Vaimo haluaa lisää lapsia (6 lasta löytyy jo) mutta minä en
Meillä siis jo 6 lasta, mutta vaimon mukaan niitä pitäisi saada lisää. En jumakauta enää käy sitä prosessia läpi. En enää heräile itkuun öisin. Miksi olen ajautunut tämmöiseen tilanteeseen? 6 lasta on jo aivan älytön määrä työtä! Vaimolla siis tuo lapsivillitys kumpuaa villi tusina -elokuvasta (alunperin). Olen koittanut puhua järkeä, mutta ei auta. Vaikka kuinka hienovaraisesti yritän asian tuoda esille. Ilmeisesti ihannoi suurperheitä (minulla ei ole niitä vastaan yhtään mitään, en vain itse ole valmis semmoiseen työhön).
Olen nyt muutaman viikon saanut harhautettua häntä ja venytettyä tätä tilannetta. Mutta nyt aloitti taas hiillostamisen. Osaa olla kyllä salakavala ja manipulatiivinen tässä asiassa. Rivien välistä voi lukea, että uhkaa erolla jos en suostu siittämään lisää kersoja tähän maailmaan. Onko tämä teidän mielestä oikein? Onko tämä oikein minua kohtaan? Eihän tämä hyvänen aika voi olla mahdollista että aikuinen nainen kiristää omaa aviomiestään erolla, jos hän ei suostu tekemään lisää lapsia.
Auttakaa isät ja äidit, mitä teen? Olen neuvoton.
Kommentit (40)
Muijas haluaa olla kotiäitinä tai ehkä hän varmistaa, että suhteenne jatkuu. Lapsellahan mies on helppo sitoa itseensä ja etenkin tuollaisen katraan kanssa ei pelkoa, että miehelle ilmaantuisi muita ottajia. Sinuna lopettaisin seksin ja teettäisin pikaisesti vasektomian. Muijan lähettäisin psykiatrille.
Onko vaimollasi työtä ja ammartia? Itse en osaa tehdä kuin lapsia. Varmaan muitakin kaltaisiani on
Vierailija kirjoitti:
Paska provo. Aina hämmästyttää että jotku haksahtaa näihin :D
Kyllä elävässä elämässä tulee sellaisia tapauksia vastaan, että niitä ei usko kukaan...
Kyllä pitää sen verran olla miestä, että uskaltaa sanoa, ettei halua lisää lapsia, sen sijaan että luikkisi salaa vasektomiaan. Vaimo voi päästä yli siitä, että lapset on tässä, mutta ero tulee varmasti jos petät luottamuksen ja salaa menet steriin.
Ja onko avioero Suomessa laillinen, sitähän taisit kysyä myös? Kyllä se on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää sen verran olla miestä, että uskaltaa sanoa, ettei halua lisää lapsia, sen sijaan että luikkisi salaa vasektomiaan. Vaimo voi päästä yli siitä, että lapset on tässä, mutta ero tulee varmasti jos petät luottamuksen ja salaa menet steriin.
Se luetun ymmärtäminen.
Ap kyseli, että onko avioerolla kiristäminen lasten lisäys mielessä laillista. Käyhän lukemassa uudestaan!
Totuushan tässä on se, että vaimosi ei halua mennä töihin vaan on katsonut parhaaksi raskautua.
Ei se vaimosi ovela ole vaan sinä olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Totuushan tässä on se, että vaimosi ei halua mennä töihin vaan on katsonut parhaaksi raskautua.
Ei se vaimosi ovela ole vaan sinä olet tyhmä.
Juurikin näin.
Minkä ikäisiä olette ja mikä on vaimon koulutus?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo voi jättää ehkäisyn pois kaikessa hiljaisuudessa tai jos toteuttaa eron, niin sinä maksat kiltisti elareita. Kuudesta lapsesta elarit ovat kohtuuton taakka.
En ymmärrä tätä. Eikö niihin lapsiin muka nyt mene miehen rahaa ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Paska provo. Aina hämmästyttää että jotku haksahtaa näihin :D[/quote
Ei välttämättä. Luulin aluksi, että mun kaverin mies on ap. Voi tietenkin ollakin, jos on vähän muuttanut yksityiskohtia.
Heillä siis 5 lasta, joista viimeisin on "vahinkoraskaus" ja taas on pientä vauvakuumetta ilmassa. Kaverillani on kunnollinen koulutus, jolla vois työllistyä, mutta ei halua. Miehellä on kuulemma lapsiluku täynnä, mutta veikkaan, että kohta sattuu taas vahinko tai mies käy salassa nipsussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se luetun ymmärtäminen.
Ap kyseli, että onko avioerolla kiristäminen lasten lisäys mielessä laillista. Käyhän lukemassa uudestaan!
Eli onko laillista sanoa: "Haluan avioeron, mikäli et tahdo enempää lapsia." No mitäpä veikkaat, onko se laillista vai laitonta Suomessa?
Vaimosi on sairas. Laita putket poikki ja pian, ennen kuin vaimosi viettelee sinut.
Sano selkeästi että EI KÄY. Sano ettet kuuntele hiillostusta enää tai keskustele aiheesta. Ja jos uhkailee erolla, niin erotkaa sitten ja hän jatkaa lastentekoa muualla. Ehkä hän tykkää hoitaa vauvoja ja rakastaa lapsia ymmärrettävästi, mutta muut eivät enää jaksa sitä.
Aika naurettavaa tämä Suomen oikeusjärjestelmä, jos miehen pitäisi eron jälkeen maksella elarit vuosikausiksi, VAIKKA on lapset elättänyt aamusta iltaan töissä käymällä, sekä tuonut leivän pöytään ja pitänyt perheen taloutta pystyssä.
Faktahan on se, että näitä tapahtuu jatkuvasti maailmalla. Naiset voittavat huoltajuuskiistat, koska systeemi on epätasa-arvoinen.
Viikko/viikko-systeemillä ei tarvi elareita maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika naurettavaa tämä Suomen oikeusjärjestelmä, jos miehen pitäisi eron jälkeen maksella elarit vuosikausiksi, VAIKKA on lapset elättänyt aamusta iltaan töissä käymällä, sekä tuonut leivän pöytään ja pitänyt perheen taloutta pystyssä.
Faktahan on se, että näitä tapahtuu jatkuvasti maailmalla. Naiset voittavat huoltajuuskiistat, koska systeemi on epätasa-arvoinen.
Sinä päivänäkö ne lapset lakkaa syömästä kun ero astuu voimaan?
Vierailija kirjoitti:
Käyt nipsaisussa.
https://www.terveystalo.com/fi/Palvelut/Urologia/Tutkimukset-ja-toimenp…
On muuten hävyttömän hintainen tuolla. 800€ on paljon niinkin nopeasta toimenpiteestä. Toisaalta on kyllä halvempi kuin lapsi.
Tulppa vaginaan ja painat mällit kakkoseen.