Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisit veljelle ja veljen vaimolle joululahjaksi hintaan 20€?

Vierailija
05.12.2019 |

Ovat lapseton, noin kolmekymppinen pariskunta, jolla "on jo kaikkea" ja melko pieni kerrostaloasunto eli sinne ei mitään isoja huonekasveja tms. mahdu. Lahjan pitäisi olla sellainen, joka on molempia varten, vaikka veli tietenkin se läheisempi itselle. Ja rahaa tähän olisi vain parikyt euroa. Ideat on ihan loppu, ongelma on että he lähtevät jouluksi Itävaltaan, joten ei voi edes joulukakkua tehdä lahjaksi, kun he eivät ole sitä syömässä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuisille pitää ostaa lahjoja?

No nimenomaan!

Eikö voisi vaikka mennä yhdessä syömään ja pitämään kiva ilta. Miksi tarvitsee väkisin aina keksiä jotain ostettavaa vain siksi, että on joulu ja "lahjoja kuuluu vaihtaa".

Huoh.

Vierailija
22/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuisille pitää ostaa lahjoja?

No nimenomaan!

Eikö voisi vaikka mennä yhdessä syömään ja pitämään kiva ilta. Miksi tarvitsee väkisin aina keksiä jotain ostettavaa vain siksi, että on joulu ja "lahjoja kuuluu vaihtaa".

Huoh.

Kyllä me ainakin jouluna syömme yhdessä ja pidetään kiva ilta ja silti jaetaan lahjat. Ne lahjat ovat osa sitä kivaa iltaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvimylly ja laadukkaita kahvipapuja, jos haluavat juoda parempaa kahvia.

Vierailija
24/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hankala lahjan saaja, koska on jo "kaikkea", en juo alkoholia enkä syö suklaata ja olen allerginen kukille. Koska minulla on varaa, annan niille sukulaisille, joiden tiedän olevan tiukalla budjetilla ihan rahaa vaikka S-kaupan lahjakorttien muodossa tai jotain arvokkaampaa, jota tiedän heidän tarvitsevan.

Minulle riittää vaikka itse tehty joulukortti tai viime jouluna sain pienen pakkauksen herkkuhilloja kauniissa paketissa. Tai kiitoksetkin riittää, tai kiitosta oikeastaan odotankin. Ja kun sanon, että ihan oikeasti en erityisemmin vietä joulua, enkä tarvitse lahjoja, niin sen voi uskoa.

No nyt tuli mieleen, osta kirja: keittokirja, harrastuskirja, matkakirja, unikirja tms.

Vierailija
25/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas oliiviöljy säilyy ja on arvokas lahja. Ihana rusetti pullonkaulaan, niin on näyttäväkin. Itse toivoisin oliiviöljyä lahjaksi, mutta kukaan ei ole tuonut.

Vierailija
26/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestosuodatinpussit tai keskokahvimukit

Vierailija
27/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisivat joulun Suomessa niin voisit maksaa naapurin lapsille sen parikymppiä, että kävisivät laulamassa heille joululauluja.

Vierailija
28/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisivat joulun Suomessa niin voisit maksaa naapurin lapsille sen parikymppiä, että kävisivät laulamassa heille joululauluja.

Tai siitä, että eivät käy.

Vierailija
29/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kiva kaktus, kestää pitempäänkin ilman kastelua ja ovat trendikkäitä nyt. Siihen lisäksi suklaarasia, voivat sitten syödä tullessansa tai ottaa mukaan. Entäs joku lyhty, löytyy kivannäköisiä ihan marketeistakin ja edulliseen hintaan. Sisälle voi myös laittaa halutessaan tontun tai suklaata (siis tämmöisiä valmiita lahjasettejä oon nähny).

Ihminen jolla on kaikkea, ei todellakaan kaipaa mitään lyhtyjä ja tonttuja. Nuo ovat juuri sitä krääsää, mitä kukaan ei halua nurkkiinsa.

Vierailija
30/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäkalenteri ensi vuodelle, ja vaikka kaunis kynttilä lisäksi.

Vierailija
31/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette sovi ettette osta lahjoja toisillenne?

Vierailija
32/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee piparkakkutalo tai muuta vastaavaa. Ensi jouluksi opettele neulomaan niin ei ole ikinä lahjaongelmia. Itselleni on ok, että jos neuleet ei lahjansaajaa miellytä niin voi antaa ne eteenpäin.

Vierailija
33/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villasukat molemmille

Tämä voisi olla hyvä! Mutta mistä saa kympillä hyviä villasukkia? (En osaa itse tehdä). Ap

Toreilta, joulumyyjäisistä.

Vierailija
34/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympin suklaa ja kympin viini.

Vierailija
35/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa hyvät ihmiset että lahjoja ei osteta! Yksi stressi vähemmän. Tulee ostettua turhaa krääsää kun pakko on jotain keksiä.

Vierailija
36/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentikissä pakkaavat samaan rahaan kauniisti ja parilla kympillä saat maustetun joulukahvin + glögin. Molemmille varmasti käyttöä.

Vierailija
37/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin. Ei tuolla summalla saa mitään ihmeellistä lahjaa, et kertonut oikein heidän harrastuksistaan/töistään/opiskelustaan. Tai no sukkia... Eikai veljeä ja veljen vaimoa tarvitse muistaa niin ihmeellisesti, itse hommasin veljelleni partaveden prismasta, keskihintaisen ja minusta hyvän tuoksun. Varsinkaan jos heillä ei ole mistään pulaa niin eivät edes kaipaa kallista lahjaa ellei ehkä täyskymmeninä tms. Lahjakortti vaikka johonkin nettikauppaankin niin tulee käytettyä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi