa Roycen kaarituettomat tai Elomi kaarituelliset. Muita ei tule nyt mieleen...

Vierailija
15/39 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changen liivit on käytössä minulla. Kannattaa käydä liikkeessä sovittamassa.

Vierailija
16/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin jos kyselee liivimerkkejä, pitäisi kertoa se tarkka koko. Miksi? No kun rintaliivivalmistajat ja mallit menevät markkinoilla sen koon mukaan. 

Toiseksi, Briteissä on tajuttu, että Brexitin jälkeen haluavat pitää meidät EU-asiakkaat. Siksi monet verkk

En viitsi tarkkaa kokoa sanoa, se ei ole olennaista edes minun mielestäni.  Jos on isorintaisia juoksua harrastavaa tässä lukemassa niin mielelläni kuuntelen merkki/mallisuosituksia, löydän kyllä valmistajan sivuilta että tehdäänkö sitä koossani. Kuten sanottua, markettiliivit ja useimmat ketjuliikkeiden liivit ei käy.

Lumingeriesta, ja olikohan se timarco tms nimeltään, mistä olen tilannut liivini. Palautus on helppoa kotimaahan ja jos tarjouksia kyttää niin ei kirpaise hinta ihan niin paljon. 

Changea en edes muistanut kun niiden normiliivit ei ole koskaan istuneet mun päälle enkä ole vuosiin edes katsonut niiden valikoimaa, mutta pitänee tsekata millaisia urheiluliivejä niillä on. ap

Vierailija
17/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyä utareesi ja laita kuvia niin arvioidaan. 

Osmo 67

Vierailija
18/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öljyä utareesi ja laita kuvia niin arvioidaan. 

Osmo 67

Kannatan !

M58

Vierailija
19/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko harrastaa juoksua ? En minäkään harrasta korkeushyppyä koska olen lyhyt.

Vierailija
20/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko harrastaa juoksua ? En minäkään harrasta korkeushyppyä koska olen lyhyt.

Ihan mahtava logiikka tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi