Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi toi kassillisen verran meille jouluyllätystä,

Vierailija
09.12.2019 |

Tokmannilta oli ostanut krääsää: jotain koristeita, valoja ja pöytäliinaa, joulumukitkin ihan 6kpl. Kyseli innoissaan mihin aion mitäkin koristetta sijoitella ja sitten jouluna on mukava joulutunnelma, kun hekin tulevat käymään, kun tavanomaisesti ei ole kuin yksi kynttelikkö ikkunalla, elävä kynttilä pöydässä ja kuusi.

Voi huoh sanon minä. Mitä mä teen, mä EN halua tuota roskaa kotiimme. Ollaan sanottu tuhat kertaa että meillä on minimalistinen koti ja emme halua tavaraa. Mitä voin tehdä??? Mies vaan sanoo että antaa sen tuoda, mutta mun vastuulle jää niiden rojujen vienti pois. Entä kun meillä ei todellakaan ole edelleenkään jouluna kuin se minimalistinen joulu, noita en aio esille laittaa.

Kommentit (722)

Vierailija
21/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laskin että ton kassin arvo on takuulla yli 50e. Olisi antanut lahjakorttina, niin oltaisi voitu sentään ostaa sillä vaikka kuivaelintarvikkeita. ap

Vierailija
22/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tietysti aika vaikea tilanne, uskooko anoppi, että lapsesi tai miehesi kaipaa sellaista krääsäjoulua? Minulla ei ole enää anoppia, mutta hän kyllä antoi mieluisia lahjoja, hienoja käsin kudottuja sukkia ja muita käsitöitä.

Sinuna tekisin ehkä ison kranssin, johon kiinnittäisin kaikki ne kiiltävät koristeet ja laittaisin sen ulko-oveen. Minullakin minimalistilla on ovessa aina joku koriste, ulkopuolinen voisi jopa luulla, että meillä asuu jouluihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et laita niitä esille. Kerrot kysyttäessä suoraan mutta kohteliaasti, että tavarat eivät sovi teidän tyyliinne, kun suositte tällaista minimalistista sisustusta. Sinä et ole vastuussa anopin tunteista.

Vierailija
24/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie anopille jotain tosi järkyttävää vastalahjaksi, kuten seinälle laitettavaa, mistä hän ei varmasti tykkää ja sano että tämä käy tähän niin vallan hyvin ja alat naulaamaan naulaa jo seinään ja laittamaan sitä seinälle.

Anopille poikakalenteri ja appiukolle tyttökalenteri :D

Vierailija
25/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma että pelkästään, siitä näkee kellä on onnellinen avioliitto kuinka jaksetaan kohdella kumppanin vanhhempia vaikka olisvat millaisia epeleitä.

Kyllä se kumppani tietää miten rasittavia voivat ne omat vanhemmat olla ja arvostaa että puoliso pitää nassunsa kiinni hienotunteisuudesta puolisoaan kohtaan.

Kiukuttelevat ja pikkumaiset pikkurouvat pilaa monet joulufiilikset.

Haluavat loukata miestään valittamalla anopista.

Vierailija
26/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnostuisi meillä! Takaisin lähtisi anopin matkaan hetkessä jokainen tavara minkä tuo.

Annatko muutenkin aina kaikki lahjat takaisin antajalle jos et pidä niistä? Miksi pahoittaa tahallaan toisen mieli, kun ajatellut vain hyvää?

Tässä sisustetaan toisen kotona. Ei ole lahja.

Meille tungetaan tavaraa koska ”lapset tykkää”.

Sekin on rajan yli menemistä.

Vierailija
27/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et laita niitä esille. Kerrot kysyttäessä suoraan mutta kohteliaasti, että tavarat eivät sovi teidän tyyliinne, kun suositte tällaista minimalistista sisustusta. Sinä et ole vastuussa anopin tunteista.

Varsinaisia kultamuruja löytäneet teidän miehet.

Oikein pitää ihailla kuinka hienoja naisia ja luonteita onkaan.

Vierailija
28/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin mun on tehtävä, koska mun joulu on rauhaa, eikä mitään krääsärällätystä eikä mun mieskään tykkää mistään romusta. Mä otan puheeksi asian ennen joulua niin anoppi ei järkyty, kun aattona vierailevat. ap

Vierailija
29/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin mielelläni jos vaan joku antaisi joulukoristeita.

Vierailija
30/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie anopille jotain tosi järkyttävää vastalahjaksi, kuten seinälle laitettavaa, mistä hän ei varmasti tykkää ja sano että tämä käy tähän niin vallan hyvin ja alat naulaamaan naulaa jo seinään ja laittamaan sitä seinälle.

Anopille poikakalenteri ja appiukolle tyttökalenteri :D

Kuinka joku voi edes läpällä olla noin moukka.

Ai niin   ------->  ;D

Vierailija
31/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma että pelkästään, siitä näkee kellä on onnellinen avioliitto kuinka jaksetaan kohdella kumppanin vanhhempia vaikka olisvat millaisia epeleitä.

Kyllä se kumppani tietää miten rasittavia voivat ne omat vanhemmat olla ja arvostaa että puoliso pitää nassunsa kiinni hienotunteisuudesta puolisoaan kohtaan.

Kiukuttelevat ja pikkumaiset pikkurouvat pilaa monet joulufiilikset.

Haluavat loukata miestään valittamalla anopista.

Minusta tällaisessa tavaran väkisin tuomisesta anopin toimesta on minijän pikkumaisuus kaukana: Anoppi menee ja tekee mitä lystää eikä kunnioita poikansa perheen sisustusmakua ja tyyliä! Anopissakin vikaa.

Vierailija
32/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ottaisin mielelläni jos vaan joku antaisi joulukoristeita.

Voin vinkata anopille.

Vierailija
33/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset joulumukit ne on?

Perusmukit, ihan nätit. Sydämiä, mutta kun me ei tarvita, meillä on jo kahdeksan valkoista teema mukia. ap

Vierailija
34/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko kantaa meille roinaa koska miehensä on kieltänyt ostamasta heille. Sisko selittää mulle että miehellään on tarkka maku jota pitää kunnioittaa. Mutta mun pitää ottaa kaikki vastaan tai loukkaannutaan. Yhdestä valopingviinidtä on vittuiltu viisi vuotta kun vein sen työpaikalle.

Vierailija
35/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua mistä näitä tarinoita riittää ihmisistä jotka tuhlaavat rahojaan (ilmeisesti vielä vähiä) kiittämättömiin ja nyrpeisiin ihmisiin.

Nämä on näitä anoppiprovoja. En usko, että oikeasti on ihmisiä, jotka antavat liikaa tavaraa kenellekään. Ei ole todellisessa elämässä tullut koskaan vastaan. Mun anoppipuoli toi joskus jotakin mutta muutaman tavaran korkeintaan. Ne oli helppo heittää pois jos en tykännyt.

Vierailija
36/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa ne johonkin yhteen nurkkaan ja sijoita anopin tuoli sen lähelle.

Vierailija
37/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua mistä näitä tarinoita riittää ihmisistä jotka tuhlaavat rahojaan (ilmeisesti vielä vähiä) kiittämättömiin ja nyrpeisiin ihmisiin.

Nämä on näitä anoppiprovoja. En usko, että oikeasti on ihmisiä, jotka antavat liikaa tavaraa kenellekään. Ei ole todellisessa elämässä tullut koskaan vastaan. Mun anoppipuoli toi joskus jotakin mutta muutaman tavaran korkeintaan. Ne oli helppo heittää pois jos en tykännyt.

Mulla sitä tavaraa tunkee äiti ja kolme siskoa.

Vierailija
38/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi 2045 (aivan, ihan kamalan kaukana kuten vuosi 1993...). Ap on itse anoppi miniä kirjoittaa: Aivan hirveää krääsää toi kun pyysin lahjakorttia...

Äitini kävi minulla tämän tästä ja kyynelsilmin muistelen kun kävi kaupungilla ja toi sieltä pöytäliinaa ja muuta...voi kunpa olisin kiittämällä kiittänyt ja pitänyt sitä pöytäliinaa pöydällä (liina oli tietysti minun mielestä ihan kamala).

Elämä voi olla yhtäkkiä ohi. Siksi yletä arkisten suuttumusten yläpuolelle. Siskonpedin sketseissä on se anoppi, joka osti sen uuden sohvankin (vanha vietiin pois 😀).

Vierailija
39/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laskin että ton kassin arvo on takuulla yli 50e. Olisi antanut lahjakorttina, niin oltaisi voitu sentään ostaa sillä vaikka kuivaelintarvikkeita. ap

Mutta hän itse ei olisi ilahtunut siitä. Sä et ehkä ymmärrä mutta lahjojen antajakin ilahtuu siitä kun hän antaa toiselle lahjan, jonka arvelee ilahduttavan. Sille nyt ei voi mitään, ettei anoppisi tunne sinua, eikä tiedä mistä sä oikeasti ilahdut. Hän kuvittelee, että ilahdut samanlaisista asioista kuin hänkin kun kerran olet hänen poikansakin kelpuuttanut.

Vierailija
40/722 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asia on ratkaistu niin, että meillä on jouluhuone. Miehen työhuone saa olla juuri niin täynnä krääsää kuin hän ikinä haluaa.

On kyllä aika yksinäistä istua olohuoneessa televisiota katsomassa, kun mies fiilistelee jouluhuoneessa tunnelmaa. Mutta näin talo pysyy siistinä ja minun jouluni on minimalistinen. Vähän alakuloinenkin, koska miehen mielestä se krääsä tähtineen ja kynttilöineen kuuluu jouluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme