31v nainen enkä ole koskaan kuullut miehen sanovan rakastavansa minua.
Jos jotakuta joskus tapailin niin aina muhun suhtauduttiin jonkunmoisena "käydään leffassa ja sit pannaan"-kaverina, ei yhtään mitään sen enempää. Enää en edes viitsisi vaivautua deittisivustoille. Uskoni on mennyt miehiin jo kauan sitten.. En jaksa tässä iässä mitään sähläystä. Olen lopettanut kaikenlaisten deittisivustojen käytön ja tosielämässäkään kukaan ei edelleenkään osoita kiinnostusta.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Olen mies eikä minullekkaan ole koskaan noin sanottu.
Voin sanoa sinulle sen: rakastan sua❤️
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut elämää aidan molemmilla puolilla. Nuoruuteni olin just sellanen kiltti mies, joka ei saanut baarissa naista eikä missään muuallakaan. Ikää kun alko tulla, niin pelaamisen jalon taidon avulla huomasin saavani naisseuraa, mutta ei siihen selvin päin pystynyt. Baarissa vielä pikkuhumalassa kykeni naisille vaikka mitä selittelemään ja sai yhen yön seuraa. Kyllä sitä oppii oikeista naruista vetämään halutessaan. Ois vaan mukava, jos naiset arvostas kunnollista miestä, niin vois olla oma itsensä.
Samoja kokemuksia, 28-vuotiaasta neitsyestä on jossain vaiheessa menty ihan kusipääksi asti ja milloinkaan ei ollut niin paljon naisia ympärillä kuin sinä yhtenä kesänä kun olin ihan mulkku ja hypin vain sängystä toiseen. Siinä muodostuu joku kummallinen aura ympärille, jonka naiset aistivat. Se aura sanoo, että ihan sama, ei kiinnosta paskaakaan. Mutta jos päästät itsesi kaipaamaan rakkautta ja parisuhdetta, se on karkoite naisille. Melkoinen paradoksi.
Onneksi nyt keski-iässä on löytynyt aika hyvä balanssi, ettei ole mikään onneton nyhverö muttei toisaalta mikään pelimieskään. Ihan mukavasti pääsee Tinderissäkin juttuun, kun nyt vaan tulisi se salaman isku sieltä molemmin puolin.
Olen itse jo tässä vaiheessa deittailu-uraa oppinut sen, että "kemia" ei ole keskustelun etenemistä mukavasti vaan miehen komeaa ulkonäköä ja statusta ja flirttipilkesilmäkulmanauratus-juttuja.