Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

31v nainen enkä ole koskaan kuullut miehen sanovan rakastavansa minua.

TääOliTässä
09.12.2019 |

Jos jotakuta joskus tapailin niin aina muhun suhtauduttiin jonkunmoisena "käydään leffassa ja sit pannaan"-kaverina, ei yhtään mitään sen enempää. Enää en edes viitsisi vaivautua deittisivustoille. Uskoni on mennyt miehiin jo kauan sitten.. En jaksa tässä iässä mitään sähläystä. Olen lopettanut kaikenlaisten deittisivustojen käytön ja tosielämässäkään kukaan ei edelleenkään osoita kiinnostusta.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31v nainen, enkä ole koskaan harrastanut seksiä. En ole edes suudellut tai pitänyt miestä kädestä.

Vierailija
2/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla kyllä naiselle erityisen rankkaa saada kokea näitä tavallisen miehen normaaleja kokemuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ehkä luovuttaisi vielä 31-vuotiaana, jos se johtaa katkeroitumiseen. Taukoa kyllä voi ja kannattaa pitää, jos tällä hetkellä tuntuu tuolta.

Vierailija
4/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies eikä minullekkaan ole koskaan noin sanottu.

Vierailija
5/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys siihen, minkä vuoksi sulle on käynyt noin ikävästi, tulee tässä: Joka paikassa selostetaan seksistä nauttimisen autuutta, kuinka vapautuneet ja tiedostavat naiset nauttivat siitä ihan sen itsensä takia. Kolmansilla treffeillä kuuluu mennä sänkyyn, koska kaikki muutkin niin tekevät. Tässä ongelma sitten piileekin, eli tunteita ei pääse syntymään. Olet ollut miehelle vain pelkkä hetken huvitus, ei mitään muuta. Jos haluaa elämäänsä jotain pysyvämpää, ihastumisen tunteiden pitäisi tulla ennen seksiä.

Vierailija
6/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jaella itseään jokaiselle vastaantulijalle.

Vierailija
7/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet tehnyt alusta asti selväksi, ettet etsi pelkkää panokaveria?

Vierailija
8/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanonut eka poikaystäväni, petti siskon kanssa. Sitten eräs toinen mies, hakkasi mut. Sitten eräs kolmas, joka oli alkoholisti ja roikkui aika kauan perässäni kuvitellen, että meistä jotain voisi tulla. Että ei ne kolme sanaa mitään autuutta tuo. N32

Vierailija
9/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Kuuntele tämä ja ota itseesi. Kyse ei ole uskosta miehiin vaan uskosta itseesi. Se on pohjalla, täysin mudassa. Siihen voit vaikuttaa ja sitä työstää.

Vierailija
10/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitys siihen, minkä vuoksi sulle on käynyt noin ikävästi, tulee tässä: Joka paikassa selostetaan seksistä nauttimisen autuutta, kuinka vapautuneet ja tiedostavat naiset nauttivat siitä ihan sen itsensä takia. Kolmansilla treffeillä kuuluu mennä sänkyyn, koska kaikki muutkin niin tekevät. Tässä ongelma sitten piileekin, eli tunteita ei pääse syntymään. Olet ollut miehelle vain pelkkä hetken huvitus, ei mitään muuta. Jos haluaa elämäänsä jotain pysyvämpää, ihastumisen tunteiden pitäisi tulla ennen seksiä.

Vasta kolmansilla treffeillä sänkyyn?

Mulla kaikki seurustelusuhteet on alkaneet seksillä ja johtaneet pitkiin parisuhteisiin, sinkkuna olen ollut viimeksi 18 vuotiaana...

Vierailija
11/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Ketä tällainen romanttinen homoilu edes kiinnostaa?

Vierailija
12/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito rakkaus ei tule ulkopuolelta, vaan se loistaa sisältä. Rakkautta ei tarvitse sytyttää, tarvitsee vain raivata rakkauden esteet pois tieltä.

-spuge

Vierailija
13/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari vuotta sua vanhempi ja periaatteessa samassa tilanteessa. Sillä erolla että eräs eksä sanoi vuosia eron jälkeen rakastavansa mua kuin siskoa (tämä tarkoitti siinä asiayhteydessä, että olen hänelle oikeaa siskoaan läheisempi ja tärkeämpi), ja toinen sanoi tunteidensa olleen vahvoja vaikkei ikinä sanonutkaan mitään eikä etenkään käyttänyt sanaa rakkaus.

En ole ollut aktiivinen etsinnässä yli vuoteen, mutta aion kyllä vielä yrittää heti kun jaksan. Ei sillä ole edes väliä onnistunko. Paljon tärkeämpää on kokea edes niitä onnistuneempia epäonnistumisia, ja se etten heittäydy passiiviseksi, kieri itsesäälissä ja vakuutu omasta kyvyttömyydestäni vaikuttaa asioihin. Realiteetit on paljon helpompi hyväksyä jos niitä ainakin tosissaan yrittää muuttaa.

Vierailija
14/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi :(

Älä antaudu negatiivisten tunteiden valtaan.

Olen sanonut vaimolleni joka aamu ja ilta vähän yli 15 vuoden ajan "minä rakastan sinua", ja tarkoittanut sitä.

Ap, toivottavasti löydät elämääsi rakkautta.

Vierailija
15/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, ai niin olenhan, 2 kertaa elämäni aikana... Olen kanssa 30. Yksi yläasteella oleva kiusaaja poika vinoilu mielessä ja toinen mies joka ei oikeasti rakastanut minua, sano vaan koska tavallaan pakotin sanomaan kun itsellä oli paha mieli yhdestä asiasta

Vierailija
16/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi :(

Älä antaudu negatiivisten tunteiden valtaan.

Olen sanonut vaimolleni joka aamu ja ilta vähän yli 15 vuoden ajan "minä rakastan sinua", ja tarkoittanut sitä.

Ap, toivottavasti löydät elämääsi rakkautta.

Tota ei aloittajan eikä monien jotka ei löydä rakkautta koko elämänsä aikana halua kuulla, kun jollain toisella natsanut

Vierailija
17/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei ole oikeasti mitään väliä sillä onko seksiä heti vai vuoden päästä. Jos johonkin ihastuu niin sitten ihastuu ja jos ei niin ei. Seksin aloituksella siihen ei juurikaan ole vaikutusta.

Oma 20-vuotta kestänyt avioliitto alkoi yhden illan juttuna. Ja niistä jutuista joissa kierreltiin ja kaarreltiin asian ympärillä ei sitten koskaan tullut sen kummempaa. Mutta jollain toisella käy sitten ihan taas toisinpäin.

Vierailija
18/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi olla kyllä naiselle erityisen rankkaa saada kokea näitä tavallisen miehen normaaleja kokemuksia

Turha tästä tehdä sukupuolikysymystä, kyllä suurimmalla osalla molemmista sukupuolista on tuossa vaiheessa seurustelukokemusta.

Vierailija
19/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan teitä kaikkia. Naisia.

Vierailija
20/63 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen mukaan yli 80% miehistä on parisuhteessa ennen kolmeakymmentä ikävuotta. Oletko varma, että olet tavallinen? Jospa olet arvioinut itsesi täysin väärin. Tavikset nimenomaan löytävät suhteen ennen pitkää.