Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuumetta --45++50+

07.12.2019 |

Hei, kuumeilen toistä lasta. Meillä on 3-vuotias esikoinen ja olen viittä vaille 47-vuotias.

Olemme yrittäneet raskautta kahden vuoden ajan. Kierto on edelleen säännöllinen, enkä tarvitse mitään lääkitystä. Usko toiseen raskauteen on edelleen korkealla.

Nyt on meneillään dpo 5/6 ja lämmöt on korkealla 37.4c. Alavatsaa on juilinut tavallista enemmän. Jospa tämä olisi vihdoin positiivinen yrityskierto....

Löytyykö täältä muita iäkkäitä vauvakuumeilijoila?

Tähtitaivas☆

Kommentit (167)

41/167 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä meni se minun ketogeeninen ruokavalio. Olin lapsen kanssa mummokierroksella parisen viikkoa. Toisen luona syötiin eineksiä ja toisen luona oli joka ruoassa perunaa. Molemmissa syötiin kerran päivässä ja loppuaika olisi pitänyt mennä leivällä. Tuli vähän nälkä, niin että tuli tuota tahatonta pätkäpaastoakin harjoitettua. Ihanaa oli tulla kotiin oman jääkaapin sisällön ääreen.

Tsemppiä kaikille tilanteisiin.

42/167 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäneito kirjoitti:

Siinä meni se minun ketogeeninen ruokavalio. Olin lapsen kanssa mummokierroksella parisen viikkoa. Toisen luona syötiin eineksiä ja toisen luona oli joka ruoassa perunaa. Molemmissa syötiin kerran päivässä ja loppuaika olisi pitänyt mennä leivällä. Tuli vähän nälkä, niin että tuli tuota tahatonta pätkäpaastoakin harjoitettua. Ihanaa oli tulla kotiin oman jääkaapin sisällön ääreen.

Tsemppiä kaikille tilanteisiin.

Ikäneito, saman ongelman äärellä aina, kun mennään mummoloihin.

Oon yrittänyt ratkaista ongelmaa sillä, että otan omia eväitä, mutta on selvästi epäkohteliasta jättää perunat ja leivät syömättä. Kummallista, että näitä peruna - hiilarivoittoisia ruokia pidetään itsestäänselvyytenä🤔

Näitä kun popsii muutaman päivän, niin on jatkuva nälkä ja turvonnut olo.

Tähtitaivas☆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/167 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähti: Nimenomaan! Vieläkin on maha kipeänä ja turvoksissa mummoloiden "herkuista". En tiedä. Olisiko kuitenkin oma terveys tärkeämpi kuin kohteliaisuus. Pohdinnan paikka ;).

Ovulaatio on ilmeisesti menossa, ja ollaan saatu hyvin talleteltua mahanpuruista huolimatta. Tässä kierrossa on inkiväärivesi käytössä (mikä on aika saavutus reissun päällä), joten jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin nyt tärppää :). Ja toivottavasti Inocapsit pitävät huolen munasolun laadusta. 

Tsemppiä meille kaikille <3

44/167 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Ikäneito❤

Sanot niin hyvin tuon, ettei tarvitse miellyttää muita....jotenkin koominen juttu ainakin meillä, kun anoppi seuraa kaikkien syömisiä ja heti ihmettelee, jos joku ruokailija on jättänyt jotain syömättä lautaselleen. Mistälie sota-ajan jälkeisistä tavoista vielä pitävät kiinnii, mutta tosiaan vanhuksia ovat.

Oon varmaan outo, mutta minun on helpompi feikata siinä kohtaa ja kiittää ruoasta, (heitän sen yleensä menemään), ettei kukaan huomaa, tai sanon syöväni myöhemmin, koska lapsi tarvitsee äitiä juuri sillä hetkellä....

En millään halua pahoittaa vanhan ihmisen mieltä....

Puhumisesta ja suoraan sanomisesta ei ole hyötyä ainakaan muistisairaan kanssa.

.

Sitten itse asiaan,

Toivon, että teillä nyt nappaa ja olet nyt raskaana!!❤❤❤🎶🎶🎶🎶

Oon täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä!👍👍💖🎶🎶🎶🎶

.

Tähti Dpo 12 ja 11

Tähtitaivas☆

45/167 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp1😭😭😭

Ei taida vauvaa meille enää ikinä tulla😪 Yritetty on kaikki....eikä sitä tule😓

Myös elän nyt surussa, koska hyvin läheinen ihminen siirtyi rajan taakse.

Tähtitaivas☆

46/167 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Tähti noista Ubiqinoni ja inositoli-vinkeistä. Ostinkin jo ubiqinonia, mutta täytynee hommata vielä tuota inositolia.

Täällä yritys jatkuu. Menkat oli vkon myöhässä mut nyt näyttäs pahasti et alkavat huomenna. En oo halunnu tehdä r.testiä ennenkuin menkat on myöhässä pari vkoa, joten en nyt ees ehtiny testata.

Meil on kolme blastokysti-vaiheen alkiota odottamassa matkaa toistoalkiotutkimuksiin, mutta niiden suhteen ei kuulemma kannata olla liian toiveikas..

Kiva oli huomata uusia kirjoittajia ja kirjoituksia täällä. On se kyllä aina pettymys toi kuukautisten alku, mut sit tulee taas uusi mahdollisuus..😊. Tsemppiä ja onnea kaikille. Mä oon vähä satunnainen kirjoittelija, mut kerron jos ja KUN tärppää 😉.

47/167 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielo2020 ja kaikki täällä!🖐👍

Mä toivon kaikille nopeaa isoa plussaa!❤❤❤

Yritän elää mukana, mutta ihan tuntuu välillä siltä, että voimavarat on kadonneet😭😪....elämästä on kadonnut niin tärkeä ihminen....---pois😪 Onneksi tapahtuma ei ole ollut dramaattinen ja siihen on voinut vähän sopeutua.

En varmaan katoa täältä silti, koska joskus aikoinaan ajattelin kuumeilla 50-v. saakka....tuohon tosin on enää aina lyhyt matka🤪

Pikaista plussaa kaikille!❤👍🎶🎶🎶🎶

Tähtitaivas☆

48/167 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään haluaisi antaa periksi sisarukseata, kun nyt katselen omaa (4v.) pienokaista.....tuolla hän on nyt isän sylissä❤

Mä halua toisen...

haluan....haluan....haluan❤🤗😭

HALUAN!😓

Tähtitaivas☆

49/167 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikille kuuluu?😘 Nyt kohti ovista....

🖐Miten menee Kielo2020?

🖐 Miten Ikäneito, jokohan pian r-testailet?

❤👍🎶🎶🎶🎶

Tähtitaivas☆

50/167 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähti hali sinulle , ja osanottoa ❤️!

Me tehtiin päätös että järkätään ensin häät ja sitten elokuussa taas lääkärille. Mentiin perjantaina naimisiin ☺️. Ihan hyvä pitää kuukauden tauko, tai siis jos onnistuu niin onnistuu. Elokuussa kun arki taas alkaa aloitetaan sitten oikein tosissaan 😉 ja haetaan apu.

Km -03, Tyttö -04, Poika -08, km 05/2020. LA 03.05.2021

51/167 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähti: Tänään testasin negan. Vaikka seurailen aamulämpöjä, oli tässä kierrossa epäselvyyttä, että milloin ovuloin. Tänään olisi ollut dpo 13, dpo 10 tai dpo 8. Seuraavan kerran kokeilen keskiviikkona, jos menkat ei sitä ennen ala.

Käytössä on tässä kierrossa Inocaps, melatoniini, ubikinoni, vehnänalkioöljy, kalanmaksaöljy, Loratadin (antihistamiini), Pepcid (närästyslääke), inkiväärivesi, valkosipuli, maca-jauhe, ashwagandha ja kurkumiini. Lisäksi on kortisoni nenätipat ja astmalääke. Kun näitä luettelee, niin tuntuu kyllä paljolta :D. Näiden kanssa on muistamista, kun osa otetaan useasti päivässä. Ubikinonin ja vehnänalkioöljyn meinaan vaihtaa PQQ valmisteeseen tai johonkin muuhun mitokondriota boostaavaan tuotteeseen kun loppuvat. Täytyy perehtyä tarkemmin asiaan kun ehdin.

Tähti, mitä sinulle kuuluu?

52/167 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni läheisen poismenon johdosta, Tähti. Ja onnea tuoreelle vaimolle, Mozzarella.

Tänne ei kummempia, ensi viikolla mahdollinen ovulaatio, joten tiedetään mitä ensi viikolla tehdään esikoisen nukahdettua 😁. Alkiot lähtevät myös uudelleen tutkittaviksi ensi viikolla.

Oi tätä Suomen suvea! Pistää puhtia tuohon peiton heilutteluunkin nämä valoisat kesäyöt.

53/167 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozzarella77 kirjoitti:

Tähti hali sinulle , ja osanottoa ❤️!

Me tehtiin päätös että järkätään ensin häät ja sitten elokuussa taas lääkärille. Mentiin perjantaina naimisiin ☺️. Ihan hyvä pitää kuukauden tauko, tai siis jos onnistuu niin onnistuu. Elokuussa kun arki taas alkaa aloitetaan sitten oikein tosissaan 😉 ja haetaan apu.

Mozarella, oi ihanaa onnea!❤😘😘😘

Paljon onnea😘

Kaikkea hyvää ja todellakin pikaista plussaa!❤🎶🎶🎶

Yritän sinnitellä täällä, vaikka maailma tuntuu nyt aika surulliselta paikalta, mutta kyllä tästä vielä selvitään...

Onko teillä tiedossa häämatka?

Tähtitaivas☆

54/167 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielo2020 kirjoitti:

Osanottoni läheisen poismenon johdosta, Tähti. Ja onnea tuoreelle vaimolle, Mozzarella.

Tänne ei kummempia, ensi viikolla mahdollinen ovulaatio, joten tiedetään mitä ensi viikolla tehdään esikoisen nukahdettua 😁. Alkiot lähtevät myös uudelleen tutkittaviksi ensi viikolla.

Oi tätä Suomen suvea! Pistää puhtia tuohon peiton heilutteluunkin nämä valoisat kesäyöt.

Ihana Kielo2020❤ Ihana kiitos...

Plussa sinne tähän kiertoon!❤👍🎶🎶🎶🎶

Älkää kukaan ihmetelkö, jos olen vähän aikaa hiljainen, sillä hautajaiset on vielä edessäpäin.

Hyvää kesää!😘

Tähtitaivas☆

55/167 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäneito kirjoitti:

Tähti: Tänään testasin negan. Vaikka seurailen aamulämpöjä, oli tässä kierrossa epäselvyyttä, että milloin ovuloin. Tänään olisi ollut dpo 13, dpo 10 tai dpo 8. Seuraavan kerran kokeilen keskiviikkona, jos menkat ei sitä ennen ala.

Käytössä on tässä kierrossa Inocaps, melatoniini, ubikinoni, vehnänalkioöljy, kalanmaksaöljy, Loratadin (antihistamiini), Pepcid (närästyslääke), inkiväärivesi, valkosipuli, maca-jauhe, ashwagandha ja kurkumiini. Lisäksi on kortisoni nenätipat ja astmalääke. Kun näitä luettelee, niin tuntuu kyllä paljolta :D. Näiden kanssa on muistamista, kun osa otetaan useasti päivässä. Ubikinonin ja vehnänalkioöljyn meinaan vaihtaa PQQ valmisteeseen tai johonkin muuhun mitokondriota boostaavaan tuotteeseen kun loppuvat. Täytyy perehtyä tarkemmin asiaan kun ehdin.

Tähti, mitä sinulle kuuluu?

Ihana Ikäneito, voin ihan hyvin, mutta käyn läpi surua...😭

Ihana saada sinut ystäväksi, joka ymmärtää❤

Toivon sinulle kaikkea hyvää ja nyt plussan mukaan!❤😘🎶🎶🎶🎶

Tähtitaivas☆

56/167 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖐 ❤ 👍MOI!

Minkälaiset tilanteet täällä?

🎶🎶🎶🎶🎶🎶

Kaikille paljon....paljon tsemppiä ja plussatuulta!❤🎶🎶🎶🎶🎶🎶

Tähti- kp 4

Tähtitaivas☆

57/167 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään tähti melkein samoissa: nyt kp 6. Ajatukset ollu nyt vähän muissa(kin 😊) kuin vauvajutuissa, mikä tuntunut ihan virkistävältä. Nyt meillä tulossa 6.yk ku tossa keväällä oli pari välikuukautta, jollon ei jahdattu otollisia päiviä. Taidan ostaa taas ovul.testejä tähän kiertoon ihan vaan varmistaakseni taas ovuloinnin.

Meidän alkiotutk. tulokset oli sillä lailla hyvät (hoito keskeytyi keväällä) et päästänee siirtoon saakka syksyn aikana.

Sellasta tänne. Millä fiiliksellä nyt Tähti?

58/167 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Eilen sain positiivisen ovulaatiotestin joten nyt alkaa piinaviikot ☺️, ihan luomuna yritetään vielä tämän kierron, e-vitamiiniä ja ruusunjuurta olen popsinut, mutten lääkkeitä, tarvitsin aikaa toipua keskenmenosta, syksyllä taas gynelle hakemaan apua.

Kaikille tsemppejä ❤️

Km -03, Tyttö -04, Poika -08, km 05/2020. LA 03.05.2021

59/167 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että te jaksatte❤ sekä olla niin ihania❤ 🎶🎶🎶🎶

Plussauutisia toivoen👍❤

Me ei olla yritetty nyt vielä, oviskin meni ohi..tää .suruaika vaan ei ole ihan kuukaudessa ohi...voi kestää pidempään...

Yritän olla silti täällä mukana, niin paljon, kun pystyn❤

Paljon plussaa kaikille tasapuolisesti ja tsemppiä omiin tilanteisiin!👍❤🎶🎶🎶🎶🎶

Tähtitaivas☆

60/167 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihanat❤️Täällä muuttui jännäilyt eilen kp1:seksi ja taas mennään uutta kiertoa.