Kun tutun uusi miesystävä on selvästi luonnevikainen
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kerro jokin esimerkki
Mikä kohta aloituksessa on sinulle epäselvä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jokin esimerkki
Epävarmaa on aloittajan pätevyys määritellä luonnevikoja.
Luonnevikainen eli mies ei ostanut naiselle tonnin käsilaukkua.
Monesti tekisi mieli varoittaa mutta olen periaatteesta pysynyt vaiti. Paitsi jos kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Monesti tekisi mieli varoittaa mutta olen periaatteesta pysynyt vaiti. Paitsi jos kysytään.
Viestintuoja ammutaan, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua reppanaa, kun et ymmärrä näistäkään asioista mitään. Luonnevikainen mieshän saattaa just rakkauspommittaa uutta naisystävää vaikka juuri ostamalla kalliita lahjoja. Sitä en tiedä, onko nyt aloittajan tutun kohdalla kyse luonnevikaisesta miehestä, enkä tietenkään sano, että lahjojen ostaminen (tai ostamattomuus sen puoleen) olisi merkki jostain synkästä. Mutta käsität ihan väärin, mitä luonnehäiriö (eli nykykielellä persoonallisuushäiriö) tarkoittaa.
Jos vaan tuttu, niin en sano, mutta jos hyvä ystävä, niin sitten sanoisin.
Voi antaa mielipiteen vain kun sitä kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jokin esimerkki
Epävarmaa on aloittajan pätevyys määritellä luonnevikoja.
No se varmasti pitää paikkansa, en ole psykiatri. Mutta väitän näkeväni paljon ja hyvin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerro jokin esimerkki
Onko sinulla pätevää koulutusta, jonka pohjala voit tehdä kyseisen diagnoosin vai oletko pelkästään kateellinen ystävällesi, l äski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestintuoja ammutaan, valitettavasti.
Ei ammuta automaattisesti, mutta jos rakastuminen on jo ehtinyt tapahtua, moni on ihan sokea kaikelle. Eräällä kaverillani on takana liitto lapsineen narsistin kanssa, ja hänelle oli mummo sanonut, kun oli vienyt miehen ensi kertaa näytille, että "katsele nyt vielä". Valitettavasti mummo on jo kuollut, että hän ei voinut jälkikäteen kysyä, mitä se oli, jonka miehessä näki, mutta selvästi oli jotain nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua reppanaa, kun et ymmärrä näistäkään asioista mitään. Luonnevikainen mieshän saattaa just rakkauspommittaa uutta naisystävää vaikka juuri ostamalla kalliita lahjoja. Sitä en tiedä, onko nyt aloittajan tutun kohdalla kyse luonnevikaisesta miehestä, enkä tietenkään sano, että lahjojen ostaminen (tai ostamattomuus sen puoleen) olisi merkki jostain synkästä. Mutta käsität ihan väärin, mitä luonnehäiriö (eli nykykielellä persoonallisuushäiriö) tarkoittaa.
Sulla ei ole pätevyyttä diagnosoida persoonallisuushäiriöitä, vaikka tuossa ylitsevuotavan alentavassa ylimielisyydessäsi niin kuvitteletkin. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jokin esimerkki
Onko sinulla pätevää koulutusta, jonka pohjala voit tehdä kyseisen diagnoosin vai oletko pelkästään kateellinen ystävällesi, l äski?
Voiko suomalainen olla kateellinen jopa luonnevikaisesta miehestä?
Mitä tuo mies on sanonut tai tehnyt, että epäilet hänen olevan luonnehäiriöinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jokin esimerkki
Olen hoikka, toisin kuin sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jokin esimerkki
Ja tiedät sen mistä, l äski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jokin esimerkki
Tiedän sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jokin esimerkki
Sä olet l äski
Kerro jokin esimerkki