Vauvakuumetta --45++50+
Hei, kuumeilen toistä lasta. Meillä on 3-vuotias esikoinen ja olen viittä vaille 47-vuotias.
Olemme yrittäneet raskautta kahden vuoden ajan. Kierto on edelleen säännöllinen, enkä tarvitse mitään lääkitystä. Usko toiseen raskauteen on edelleen korkealla.
Nyt on meneillään dpo 5/6 ja lämmöt on korkealla 37.4c. Alavatsaa on juilinut tavallista enemmän. Jospa tämä olisi vihdoin positiivinen yrityskierto....
Löytyykö täältä muita iäkkäitä vauvakuumeilijoila?
Tähtitaivas☆
Kommentit (167)
Hei, miten kaikilla menee?
Itsellä rv. 18 ja sykkeet dopplerilla kuuluu. Potkuja en vielä tunnista... Olo on ihan hyvä 💕
Ulrika Eleonora, ihana kuulla💖💖💖
Potkut alkavat tuntua varmaan pian, riippuu istukan sijainnistakin ja tietty tuntoherkkyydestä😊
Ne potkut on niin ihania, että ne muistaa lopun elämää. Mulla on potkuista hauskojakin muistoja nimittäin työmaalta...jostain syystä mun vauva oli sellainen, että hän aina alkoi potkimaan lujaa aina, kun istuin lähellä työpöytää ja silloin alkoi kova potkotus🤣😅
Kerran isossa palaverissa, ison neuvotteluhuoneen ympärillä, kun olimme koko päivän, niin tämä innostui potkottamaan niin, että multa pääsi naurut😅 Vatsaa kutitti niin hemmetisti ja sen päälle vauva vielä pissasi, että tuli lämmin lorahdus vatsaan.
Tuossa palavverissa olisi pitänyt istua vakavana hiljaa ja kuunnella, kun puhuttiin asiakkaista ja paikalla oli omistaja ulkomailta.
Vauva alkoi aina siis potkimaan, kun iatahdin työpisteelleni. Mmuutaman kerran potkut oli niin voimakkaita, että työpöytä ihan "paukkui"😅🤣 Ison vatsan kanssa on kurkotettava lähelle näppistä.
Mutta kiitos kysymästä, täällä menee ihan ok😊 Tiedän tuntemuksien perusteella, että olen 99% varmasti raskaana, mutta en tiedä jatkuuko raskaus, eli onnistuuko kiinnittyminen, jatkaako alkio kehittymistä....vai jääkö kemialliseksi....mun solut kun on jo niin kuraa....
Mutta toiveet on korkealla, että yksi hyvälaatuinen "lottovoitto kultamuna" osuisi kohdalle😘...
Kohtahan sitten voi jo testatakin, loppukiertoa kohden mennään, tänään on dpo8.
Hyvää odotuksen jatkoa!❤❤❤💕💕💕
Dpo 8, kp 24/29
Tähtitaivas☆
Voi Tähti, ihania potkumuistoja!
Toivotaan kovasti nyt sinulle onnistumista 💕💗
Ulrika Eleonora, voi kiitos❤
Havahduin eilen (dpo8) sellaiseen, että olin illalla ihan "umpijäässä"...lämmöt laski tosi alas 35.9c.... palelin ihan älyttömästi.
Tänään lämmöt pompsahtikin jälleen tosi ylös ja taas kuumottaa🤪
Olisikohan tuo voinut olla se "implantation dip"? 🙄
Alkion kiinnittyessä lämmöt laskee alas ja nousee takaisin ylös.
No selviäähän tuo asia luultavasti sitten, kun on raskaustestin aika.
Sinulle toivon tosi hyvää odotuksen jatkoa❤🙏💕💕💕 Jokohan pian uskallat paljastaa kumpi on tulossa...😊
Tähtitaivas☆
Melkein unohdin päivittää, että lämmöt edelleen tosi korkealla 37.4c....
Dpo 16....ei menkkoja...raskaanako?🤪
Testissä on "näkyvinään" jotain.... ?
aprillia😅?
Tähtitaivas☆
Täällä siis menkat tuli ja vähitellen taas ylös kömmitään....
Kemiallinen, eikä ihme, koska munasolujen laatu on varmasti enää pitkälti sutta ja savea 48v. iässä.
Mutta nyt rämmitään kohti uutta🤪🙏....,koska lottoamatta ei voi ainakaan onnistaa.
Kp 4/29
Tähtitaivas☆
Hei kaikki!😊 Miten menee?
Haluaisin kyllä saada plussan, mutta asia rupesi pelottaa liikaa, koska tajusin, että voiko selvitä kaikesta (raskaus ja synnytys) 48-v., niin että myös vauvalla on kaikki hyvin??
Tää hirveä ajatus vaan yhtäkkiä jysähti mieleen....jostain.......🤪😥
Toisaalta muistelen sitä ihanaa ja helppoa raskausaikaa, ja lapsikin on vielä tosi pieni, että tuntuisi vielä luonnolliselta olla raskaana.
Mutta jostain tuli pelko....ja siksi ainakin tämä kierto jää luultavasti hyödyntämättä, koska en nyt enää olekaan ihan satavarma, että uskallanko kuitenkaan enää yrittää.
Ajatuksia?
Kertokaa kuulumisia, tässä välissä tsemppiä ja paljon plussaa sitä jahtaaville!!❤🙏💕💕💕💕
Tähtitaivas☆
Heippa tännekin! Miten kaikkien projektit etenee? Mozzarella77 synnyttää kohta??
Tähti, en osaa sanoa tuohon mitään, itse sen tietää... Kai sitä voi aina yrittää, todennäköisyydet jo karsii niin roimasti?
Minulla menossa 22. raskausviikko, rakenneultrassa oli kaikki OK. Sokerirasituskoe oli kamalan uuvuttava. Ensi viikolla taas neuvola. Oma paino nousee varmaankin liian nopeasti (tullut 7kg)... 🙄
Ulrika Eleonora,
Onnea hyviistä ultra uutisista❤💕💕💕
Koska sinulla alkaa äitiysloma?
Onko neuvola ottanut kantaa painon nousuun jollain tavalla? Muistelen, että mulla paino nousi helposti ja kaiken kaikkiaan sen 10kg..vähän harmitti, kun tuli satikutia neuvolakäynneillä.
Tosin en itse huolestunut, kun ei kuitenkaan sen enempää noussut.
Paino lähti nopeasti laskemaan synnytyksen jälkeen ja noin puolessa vuodessa oli taas jo ihan normilukemissa.
Tähtitaivas☆
Tähti, miten ovat voineet neuvolassa valittaa 10kg raskauspainosta, sehän on täysi ideaali?!😮 Itselläni on jo se nyt melkein ja vasta puoliväli menossa... Virallinen äitiysloma alkaa vissiin heinäkuussa, en ole vielä niin pitkälle ajatellut 🙂
Ulrika Eleonora, ideaali minustakin....alussa paino nousi nopeammin, loppua kohti ei enää niinkään.
Oliko se sitten valitusta, ehkä ei, vaan sellaista päivittelyä asiasta. Muistelen, että täti sanoi usein, että jätä jälkiruoka syömättä.
Mulle kun iski makeanhimo raskaana ja usein ostinkin herkullisen munkin kaupasta kotimatkalla töistä kotiin.
Muuta makeita en juuri syönyt, mutta kyllä se paino raskaana nousee, ihan luonnollista on ja saa sitä itselleen vähän armollinenkin olla liian tiukan itsekurin sijaan😋👍
Tuo täti sanoi, että painon nousun olisi paras pysyä noin 5kg paikkeilla ja monet pystyvät pitämään sen niillä nurkilla.
Tähtitaivas☆
Ulrika Eleonora kirjoitti:
Hei, kurkkasinpas tännekin. Pahoittelut Ellivelli keskenmenosta 😢 Miten nyt menee?
Tähti, mitä kuuluu? Ihana Mozzarella tuo 3D-kuva, onko siinä rv 13-14? Onnea raskautuneille ja voimia yrittäjille 💗Minulla onnistui kolmas alkionsiirto. Rv 7 -ultrassa sykki sydän ja nyt se kuului neuvolassa dobblerillakin. Nyt on siis menossa rv 10. Kaameat olot on ollu pitkään, nyt vähän helpottaa.
Vähän jännittää olla ensikertalainen 41-42-vuotiaana. Millaisia teillä on olleet raskaudet ja synnytykset vanhemmalla iällä?
Tarkoituksella olen pysynyt täältä poissa ja antanut mielen levätä. Kevät on ollut raskas ja välillä tehnyt mieli luovuttaa ja todeta että jään lapsettomaksi. Viime kierrossa kemiallinen raskaus ja jälkikäteen miettinyt onko ollut kevään aikana toinenkin kun menkat olleet myöhässä ja vuoto runsasta. Eteenpäin tässä kuitenkin mennään kun paikalleenkaan ei voi jäädä.
Onnittelut kaikille kaikille plussanneilla ja tarrasukkia matkaan ❤️
Ellivelli❤ Plussaa sinne!! Mitä voisit kokeilla, että mahikset parantuisi?💕💕💕💕💕 Onko esim. mahdollisuus hoitoihin?
Tähtitaivas☆
Tähtitaivas☆ kirjoitti:
Ellivelli❤ Plussaa sinne!! Mitä voisit kokeilla, että mahikset parantuisi?💕💕💕💕💕 Onko esim. mahdollisuus hoitoihin?
Julkisella puolella ei ole enää iän puolesta mahdollisuutta hoitoihin ja emme ole ajatelleet hakeutua yksityiselle puolelle. Käytössä luontaistuotteista royal gele, e-vitamiini, folaatti, mama vitamiini ( koko nimeä en nyt muista) rauta ja sinkki. Nyt kokeilussa myös lugesteron kp 14-28. Myös akupunktio, rentoutusharjoitukset ja vyöhyketerapia käytössä.
Hei tänne pitkästä aikaa!😊💕💕💕
Olin jo täysin luovuttanut, mutta sitten yllättäin ajateltiin, että antaa mennä vaan....vanha akka 48 ja risat🤪
No kierto on tikuttamaton ja yllättäin sekstailtiin kierron puolen välin aikoihin kerran.......vauvasta heräsi haave molemmille.
Kohta etsin kaapista raskaustestit esiin, joille ei enää ikinä pitänyt olla mitään tarvetta......
Tähtitaivas☆
Täällä ilmoittautuu 43 vuotias vauvakuumeilija. Olipas mukava, kun löysin tämän ketjun!
Luin ketjua alusta asti ja loppua kohden oikein jännitin, että kuka on raskautunut ja kuka vielä yrittää.
Onnea vain kaikille plussanneille ja muille onnea yritykseen!
Oma tarinani tiivistettynä: olin vielä hetki sitten eronnut kolmen lapsen äiti, joista nuorin täyttää kohta 7. Olin pitkään ajatellut, että lapset on tässä ja keskityn vain uraani ja lapsiini. Onni potkaisi ja tapasin nykyisen miesystäväni, jolla ei ole lapsia, mutta hillitön vauvakuume 😊.
Hyvin nopeasti hän sai sen tartutettua minuunkin ja tässä sitä nyt ollaan! Kierukan poiston jälkeen on yhdet kuukautiset vasta kerinnyt tulla ja en ole edes varma vielä kierron pituudesta. Joten tämä ”yrittäminen” on vielä hyvin huteralla pohjalla 😊.
Mitäs muille kuumeilijoille kuuluu?
Mammahaa, paljon plussaa sinne!👍💕💕💕
Vielä on paljon mahdollista saada plussa....mun esikoinen syntyi 43-vuotiaana. Nyt vielä toive pilkahtaa, kun ikää on alle 50v, kierto säännöllinen ja ovuloin.
Jäädään odotteleen kuulumisia, plussaa paljon sinne!💕💕💕💕
T. Tähti, 48v.
Tähtitaivas☆
Tähtitaivas kiitoksia paljon! Tsemppiä ja ++ myös sinne ❤️. Jännittäviä aikoja 😊
ÄitiKoo, peukut täällä pystyssä kuluvalle kierrolle👍👍🙏🙏🙏
Aika pianhan sitten jo pääset teataamaan😊
Mulla vasta dpo 6, että menkkoihin viikko aikaa. Mutta tämä kierto on kyllä jotenkin yllättänyt.....
Edelleen ns. "oloja", siis alavatsaa jännästi juilii, on ajoittaista päänsärkyä ja jopa mielialat välillä heittelee (kiukusta -itkuun).
Hajuaisti on aivan erikoinen, sillä kaikki tuoksut ottavat voimakkaasti nenään....
Tänään varsinkin kaupan leivonnaisosastolla tunsin olevani taivaassa😅, koska tuoksut tuntuivat niin herkullisiilta ja ne tulvivat voimakkaina maskinkin lävitse. En olisi lähtenyt siitä millään pois😅
En siis tavallisesti piittaa/tykkää makeasta, mutta jokin on muuttunut, sillä nyt tuli taas napattua pulliia mukaan😛
Olin esikoista odottaessa aivan toivoton, sillä makeat varsinkin munkit houkuttivat tuoksullaan, joten joka päivä riensin töistä suoraan ostamaan munkkeja kotiin....makea vaan maistui niin hyvälle😋😅
Ollaanko samalla tiellä, testata en voi vielä hetkeen.
Tähtitaivas☆