Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

31v nainen enkä ole koskaan kuullut miehen sanovan rakastavansa minua.

TääOliTässä
09.12.2019 |

Jos jotakuta joskus tapailin niin aina muhun suhtauduttiin jonkunmoisena "käydään leffassa ja sit pannaan"-kaverina, ei yhtään mitään sen enempää. Enää en edes viitsisi vaivautua deittisivustoille. Uskoni on mennyt miehiin jo kauan sitten.. En jaksa tässä iässä mitään sähläystä. Olen lopettanut kaikenlaisten deittisivustojen käytön ja tosielämässäkään kukaan ei edelleenkään osoita kiinnostusta.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kajajwj kirjoitti:

En luota miehiin, ne tahtoo vaan seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa, perinteinen parisuhde/ avioliitto niitä ei kiinnosta

Treffeilläkin koko ajan puheet/ vihjailut menee seksuaali sävytteiseksi vaikka ensin puhutaan normi asioista...

Itse olen sellainen etten halua kerta panoa, en ole sellainen joka harrastaa yhden illan juttuja, pitää olla tunteita pelissä, rakastunut jotta pystyn harrastamaan seksiä... Näitä kertoja mulla on ollut tasan 1 ja sekin yksipuolista

Että turhaan miehet uhriutuu, moni nainenkaan ei saa sormia napsauttamalla noin vain miestä vaikka moni niin luulee

Vaan tietyt ja tietyntyyppiset naiset vie ne miehet ja miehiä kiinnostaa vaan tietyntyyppiset naiset

Parisuhdetta haluavana miehenä, otan tälläiset postaukset loukkauksena. Yksi unelmistasi on löytää se yksi ja ainoa jota rakastaa, jakaa elämä ja perustaa perhe.

En ole edes koskaan harrastanut yhden illan juttuja, vaikka naiset ovat minua humalapäissään lähestynyt. 5 kertaa olen kieltäytynyt seksistä, kolme tuntematonta naista ja kaksi naista jotka tunsin ennakkoon.

Että kyllä, minun kaltaisia miehiä kyllä löytyy.

Pienenä kertauksena: mieluummin se yksi nainen jota rakastaa ja panna kuin 100 yhden illan juttua tuntemattomien naisten kanssa.

Mistä teidät kunnolliset miehet oikein löytää??

En usko, että kyse on siitä, että kunnollisia miehiä ei löytyisi.

Kyse on siitä, että vaikka saisit kunnollisen miehen treffeille asti niin juuri hänelle kirjoittaisit treffien jälkeen, että "vaikutat mukavalta mutta.."

Se kunnollinen mies kun ei ehkä ole se kaikista jännittävin ja eniten kipinöivä mies.

Koko ongelma siitä, että naiset eivät löydä sitoutumishaluista miestä johtuu vain siitä, että naiset havittelevat liian tasokkaita/vääränlaisia miehiä.

Olen ollut jokusen kerran tällaisilla treffeillä ja kahvin jälkeen saanut kuulla, et "ei sit syntynty kemiaa", vaikka keksustelu eteni ihan mukavasti. En ole sit jääny perään ruikuttamaan.

Olen itse jo tässä vaiheessa deittailu-uraa oppinut sen, että "kemia" ei ole keskustelun etenemistä mukavasti vaan miehen komeaa ulkonäköä ja statusta ja flirttipilkesilmäkulmanauratus-juttuja.

Vierailija
62/63 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies eikä minullekkaan ole koskaan noin sanottu.

Voin sanoa sinulle sen: rakastan sua❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut elämää aidan molemmilla puolilla. Nuoruuteni olin just sellanen kiltti mies, joka ei saanut baarissa naista eikä missään muuallakaan. Ikää kun alko tulla, niin pelaamisen jalon taidon avulla huomasin saavani naisseuraa, mutta ei siihen selvin päin pystynyt. Baarissa vielä pikkuhumalassa kykeni naisille vaikka mitä selittelemään ja sai yhen yön seuraa. Kyllä sitä oppii oikeista naruista vetämään halutessaan. Ois vaan mukava, jos naiset arvostas kunnollista miestä, niin vois olla oma itsensä.

Samoja kokemuksia, 28-vuotiaasta neitsyestä on jossain vaiheessa menty ihan kusipääksi asti ja milloinkaan ei ollut niin paljon naisia ympärillä kuin sinä yhtenä kesänä kun olin ihan mulkku ja hypin vain sängystä toiseen. Siinä muodostuu joku kummallinen aura ympärille, jonka naiset aistivat. Se aura sanoo, että ihan sama, ei kiinnosta paskaakaan. Mutta jos päästät itsesi kaipaamaan rakkautta ja parisuhdetta, se on karkoite naisille. Melkoinen paradoksi.

Onneksi nyt keski-iässä on löytynyt aika hyvä balanssi, ettei ole mikään onneton nyhverö muttei toisaalta mikään pelimieskään. Ihan mukavasti pääsee Tinderissäkin juttuun, kun nyt vaan tulisi se salaman isku sieltä molemmin puolin.