Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisit veljelle ja veljen vaimolle joululahjaksi hintaan 20€?

Vierailija
05.12.2019 |

Ovat lapseton, noin kolmekymppinen pariskunta, jolla "on jo kaikkea" ja melko pieni kerrostaloasunto eli sinne ei mitään isoja huonekasveja tms. mahdu. Lahjan pitäisi olla sellainen, joka on molempia varten, vaikka veli tietenkin se läheisempi itselle. Ja rahaa tähän olisi vain parikyt euroa. Ideat on ihan loppu, ongelma on että he lähtevät jouluksi Itävaltaan, joten ei voi edes joulukakkua tehdä lahjaksi, kun he eivät ole sitä syömässä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat molemmille

Vierailija
2/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaliput

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat molemmille

Tämä voisi olla hyvä! Mutta mistä saa kympillä hyviä villasukkia? (En osaa itse tehdä). Ap

Vierailija
4/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä viinipullo.

Vierailija
5/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullon

Vierailija
6/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffaliput

Heillä on itsellä aika kovat palkat ja minä olen köyhä, joten heillä on itsellä rahaa mennä leffaan vaikka kaksi kertaa viikossa aina. Joten sen lahjan pitäisi olla sellaista, missä on joku ajatus, ei vain että kuin antaisi rahaa. Ap

Vierailija
7/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallekin lentosukat ja matkakokoiset hammastahnat

Vierailija
8/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pulloo punkkua, 10e/ plo saa jo juotavia ..tai 1kpl 20e. Nauttikoon myöhemmin.

Vierailija
9/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehdottanut kaunista puista leikkuulautaa ja mukaan muutama juusto, mutta jos lähtevät reissuun niin juustot tuskin säilyvät

Vierailija
10/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kilu tuohon lisää, niin saapi valtion putiikista Becherovkaa pullollisen. Se on sellainen sopivan jouluisa maultaan.

.

.

https://www.alko.fi/tuotteet/943916/Becherovka/

Vierailija
11/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontavoidetta yhteisiin hetkiin.

Vierailija
12/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei heille mieluisin lahja olisi olla antamatta heille mitään? 

Vierailija
13/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mitään tavaraa. Glögiä, viiniä, maustekahvia, teetä, hunajaa, suklaata. Näistä joku hyvä yhdistelmä, joista voi nauttia kun palaa kotiin reissusta.

Vierailija
14/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, ettei heille mieluisin lahja olisi olla antamatta heille mitään? 

Tiedän, että he antavat minulle ja miehelleni yhteisen lahjan (veljen vaimo varmaan valitsee, mutta veljeni maksaa). Ja että odottavat saavansa jonkun joulupaketin meiltä vastineeksi. Ap

Vierailija
15/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasin tehty suklaa voisi olla hyvä idea. Ja sitähän ei ole tapana ostaa kilokaupalla, vaan valitaan lahjan saajan persoonaan sopivan muotoinen suklaa tai pari ja paketoidaan ne kauniisti. Ja ajatusta siinä lahjassa on taatusti enemmän kuin jossain halpis viinipullossa.

Vierailija
16/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat kulinaristeja, niin esimerkiksi pullo laadukasta oliiviöljyä, tryffeliöljyä tai muuta maustettua öljyä ja laadukasta viinietikkaa kauniisti pakattuna.

Osta joulukakun aineksia (vaniljaesanssia, kuivattuja hedelmiä, tummaa luomusuklaata yms jota saat 20 eurolla) ja kirjoita käsin resepti mukaan. Leipovat itse sitten myöhemmin:)

Luomutuotteita joita yleensä ei "raaski" ehkä ostaa

Myyjäisistä villasukat, kuten joku jo mainitsi

Sammutuspeite kauniissa suojapussissa

Hyvää joulua sinulle :)

Vierailija
17/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva kaktus, kestää pitempäänkin ilman kastelua ja ovat trendikkäitä nyt. Siihen lisäksi suklaarasia, voivat sitten syödä tullessansa tai ottaa mukaan. Entäs joku lyhty, löytyy kivannäköisiä ihan marketeistakin ja edulliseen hintaan. Sisälle voi myös laittaa halutessaan tontun tai suklaata (siis tämmöisiä valmiita lahjasettejä oon nähny).

Vierailija
18/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan eniten jotain käytännöllistä tai jotain minkä saa kulutettua. Juurikin nämä viinit, glögit, juustot, suklaat, herkkukori, suihkusaippuat, leffa-/konserttiliput, keilauslahjakortti tms. Kukkakimppukin on kiva. Ei myöskään haittaa jos ei saada mitään.

(Turha) tavara aiheuttaa yleensä vain ahdistusta ja lähtee usein lopulta kiertoon.

Ei lahjasta tarvitse aina jäädä ikuista muistoa.

Vierailija
19/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuisille pitää ostaa lahjoja?

Vierailija
20/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat varakkaita, eivätkä mitään tarvitse, askartele jokin hauska kortti ja kerro että olet heidän nimissään lahjoittanut 20 e johonkin hyväntekeväisyyteen.

Ks. toisenlainen lahja nettisivu

Pelastakaa lapset

Aineeton lahja

yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi