Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuumetta --45++50+

07.12.2019 |

Hei, kuumeilen toistä lasta. Meillä on 3-vuotias esikoinen ja olen viittä vaille 47-vuotias.

Olemme yrittäneet raskautta kahden vuoden ajan. Kierto on edelleen säännöllinen, enkä tarvitse mitään lääkitystä. Usko toiseen raskauteen on edelleen korkealla.

Nyt on meneillään dpo 5/6 ja lämmöt on korkealla 37.4c. Alavatsaa on juilinut tavallista enemmän. Jospa tämä olisi vihdoin positiivinen yrityskierto....

Löytyykö täältä muita iäkkäitä vauvakuumeilijoila?

Tähtitaivas☆

Kommentit (167)

101/167 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielo2020 kirjoitti:

Hei kaikille! Mulla on Tähti vähän samanlaisia oloja: alkaa vahvistua sellainen tunne, että yksi tai kaksi lasta ovat molemmat hyvä vaihtoehto. Varmasti vaikuttaa se, että työelämä on taas imaissut mukaansa perhe-elämän lisäksi. Vaikka vielä yritetään... Meillä on alkionsiirto siis ensi viikolla. Ainokainen alkio edellisestä hoidosta ja tähänkin liittyy kromosomitutkimusten mukaan iso mutta. Mutta hyvä fiilis, että hoito nyt viimein etenee loppuun saakka, ja selviää tuleeko tästä vauvaa vai ei. Ikuinen optimisti nostelee sisällä taas päätään, vaikka järjellä ymmärrän miten älyttömän onnekkaita olisimme, jos saisimme kahdella IVF-hoidolla kaksi lasta.

Onnea kaikille tasapuolisesti yrkkäilyyn ja laitappa Mozzarella taas ultrakuvia ku niitä saat.

Hei kaikki ❤️!

Vielä on Mini❤️ Matkassa mukana ☺️. Odotamme NIPT tuloksi (pitäisi tulla ensi viikon loppupuolella), päätimme käydä yksityisillä ottamaan laaja NIPT, samalla saimme 3D ultran 😍. Kaikki näyttää olevan kunnossa, mutta juhlitaan vasta jos NIPT-testissä kaikki ok.

Km -03, Tyttö -04, Poika -08, km 05/2020. LA 03.05.2021

102/167 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiiii... Siellä hän kasvaa ja kehittyy. Hienoa, että kaikki on ok nyt, ja toivotaan myös että NIPT-testi menee hyvin. Monennella viikolla oletkaan nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/167 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIPT tulokset kaikki ok, ja tyttö tulossa ❤️!

Toivon teille kaikille plussaonnea 😘!

104/167 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin unohdin, viikkoja tänään 14+0.

105/167 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottava tieto varmasti. Sähän ootkin jo pitkällä, riskiviikot takana. Nauti nyt kovasti raskaudesta

106/167 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa Mozzarella77❤️Kiva kun jaat kuulumisia tänne!

107/167 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozzarella77 kirjoitti:

NIPT tulokset kaikki ok, ja tyttö tulossa ❤️!

Toivon teille kaikille plussaonnea 😘!

Mozarella77, oi onnea!❤💗👍

Paljon onnea.

Hienoja kuulumisia, hyvää odotuksen jatkoa😘😘😘

Tähtitaivas☆

108/167 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miten täällä teillä kaikilla menee?💕👍

Vauvakuume nyt nostelee taas päätään, taukoa yrityksestä on jo reilu puolivuotta... suru läheisen kuoleman jälkeen tuntuu melkein selätetyltä ja omat voimavarat alkavat palautua....

Toiveissa ois lähteä yrittämään lähiaikoina, jos asiat menee suunnitelmien mukaan...👍💕

Pikaista plussaa tänne kaikille!❤💗❤👍👍

Tähtitaivas☆

109/167 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Tähti ja muut. Ihana kuulla että pikkuhiljaa sulla Tähti alkaa taas tuntua hyvältä jatkaa toisen lapsen yrittämistä. Onnea matkaan ❤.

Me kävimme nyt loppuun toisen IVF-hoidon josta tuli nega. Se oli toisaalta hieman pelkonakin koska geenitutkimuksissa alkiolle annettiin 50-50 -mahdollisuus olla hyvä tai viallinen. Ekasta IVFstä meillä on pikkutaapero kotona.

Jatko on vielä auki mutta jos jatkamme yritystä, teemme IVF:n lahjamunasoluilla. Katsellaan asiaa tuossa vuodenvaihteen jälkeen. Mä en aio ottaa enää käyttöön ovulaatiotikkuja tai mitään kotiapuvälineitä. Koin että ne vie hirveästi energiaa kaikkine odotteluineen ja pettymyksineen. Mut tulipahan kokeiltua 😊.

110/167 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa täällä. Tulin kuin tulinkin raskaaksi, vaikka AMH oli alhainen, mutta valitettavasti odotus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon. Nyt vaan odotellaan kierron käynnistymistä.

111/167 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielo2020 ja Ellivelli, voi apua...paljon tsemppiä teille molemmille eteenpäin💗💕💕💕💕

Pettymykset on kovia, mutta haluan valaa teille uskoa ja toivetta!🙏🙏🙏🙏

Ihan vielä ei olla lähdetty yrittämään, mutta jospa pian, sillä olen kertonut miehelle tästä yhä kipinöivästä vauvatoiveesta ja uskosta onnistumisen suhteen ja sanoin, että en anna periksi, ennen 55v. ikää, ellei vaihdevuodet ala ennen sitä.

Kaikille valtavasti tsemppiä ja pikaista plussaa!!!🤗🤗🤗

Tähti

Kp 5 (29/29)

Tähtitaivas☆

112/167 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan kuluvalle 2021 uudelle vuodelle tännekin paljon positiivista ja vauvoja kaikille🤗💖💕💕💕

Oon joten optimistinen, vaikka mies ei enää plussaan usko😓

Meillä taukoa jo takana noin 10kk....mutta haluan silti, että jatketaan yrittämistä kohta.....ensi keväällä mulla napsahtaa 48-v. mittariin.

Yritän ajatella positiivisessa valossa kuulemaani lausetta, jota vanha kansa sanoo: "vielä sitä 50-vuotiaskin synnyttää" ☺

Vauvakuume heijastuu vahvasti uniinkin ja näen usein unta pienestä tyttö vauvasta👄💖 Samaa tyttö unta olen nähnyt kohta kolme vuotta ja viimeyönä näin, että tuo tyttönen olikin jo vihdoin sylissä vastasyntyneenä💖

Unessa selitin miehelle, että nyt se on totta, meille tuli kuin tulikin vielä vauva💖💕💕💕💕💕

Hyvää ja onnekasta vuotta 2021 meille kaikille!!😘💥💖💕💕💕💕💕💕

Tähtitaivas☆

113/167 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

miten kaikilla menee?

Olisi kiva nähdä plussia <3 !

Minulla vointi hyvä ja meidän pienokainen voi hyvin, näyttää siltä että me oikeasti saamme vauvan toukokuussa. On se kyllä oikea ihme ja todella iso lahja <3.

Toivon teille kaikille plussaonnea <3  ja vauvoja vuonna 2021!

114/167 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kurkkasinpas tännekin. Pahoittelut Ellivelli keskenmenosta 😢 Miten nyt menee?

Tähti, mitä kuuluu? Ihana Mozzarella tuo 3D-kuva, onko siinä rv 13-14? Onnea raskautuneille ja voimia yrittäjille 💗

Minulla onnistui kolmas alkionsiirto. Rv 7 -ultrassa sykki sydän ja nyt se kuului neuvolassa dobblerillakin. Nyt on siis menossa rv 10. Kaameat olot on ollu pitkään, nyt vähän helpottaa.

Vähän jännittää olla ensikertalainen 41-42-vuotiaana. Millaisia teillä on olleet raskaudet ja synnytykset vanhemmalla iällä?

115/167 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozzarella77 kirjoitti:

Moi,

miten kaikilla menee?

Olisi kiva nähdä plussia <3 !

Minulla vointi hyvä ja meidän pienokainen voi hyvin, näyttää siltä että me oikeasti saamme vauvan toukokuussa. On se kyllä oikea ihme ja todella iso lahja <3.

Toivon teille kaikille plussaonnea <3  ja vauvoja vuonna 2021!

Mozarella, voi ihana kuulla kuulumisia💖💕💕💕

Synnytyshän lähestyy sitten jo pian😊 Ihana, että saadaan eka vauva tälle palstalle, me muut tullaan kyllä täältä perässä....

Sinulla on jo hankittuna vauvalle kaikenlaista?😊

Hyvää jatkoa ja tsemppiä kohti synnytystä!!🙏😊💕 Jäädään odottelemaan kuulumisia!

Tähtitaivas☆

116/167 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulrika Eleonora kirjoitti:

Tähti, mitä kuuluu? Ihana Mozzarella tuo 3D-kuva, onko siinä rv 13-14? Onnea raskautuneille ja voimia yrittäjille 💗

Minulla onnistui kolmas alkionsiirto. Rv 7 -ultrassa sykki sydän ja nyt se kuului neuvolassa dobblerillakin. Nyt on siis menossa rv 10. Kaameat olot on ollu pitkään, nyt vähän helpottaa.

Vähän jännittää olla ensikertalainen 41-42-vuotiaana. Millaisia teillä on olleet raskaudet ja synnytykset vanhemmalla iällä?

Ulrika Eleonora, voi ihanaa, että nyt raskaus on edennyt hyvin❤💖💕💕💕

Mä haluan uskoa, että kaikki on hyvin ja toivon, että saat tämän vauvan syliin saakka❤💕💕💕

Mulla (eka) raskaus alkoi 42- vuotiaana, se oli tosi helppo, eikä ikä tuntunut olevan merkityksellinen.

En tiedä mistä johtui, mutta en kokenut mitään pahoinvointia, eikä muitakaan vaivoja ollut, vaan tuntui siltä, että energiaa riitti melkein enemmän, kuin tavallisesti.

Töistäkään ei tullut edes ainoata sairaspäivää ja jaksoin kotonakin touhuta kotihommia enemmän kun yleensä... mieli oli myös odottava ja optimistinen😊

Erityisesti tuli hankittua syntyvälle lapselle kaikenlaista , vaatteita paljon ja myös leluja, sekä lastenhuoneen sisustus oli mulle kiinnostava juttu😊

Hankittiin myös miehen kanssa yhdessä kaikkea etukäteen, kuten pinnasänky, hoitpöytä, parit erilaiset rattaat/vaunut, turvaistuin autoon.....ja matkustusta varten sellainen ns. kantoreppu, että lapsi oli helppo kuljettaa lentokoneeseen ja käyttää sitä myös hotelleissa paikanpäällä, varsinkin, kun liikuttiin hotellin ulkopuolella. Me ollaan matkusteltu paljon ulkomailla lapsen kanssa ja ekan kerran lapsen ollessa 8kk.

No, koko odotuksen ajan kuvasin vatsan kasvua ja kuvat on vieläkin tallessa. Myös meidän pieni lapsonen on niitä saanut nähdä, että tuolla isossa vatsassa hän on ollut sisällä😊 Lapsi kysyi joku aika sitten, että onko isäkin syntynyt sieltä😂🤣😅

Tällä hetkellä me ei olla vieläkään lähdetty yrittämään, mutta en haluaisi haudata vauvatoivetta...vaan, että jospa mieskin vielä saisi uskon onnistumiseen takaisin ja lähtisimme vaan kokeilemaan...kohta on vuosi vierähtänyt, että ei olla yritetty enää.

Sinulle toivon hyvää odotuksen jatkoa ja kertoilehan meille lisää kuulumisia!🙏💖💕💕💕💕

T. Tähti💥 , kp 4 (29/29)

Jospa tässä kierrossa innostutaan vihdoin yrittämään(?)

Tähtitaivas☆

117/167 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Kiva että Mozzarellan ja Ullrika Eleonoran raskaudet etenevät hyvin raskausoireista huolimatta ja kylläpä tosiaan tuntuu toukokuinen Mozzarellan synnytys olevan jo lähellä!

Ja onnea muille raskautumiseen.

Mä sain myös ekan lapsen 41-vuotiaana pari vuotta sitten, enkä kokenut raskautta, synnytys tä tai vauva-aikaa mitenkään raskaaksi. Päinvastoin yllätyin siitä miten hyvin sitä jaksoi vähistä yöunista huolimatta. Ja edelleen lapsi+työ -yhdistelmä toimii hyvin vaikkei unta aina niin paljoa tule.

Me lähdettiin uuteen hoitoon, nyt luovutetuilla munasoluilla. Katsellaan miten käy.

118/167 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielo2020, rohkeasti lähditte nyt yrittämään👍 💗💕💕💕💕

Toivon pikaista plussaa ja tulehan kertomaan miten hoidot etenevät😊

Tähtitaivas☆

119/167 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki! Kannustavaa kuulla, että meidänkin iässä tämä "raskauselämä" on ihan luonnollista arkipäivää 💗 Yrittäjille toivon sitkeyttä ja myönteistä mieltä ja tottakai onnistumista!

Täällä niskaturvotusultrassa kaikki oli hyvin. Siellä asusteli pesässään mainio ihana tyyppi... NIPT otettiin myös samalla. Aloin neuvolasuosituksen mukaan syömään Primaspan 100 (aspiriini) iltaisin istukan tueksi (rask.myrk. ehkäisy), koska minulla täyttyi 2 kriteeriä: ikä ja ensisynnyttäjä. Onko teillä kokemuksia tästä aspiriinista? Miten se on auttanut vai onko haitannut?

120/167 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulrika Eleonora, vieläkin onnea hyvistä uutisista👍💕💕💕 ja nyt jännäät varmasti NIPT-tulosta, sitä sukupuolta!!

Voi tosi jänniä aikoja....🙏💕💕💕

Mulle ei määrätty mitään, mutta otin "baby aspirin" iham pienen palan päivittäin ennen plussaa, siis oviksesta plussaan saakka ja sitten lopetin.

Mulle ei puhuttu iästäkään sinänsä mitään ja tosiaan ensisynnyttäjä myös 43-vuotiaana. Ainoa mihin törmäsin, oli se, että neuvolan täti ei uskonut, että eka raskaus alkoi inseminaatiolla, ja yritti väittää, että tänä olisi ollut IVF-raskaus. Kummaksuen otin ja jopa loukkauksena, tuollaisen tavan suhtautua asiakasta kohtaan.

Hän ei siis uskonut minua ja soitti asiasta sairaalalle. Saipa täti nokilleen, koska väitti, että valehtelen.

En halua pelotella sinua etukäteen, mutta neuvolan kanssa saakin sitten alkaa vääntään, kun lapsi syntyy, kun täällä on sellainen "venäläinen järjestelmä", jossa äitejä/vanhempia syyllistetään kaikesta, eikä luoteta ihmisiin.

Neuvola on toki tärkeä ja hyvä asia, mutta korjattavaa siinä on paljon.

Samassa sarjassa painii päiväkoti, joissa tuo "vallankäyttö" on nykyään mahdollista, koska nykyään eletään terapeuttien ja tyrkky sossujen armoilla, ilman todellista syytä, sillä se on pitkälti bisnestä kuntien ja yritysten välillä ja valtiolla on näpit pelissä pyörittää asioita..

Tavallista vanhempaa voidaan pelotella vaikka jollain kunnan virkasossulla, vain siksi, että lapsi ei esim. halua leikkiä päiväkodissa kaikkien lasten kanssa, tai jos hän on erilainen vähääkään, tai jos vaatteet on väärän malliset tai kengät ns. huonot tilanteeseen. Kaikki on vanhempien syytä ja silloin vika on niissä.

TIIKERIÄITI vaan peliin!👍👍👍😊

Joten älä huolestu tästä mitä kirjoitin etukäteen!👍💕💕 Hyvää odotuksen jatkoa, jäädään odottelemaan kuulumisia!👍🙏💕💕💕💕

Tähtitaivas☆