Linnan juhlat 2019 OFFICIAL
Ei ole vielä tainnut kukaan tehdä ketjua Linnan juhlista.
Kommentit (1522)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Juha Tapsulilla ja Elliksellä on noin arkiset vaatteet? Eivät luultavasti ainakaan linnassa esiinny? Linnan juhlien jatkoilla ehkä?
Jatkoilla. Eivät ole linnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat mokat naisten pukeutumisessa on, kun puku ei yllä riittävän ylös vaan jää puoliväliin rintoihin ja täytyy nykiä ylöspäin. Omasta mielestään on rohkea ja sexy mutta on täysin mauton.
Juuri noin. Mitä enemmän paljasta pintaa, sitä huonompi valinta linnan juhliin. Tämä ei ole mikään viihdegaala, sanoi tänään hesarissa joku muotiguru.
Ja samoin joku oli kirjoittanut fiksusti että parasta kierrätystä on teettää puku joka kestää aikaa ja voi käyttää useammin ei se että puvussa jotain kahvipapereita.
Hyvä kommentti! Ei ole kovin ekologinen tuollainen mekko ,joka pysyy kasassa hyvällä tsägällä tuon illan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Juha Tapsulilla ja Elliksellä on noin arkiset vaatteet? Eivät luultavasti ainakaan linnassa esiinny? Linnan juhlien jatkoilla ehkä?
Jatkoilla. Eivät ole linnassa
Hei silti!
Juhlat ne on jatkotkin.
Se on kyllä kumma, että joka vuosi kansanedustajat kutsutaan, mutta sotaveteraaneja ei.
Minkä takia tota Jaana Pelkosta hehkutetaan tuolla??? Ihan ku se ois koko juhlan päätähti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Rosa Kettumäki on outo nainen. Ei mikään kaunein kukkanen, mutta silti jotenkin kiihottava?
Pitäisi olla toimittaja, mutta käyttäytyy kuin esiintyjä, ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Itkettää nää "minun sankarini on...."
Olen vähän herkillä joo.
Varsinkin se lapsi minun sankarini on kitta, :(
Koko juhla meni alusta alkaen päin peetä ku kaikkia veteraaneja ei kutsuttu. Huomio vaan tyhjäpää-julkkiksiin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia tota Jaana Pelkosta hehkutetaan tuolla??? Ihan ku se ois koko juhlan päätähti.
Vanhasta muistista. Oli aika näpsäkkä muikkeli aikoinaan. Nykyään aikamoinen täti-henkilö. Vanhoilla meriiteille menee, kuten niin moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä kumma, että joka vuosi kansanedustajat kutsutaan, mutta sotaveteraaneja ei.
Kutsutaanhan veteraaneja, ekanahan se pääsevät sisään ja kahvipöytään istumaan.
Kansanedustajista olen sitä mieltä, että ekan kerran vois päästä juhliin ei sen useampaa kertaa. Ministerit ehkä joo joka kerta.
Kuka tämä tönkkö eukko Muurimäen haastattelijana on?
Ladatkaa sovellus, jossa saa äänestää pukuja.
Jätän jo ihan periaatteesta äänestämättä Jaanaa, koska siitä ei kuule kuin kerran vuodessa - itsenäisyyspäivän juhlien puvun takia. Tekeeköhän ollenkaan mitään merkittävää työssään?
Miksi joku väitti että Jennin puku on punainen? Fuksiaahan tuo on.
No nyt on Jennillä kaunis puku.💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsutaanhan veteraaneja, ekanahan se pääsevät sisään ja kahvipöytään istumaan.
Kansanedustajista olen sitä mieltä, että ekan kerran vois päästä juhliin ei sen useampaa kertaa. Ministerit ehkä joo joka kerta.
Sotaveteraaneja ei kutsuta JOKA VUOSI.
Jenni Haukiolla upeat korut jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku väitti että Jennin puku on punainen? Fuksiaahan tuo on.
Tota noin, fuksia on punainen.
Minkä vuoden juhlia sinä katsot?