Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo haluaa lisää lapsia (6 lasta löytyy jo) mutta minä en

Vierailija
06.12.2019 |

Meillä siis jo 6 lasta, mutta vaimon mukaan niitä pitäisi saada lisää. En jumakauta enää käy sitä prosessia läpi. En enää heräile itkuun öisin. Miksi olen ajautunut tämmöiseen tilanteeseen? 6 lasta on jo aivan älytön määrä työtä! Vaimolla siis tuo lapsivillitys kumpuaa villi tusina -elokuvasta (alunperin). Olen koittanut puhua järkeä, mutta ei auta. Vaikka kuinka hienovaraisesti yritän asian tuoda esille. Ilmeisesti ihannoi suurperheitä (minulla ei ole niitä vastaan yhtään mitään, en vain itse ole valmis semmoiseen työhön).

Olen nyt muutaman viikon saanut harhautettua häntä ja venytettyä tätä tilannetta. Mutta nyt aloitti taas hiillostamisen. Osaa olla kyllä salakavala ja manipulatiivinen tässä asiassa. Rivien välistä voi lukea, että uhkaa erolla jos en suostu siittämään lisää kersoja tähän maailmaan. Onko tämä teidän mielestä oikein? Onko tämä oikein minua kohtaan? Eihän tämä hyvänen aika voi olla mahdollista että aikuinen nainen kiristää omaa aviomiestään erolla, jos hän ei suostu tekemään lisää lapsia.

Auttakaa isät ja äidit, mitä teen? Olen neuvoton.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että vaimon vaihto tulee kyseeseen. Ei tuommoista peliä tarvitse katsella. 

Lähde hyvä mies kun vielä voit.

Vierailija
2/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen nuorin on? Taitaa pelätä, että joutuu menemään oikeisiin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuo nyt ihan normaalilta ja tasapainoiselta suhteelta kuulosta. kyllä vaimolla saa haaveita olla, mutta sinunkin sana ratkaisee ihan yhtä paljon.

Vierailija
4/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran uhkailee ja manipuloi niin käy pistämässä piuhat poikki kaikessa hiljaisuudessa.

Vierailija
5/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
6/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Käy kateeksi.

Vierailija
7/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuon kaiken maksaa? Täytyy olla hyvät tulot, että tuohon on varaa.

Vierailija
9/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi kuulostaa personallisuushäiriöiseltä pirttihirmulta. 

JSS

Vierailija
10/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika ikävä tilanne. Vaimo voi jättää ehkäisyn pois kaikessa hiljaisuudessa tai jos toteuttaa eron, niin sinä maksat kiltisti elareita. Kuudesta lapsesta elarit ovat kohtuuton taakka. Ei tuossa voittajia ole ja lasten asema on hurjin. Ovatko lapset rakkaita vain siksi, että ovat lapsia? 

Mutta. Vasektomia on nopea ja helppo toimenpide. Oletettavasti sinulla on lapsiluku täynnä. Teetätytät vasektomian ja kun 3kk varoaika on ohitse, voitte ruveta "yrittämään" lasta. Minusta riittävän reilu peli tässä vaiheessa, jos lähtötilanne on kuvailemasi kaltainen. 

Vierailija
11/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätä se" -ehdotukset ovat aika surkeita, törkeitä ja alkeellisia ap:n kuvaamassa perhetilanteessa.

Siis 6-lapsinen perhe pitäis ehdoin tahdoin särkeä asian takia, joka täytyy hoitaa muutoin, lasten etu tärkeimpänä.

Miten jätäse-ehdottelijat ehdottavat lastenhoidon järjestämisen eron jälkeen? Kuusi lasta reput selässä reissaamassa kahden kodin väliä viikoittain?

Ap järkkää rouvansa kanssa tapaamisen perheneuvolaan ja siellä asiantuntijatahon kanssa keskustellaan perheen koosta, lasten tarpeista ja vanhempien resurssien riittävyydestä niihin vastaamaan.

Pitää myös tehdä selväksi, ettei perheen koko ole mikään yhden ihmisen päätettävissä oleva asia.

Äidin on hyvä oikein sanoittaa, miten hän katsoo pystyvänsä vastaamaan siihen, että jo olemassa olevat lapset saisivat riittävästi yksilöllistä huomiota osakseen.

Vai onko perheessä jo kasvamassa se kiltti ja helppo lapsi, tulevaisuudessa syrjäytymisvaarassa oleva nuori, joka ei lapsena saanut tarpeeksi huomiota, koska ne äänekkäimmät saivat enemmän.

Vierailija
12/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusessa olet! Paras vaihtoehto on, että muutat ulkomaille karkuun vaimoasi ja elatusmaksuja.

Vierailija
13/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis 2 pienintä vaimon kanssa päivät kotona. Minä käyn töissä aamusta iltaan, että saadaan leipä pöytään ja lapsille tarvittava. Kai tässä täytyy alkaa ottamaan jonnekkin auttavaan tahoon yhteyttä.

Onko muuten tuommoinen kiristäminen edes laillista? 

ap

Vierailija
14/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan suostu, törkeää tuollainen painostaminen. Harkitsisin myös tuossa tilanteessa vakavasti sterilointia.

Vierailija
15/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimosi joku työnvieroksuja? Haluaa vaan aina uuden lapsen, että voi jatkaa kotiäitiyttä.

Vierailija
16/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilointia suosittelen minäkin. Käyt hoitamassa asian vaimolta salassa, ja seuraavan kerran kun vaimo painostaa lapsella, niin vedät mustaa valkoisella naaman eteen.

Sinulla ei ole mitään moraalista velvollisuutta tehdä enää yhtään lasta. 6 lasta on jo niin iso määrä, että luulisi normaalisti raksuttavalle ihmiselle menevän jakeluun tuommoinen asia.

Vierailija
17/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään kyllä vähän kinkkinen tilanne, koska suomessa huoltajuuskiistan voittaa nainen. Eli sinulle jää mukavasti makseltavaa tuleviksi vuosiksi jos ero tulee. Ota nauhalle tuo kiristäminen ja vie oikeuden eteen tarvittaessa.

Vierailija
18/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lapsia tehtaileva lehmä! Onko kaikki lapset edes sinun?

Vierailija
19/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo. Aina hämmästyttää että jotku haksahtaa näihin :D

Vierailija
20/40 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudut vasektomiaan ja sitä jonottaessa käytät huolellisesti kondomia. Ei kai tuossa muita vaihtoehtoja ole, jos ette pysty asiallisesti keskustelemaan. Toinen vaihtoehto on vaan olla harrastamatta seksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi