Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvakuumetta --45++50+

07.12.2019 |

Hei, kuumeilen toistä lasta. Meillä on 3-vuotias esikoinen ja olen viittä vaille 47-vuotias.

Olemme yrittäneet raskautta kahden vuoden ajan. Kierto on edelleen säännöllinen, enkä tarvitse mitään lääkitystä. Usko toiseen raskauteen on edelleen korkealla.

Nyt on meneillään dpo 5/6 ja lämmöt on korkealla 37.4c. Alavatsaa on juilinut tavallista enemmän. Jospa tämä olisi vihdoin positiivinen yrityskierto....

Löytyykö täältä muita iäkkäitä vauvakuumeilijoila?

Tähtitaivas☆

Kommentit (167)

81/167 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hus...hus...täältä negapeukuttajat pos!

Me kuumeillaan vauvaa --40--45---50v.+++😘

Tämä on niin pieni palsta, että ei ole reilua ketään kohtaan saada negapeukkuja, kun ei me täällä olla niitä itse laitettu! 🤨

Kiitos. T. Tähti☆

Tähtitaivas☆

82/167 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellivelli, mulla AMH 3.45 (tuossa huhtikuussa). Munasoluja (kypsiä) muodostuu hyvin, mutta laatu on mitä on (kun ikää on 43v). Meidän kohdalla ongelma ei ole ollut hedelmöittymisessä vaan elinkelpoisen alkion muodostumisessa. Tässä vauvakuumeilun (nyt yk. 8 alkamassa) aikana muutaman kerran menkat on ollu myöhässä reilun viikonki, rintoja aristanut (mulla ei koskaan muutoin; ei edes menkkojen aikoihin), paleltanut, pissattanut... , mutta lopulta aina menkat alkaneet. Mietin, että mahdollisesti siis huonolaatuinen alkio kiinnittyy, mutta ei lähde sen pidemmälle etenemään.

Ihanaa Mozzarella että oireita on. Pysyy varmasti mieli rauhallisempana. Kerro sitten huomisen jälkeen miten meni ja milloin la.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/167 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähti☆ kirjoitti:

Miten siellä Ulrika Eleonoralla?❤👍

Sitren seuraavaksi, että tehdään tästä palstasta ihan paras täällä, koska meitä iällä kuumeilevia todella on, eikä anneta minkään nega peukuttajien tulla tänne tahallaan häiriin.

Onneksi niitä ei niinkään näy, mutta tuolla monessa muussa on näkynyt "vierailijana", kun eivät voi/halua/ kehtaa nimellä esiintyä, mutta silti viestejä riittää.

We are the Best --40v.+++50v.++👍💖

Plussaa kaikille meille tasapuolisesti ja paljon!👍❤💕💕💕💕💕

Hei, kiitos, hyvillä mielin huomenna PAS 💖 Parhainta onnea ja myönteistä energiaa kaikille 🥰

84/167 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍👍👍👍👍💕💕💕

Peukut pystyssä!

Ja kaikille meille kuumeiljoille tänne plussaa tasapuolisesti!👍💕💕💕💕

Tähtitaivas☆

85/167 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä muilla kyllä AMH ollut tosi hyvä. Itsellä arvo oli 0,38 eli jos oikein ymmärsin niin munarakkuloita on vähän ja aika käy vähiin.

86/167 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mozzarella❤️❤️❤️Mitä ultrassa näkyi?

87/167 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄitiKoo kirjoitti:

Onnea Mozzarella❤️❤️❤️Mitä ultrassa näkyi?

Kiitos ❤️

Tiistaina oltiin siis lääkärissä, ja ultrassa näkyi että olen raskaana, ja että on yksi sikiö ja oikeassa paikassa (siis kohdussa) ☺️. Hieman olen kuitenkin huolissani koska lääkäri eu vielä löytänyt varmas sykettä ja ajatteli että sikiö muutama päivää nuorempi, joten me varattiin uusi aika (21.9), haluan varmistaa että kasvaa kuten pitää. Lääkäri oli kuitenkin positiivinen ja sanoi että siinä rajalla v.6-v7 ei aina näy kaikki vielä. Minä olin laskenut että olisi ollut 6+1 mutta lääkärin mukaan enemmän 5+jotain. Siis vielä jännitetään 😅. Mutta positiivista ettei ollut tuulimuna ja että oli kohdussa ☺️.

Km -03, Tyttö -04, Poika -08, km 05/2020. LA 03.05.2021

88/167 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozarella❤ Kohta siellä näkyy sykekin, uskoisin niin❤👍

Kestämistä tässä välissä💗

Uskotaan ja toivotaan näin💗💕💕💕💕

Tähtitaivas☆

89/167 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyviä uutisia Mozzarella❤️

Täällä kp1! Ovulaatioaikaan oltiin eri osoitteissa, joten odotuksiakaan ei ollut minkäänlaisia. Yrityskierro numero 5 siis käyntiin jos toukokuun jolloin kierukka poistettiin voi jo laskea mukaan😊

Ihanaa syksyä kaikille🍁

90/167 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, eilen oltiin ultrassa taas nyt näkyi selvä syke ja toukka oli kasvanut hienosti kahdessa viikossa ❤️. Tässä kuva, en pystynyt videon liittämään.

Seuraava askel nyt sitten, NT ultra ja NIPT.

Toivon tänne paljon plussia ❤️

Km -03, Tyttö -04, Poika -08, km 05/2020. LA 03.05.2021

91/167 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Mozzarella! Hurjasti onnea ja tarrasukkia. Antaa myös meille, samanikäisille, pienen toivonkipinän. Meillä yrittäminen on ollut jäissä puoli vuotta, kun meni stressaami"seksi" ja koko touhu alkoi kyllästyttää. Tosin viikonloppuna kun kysyin pistetäänkö esikoisen pinnasänky ja vauvakaukalo myyntiin, niin mies oli sitä mieltä että ei nyt ihan vielä.

92/167 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozzarella77 kirjoitti:

Hei, eilen oltiin ultrassa taas nyt näkyi selvä syke ja toukka oli kasvanut hienosti kahdessa viikossa ❤️. Tässä kuva, en pystynyt videon liittämään.

Seuraava askel nyt sitten, NT ultra ja NIPT.

Toivon tänne paljon plussia ❤️

Mozzarella❤ Ihania uutisia💖👍💗💗💗💗💗

Olen niin onnellinen puolestasi!❤🎶🎶🎶🎶🎶🎶

Tähtitaivas☆

93/167 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilly77, kiva että palasit👍😘 Minkälainen tilanne on sinulla?

Tähtitaivas☆

94/167 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Meillä esikoinen täytti juuri 4v. Häntä ”tehtiin” monta vuotta, kunnes sitten ekasta IVFstä nappasi. ”Selittämätön lapsettomuus” oli meidän diagnoosi.

Kierto on edelleen säännöllinen, tosin nyt 26pv. Ensimmäisen raskauden jälkeen on tullut lisäkiloja 10-15 kg.

En oikein tiedä pitäisikö oman yrittämisen lisäksi käydä lääkärin vastaanotolla. Hoidetaanko edes 43-vuotiaita?

95/167 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mozzarella! Todellakin tuo sun tilanne antaa puhtia omallekin yrittämiselle. Samanikäisiä kun ollaan... Ja Lilly77, kyllä meidän ikäisiä vielä hoidetaan. Itse olemme juuri hedelmöityshoidossa. Hoito pitkittyi koronan ja geenitutkimusten takia maaliskuusta, ja vasta nyt olemme etenemässä alkion siirtoon. Edelleen ihan älyttömän monta epävarmuutta edessä, mutta onneksi hoidot nyt viimein jatkuvat.

96/167 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Kielo täällä siis kirjoittelee vaikka nimimerkki näkyy nyt noin väärin.

97/167 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilly77 kirjoitti:

En oikein tiedä pitäisikö oman yrittämisen lisäksi käydä lääkärin vastaanotolla. Hoidetaanko edes 43-vuotiaita?

Lilly77, hoidetaan 45-vuotiaaksi. Kun sovit tulevista hoidoista vielä ennen 45-vuotispäivää, niin saat hoitoja pidemmälle.

Mua hoidettiin ihan 47-vuotiaaksi saakka.

Suomessa ikäraja hoidoissa on 45-vuotta, jonka jälkeen voidaan vielä siis tehdä sovittu hoito loppuun saakka. Silloin ei enää voi tutkia siis mitään, mutta hoitaa voi.

Tsemppiä ja pikaista plussaa!👍❤🎶🎶🎶🎶🎶

Tähtitaivas☆

98/167 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Lilly77, meillähän on sitten saman ikäiset 4v. ihanuudet❤😘😘😘😘

Tähtitaivas☆

99/167 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,mitä tänne kuuluu?🖐😘

Me ollaan yhä tauolla yrityksestä. Jospa vuoden vaihteessa innostuisimme jälleen yrittämään🙄🤗 Välillä tuntuu siltä, että yksi lapsi on se meidän juttu ja välillä taas vauvakuume nostaa päätään😍😘

Sain Letrozol reseptin ja aion hakea sen ennen joulua. Voidaan yrittää sen avuin ilman Klinikkaa.

Hyvää tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja plussaa meille kaikille tasapuolisesti!👍💗💕💕💕💕💕

Tähtitaivas☆

100/167 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Mulla on Tähti vähän samanlaisia oloja: alkaa vahvistua sellainen tunne, että yksi tai kaksi lasta ovat molemmat hyvä vaihtoehto. Varmasti vaikuttaa se, että työelämä on taas imaissut mukaansa perhe-elämän lisäksi. Vaikka vielä yritetään... Meillä on alkionsiirto siis ensi viikolla. Ainokainen alkio edellisestä hoidosta ja tähänkin liittyy kromosomitutkimusten mukaan iso mutta. Mutta hyvä fiilis, että hoito nyt viimein etenee loppuun saakka, ja selviää tuleeko tästä vauvaa vai ei. Ikuinen optimisti nostelee sisällä taas päätään, vaikka järjellä ymmärrän miten älyttömän onnekkaita olisimme, jos saisimme kahdella IVF-hoidolla kaksi lasta.

Onnea kaikille tasapuolisesti yrkkäilyyn ja laitappa Mozzarella taas ultrakuvia ku niitä saat.