Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuumetta --45++50+

07.12.2019 |

Hei, kuumeilen toistä lasta. Meillä on 3-vuotias esikoinen ja olen viittä vaille 47-vuotias.

Olemme yrittäneet raskautta kahden vuoden ajan. Kierto on edelleen säännöllinen, enkä tarvitse mitään lääkitystä. Usko toiseen raskauteen on edelleen korkealla.

Nyt on meneillään dpo 5/6 ja lämmöt on korkealla 37.4c. Alavatsaa on juilinut tavallista enemmän. Jospa tämä olisi vihdoin positiivinen yrityskierto....

Löytyykö täältä muita iäkkäitä vauvakuumeilijoila?

Tähtitaivas☆

Kommentit (167)

61/167 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄitiKoo kirjoitti:

Hei ihanat❤️Täällä muuttui jännäilyt eilen kp1:seksi ja taas mennään uutta kiertoa.

ÄitiKoo, halit ja uutta yritystä!👍Nyt toivon sulle plussan matkaan!👍❤💕💕💕💕💕💕

Mä en ole luovuttamassa, mutta nyt on uskottava se, että hedelmällinen aika on ohitse😓 Hoitojakaan ei tosiaan enää saa.

Kaikki tehtiin ja yritettiin asian eteen, ja reilu kaksi vuotta Klinikalla rahaa kyllä kului, mutta, eipä jäänyt epävarmaksi, että sisarusta olisi jäänyt yrittämättä❤

Enää en jaksa ponnistella ja kun suruakin on yhä läpi elettäväksi.

Kaikille palstalla onnea ja pikaista plussaa!❤💕💕💕💕💕💕💕💕

Tähtitaivas☆

62/167 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sulle Tähti. Yksi ovi sulkeutuu, toinen aukeaa... Mut varmasti vauvakuumeilun lopettaminenkin vaatii suruaikansa.

Onnea myös muille tälle kierrolle.

Mulla ovis oli ja meni. Yritystä oli, mut rento olo asian suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/167 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielo2020, jospa sinulla tärppääkin nyt tässä kierrossa❤💕💕💕💕💕 Jään odottamaan kuulolle!👍

En ole antamassa periksi, vaan jospa vielä yritys voisi jatkua, kun tilanteista on päästy ohitse ja ylitse....aikoija sitten päätin yrittää niin kauan, kun kierto toimii ja ajatuksella, että ainakin sinne 50v. saakka, ellei vauvaa ilmaannu aiemmin

Ja kiitos sinulle ajatuksesta, että toinen ovi aukeaa...❤ Ihana ajatella niin...

Kaikille meille tällä palstalla plussaonnea!👍❤💕💕💕💕💕💕

Tähtitaivas☆

64/167 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku niin juuri, ymmärsin väärin 😊. Eli sopivampaa aikaa odotellessa, Tähti. Niin kauan kuin ovulaatioita on, on toivoa 👍.

65/167 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen shokissa! Plussa tuli tänään ☺️! Nyt toivon vaan että pysyy!

Plussaonnea kaikille muillekin, toivoa on!❤️

Km -03, Tyttö -04, Poika -08, km 05/2020. LA 03.05.2021

66/167 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakkko varmistaa tulosta vielä aamulla ☺️. Tänään puhelinaika gynekologille, jotta hän kirjoittaa minulle progestoronia ja varaan käynnin varhaisultralle.

67/167 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Mozzarella77 plussasta! 💗💗💗

68/167 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulrika Eleonora kirjoitti:

Paljon onnea Mozzarella77 plussasta! 💗💗💗

Kiitos ! Ollaan varovaisesti onnellisia :)

69/167 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozzarella77 kirjoitti:

Mozarella77 ❤

ONNEA💕 ONNEA 💕ONNEA!💕💕💕💕💕💕💕

PALJON ONNEA👍❤👍❤👍❤👍❤

Ihanaa💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Tähtitaivas☆

70/167 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähti☆ kirjoitti:

Mozzarella77 kirjoitti:

Mozarella77 ❤

ONNEA💕 ONNEA 💕ONNEA!💕💕💕💕💕💕💕

PALJON ONNEA👍❤👍❤👍❤👍❤

Ihanaa💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Kiitos Tähti!❤️!

Kunhan ekat viikot menisi nopeasti, ja kaikki olisi hyvin ☺️.

Toivon plussia lisää tähän ryhmään. ☺️❤️🙏

71/167 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mozzarella! Aivan mahtavaa! Tuo viiva on kyllä niin kaunis näky : ). Ja progesteronia siis... Täytyypä itsekin varalta kysäistä lääkäriltä, voisiko siitä olla apua itselleni jos tärppi kävisi.

72/167 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielo2020 kirjoitti:

Onnea Mozzarella! Aivan mahtavaa! Tuo viiva on kyllä niin kaunis näky : ). Ja progesteronia siis... Täytyypä itsekin varalta kysäistä lääkäriltä, voisiko siitä olla apua itselleni jos tärppi kävisi.

Kiitos :) !

Progesteronista, olin ymmärtänyt asian väärin, soitin siis lääkärille ja kysyin että voisiko hän kirjoittaa minulle progesteronia, ja hän oli sitä mieltä että sen olisi pitänyt aloittaa heti oviksen aikoina, se auttaa hedelmöitynyt munasolu kiinnittymään ja koska minun munasolu oli nyt kiinnittynyt niin oli sitä mieltä ettei enää ole apua siitä, joten ihan luomuna mennään, mutta jos haluat progesteronista tukea kannattaa siis mennä lääkäriin kp 12 niin hän voi ultralla nähdä jos limis liian ohut ja jos progesteronista voisi olla apua. Näin minä nyt ymmärsin.

Meillä varattu varhaisulta ensi viikolle, ja jännittää todella paljon, viime raskaus (toukokuussa) meni poikki juuri viikolla 7 (6+1) , joten toivon että tämä selviää, haluaisin nyt vaan nukkua pari kuukautta ja herätä v12 jälkeen, ihan hirveä pelko että tulee taas keskenmeno...

Plussaonnea teille kaikille <3 !

73/167 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa okei, eli ei nyt ainakaan tähän kiertoon enää. Mutta hyvä tietää tulevissa. En tiedä saanko varattua lääkäriä tuon limakalvon paksuuden tarkistusta varten... Ehkä menen vielä ilman apua.

Ymmärrän ihan täysin tuon jännityksen. Se on kyllä raastava. Mä en sen pelon takia uskalla tehdä raskaustestiä ihan heti vaikka menkat oiski myöhässä. Itelle on helpompaa odotella josko ne alkais kuitenkin (ja päästä mahdollisesti pidemmille viikoille siitä ihan alusta). Tuntuu et itselle helpompi sietää menkkojen alku myöhässä, kuin raskauden menetys. Mut nyt siis toivottelen oikein nopeasti ohikiitäviä päiviä ja viikkoja teille. Pidetään peukut ja varpaat ristissä, että kaikki menee hyvin. Nauttikaa!

74/167 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen nyt täälläkin puolella, että millaisilla AMH arvoilla olette tulleet raskaaksi?

75/167 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hej! Minulla AMH 2,2, ja ymmärsin että minun iässäni hyvä arvo.

76/167 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozzarella77 kirjoitti:

Kiitos Tähti!❤️!

Mozzarella77, miten on edennyt? Hyvää odotuksen jatkoa!👍❤💕💕💕💕

Tähtitaivas☆

77/167 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellivelli❤

Vastaisin sinulle mielelläni, mutta minulta ei ole koskaan tutkittu AMH arvoa, sen vuoksi, kun gyne ei nähnyt sitä tarpeelliseksi.

Hän sanoi, että ultralla näkyy molemmissa munasarjoissa rutkasti folleja, niin kyseinen tutkimus ei ole tarpeellinen.

Olin silloin 42-vuotias, tehtiin vain perustutkimukset.

Tähtitaivas☆

78/167 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siellä Ulrika Eleonoralla?❤👍

Sitren seuraavaksi, että tehdään tästä palstasta ihan paras täällä, koska meitä iällä kuumeilevia todella on, eikä anneta minkään nega peukuttajien tulla tänne tahallaan häiriin.

Onneksi niitä ei niinkään näy, mutta tuolla monessa muussa on näkynyt "vierailijana", kun eivät voi/halua/ kehtaa nimellä esiintyä, mutta silti viestejä riittää.

We are the Best --40v.+++50v.++👍💖

Plussaa kaikille meille tasapuolisesti ja paljon!👍❤💕💕💕💕💕

Tähtitaivas☆

79/167 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähti☆ kirjoitti:

Mozzarella77 kirjoitti:

Kiitos Tähti!❤️!

Mozzarella77, miten on edennyt? Hyvää odotuksen jatkoa!👍❤💕💕💕💕

So far, so good ❤️!

Tiistaina käynti yksityisellä, toivon että saamme silloin nähdä sykettä 🙏! Paljon on oireita, viimeksi ei ollut näin paljon, joten toivottavasti hyvä merkki.

Kerron tiistaina käynnin jälkeen miten meni ☺️.

Positiivisiä tuulia teille kaikille ❤️❤️❤️!

80/167 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana MozZarella-77❤👍

Kaikille paljon plussaa!❤💖❤

Tähtitaivas☆