Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin

Vierailija
05.12.2019 |

10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬

Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱

Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..

M28

Kommentit (1701)

Vierailija
101/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olette miehet tuollaisia l o r t t o m u n i a ja jaatte sitä keppiänne jokaiselle vastaantulijalle. 

Vierailija
102/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M2019 kirjoitti:

10-15 on jotenkin aika kova luku. Tosin on paljon niitä joilla on 5 ja toisilla sitten taas 25.

Omalla vaimollani on noin 10 kumppania ollut. Ne joista tiedä siis. Se on sinäänsä paljon Että olemme olleet jo 10 vuotta yhdessä eli ne 10 tuli täyteen jo 24 v ikään mennessä.

Todellista tilannettahan en tiedä, sillä hän on itse kertonut kumppanien määräksi noin kymmenkunta eli onko ollut tarve ilmoittaa oikeaa pienempi luku ja onko minun aikanani ollut muita, mistä minä varmaksi tietäisin.

Oma lukuni on myös 10.

Naiset ilmoittaa kumppani määrät pienemmiksi ja miehet suuremmiksi. Tiedän kaverin jo edesmenneet, ,  jolla tuli 1000 täyteen. Lapsia siellä sun täällä. Yhteiskunta maksaa. Ei hyvä

mies51v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä haluaisin perustaa perheen ihmisen kanssa joka ei hyväksy minua ja menneisyyttäni? Tosin en halua kyllä perustaa sitä nuoren miehenkään kanssa, ainakaan tässä vaiheessa kun se perhe on jo olemassa.

Ajattele asia negaation kautta: mikäli menneisyytesi osoittaa neuroottisuutta, kyvyttömyyttä muodostaa pysyviä parisuhteita, eivät nämä persoonallisuuden ominaisuudet tule muuttumaan jatkossakaan.

Pysyvässä parisuhteessa ole ollut 19 vuotaasta saakka. Nykyisen puolisoni kanssa parikymppisestä. Joten seksikumppaneiden määrä on ollut ihan sama 25 vuotiaana kuin kakskyppisenä eikä se ole lisääntynyt siitä ainoallakaan vaikka ikää on nyt puolet enemmän. Sitten kun pääset samaan pysyvyyteen keskustellaan lisää.

1 seksi- ja aviokumppani 52 vuoden aikana. Pyri samaan.

Syystä että?

Älykäs kykenee valitsemaan kumppanin oikein heti kerralla.

Jostain syystä minun olisi pyrittävä samaan älykkääseen puolison valintaan? Syystä että?

Itse olen valinnut puolison ja kumppanin tunteella. Kivaa seksin harrastaminen on ollut vaikka kumppani ei parisuhteeseen älykäs valinta ole ollutkaan.

Eli ne jotka harrastavat useita kumppaneita, käyttävät älyä pyrkiessään maksimoimaan omia etujaan tarjoamalla seksiä? Voi se niinkin olla, mutta ehkä myös niin, että pitkissä suhteissa olevien älylliset kyvyt riittävät pitämään suhteen kasassa silloinkin kun ne tunteet heilahtelevat.

Molempi parempi, ainakin itselleni. Ei ne ensimmäiset seksi kumppanit olisi olleet oikein älykkäitä valintoja puolisoksi. Kun se oikea osui kohdalle voi sitten tunneälyä käyttää suhteen lujittamiseen.

En nyt sanoisi että seksisuhteista juurikaan etua olisi ollut, mutta ihan kivaa seksin harrastaminen on ja jos siihen oli mahdollisuus ennen kuin oikea puoliso osui kohdalle en näe siinä mitään kaduttavaakaan.

Eli ensin tunteella, mutta sitten kuitenkin älyllä? Yritä päättää. Hyvä tietysti on se, että persoonallisuuden piirteesi ovat pitkiin parisuhteisiin sopivia. Tällainen ihminen on todennäköisesti onnellisempi, eli neuroottisuutta on vähän, sovinnollisuutta ja mukautuvuutta on paljon (Big Five).

Vierailija
104/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sentään harrastavat seksiä sellaisten kumppaneiden kanssa jotka haluavat myös seksiä. Monet miehet ostavat seksiä... 

Et ymmärrä markkinalakeja. Mikäli kysyntä ja tarjonta olisi tasapainossa, kenenkään ei tarvitse maksaa. Nyt naiset pihtaavat ja miesten on tyydyttävä siihen mitä on saatavilla, tai maksettava laadusta.

Vierailija
105/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAMALAA :O Mulla on kans tollainen kamala ro*upet*uru*us taustalla kun olen maannut yhden ruotsalaisen miehen kanssa :( ANTEEKSI te suomalaiset miehet joille en kelvannut kuin sänkyyn!

Sama täällä, mutta mies on italialainen eli käytännössä näille uleille ihan nee..(no, tiedätte) verrattavissa.  Toinen mies jonka kanssa olen harrastanut seksiä ikinä ja nyt ollaan kihloissa (3 v. suhdetta takana). Ensimmäinen oli suomalainen, jos tämä hirvittävää rikostani lieventää, oli muuten vain neitsytpilden perässä vaikka kovasti esitti ensi alkuun ihastunutta. Ikää 29 ja nyt jo pilalla, voivoi :'(

Vierailija
106/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 vuotta seksi- ja parisuhde-elämää takana. Kumppaneita +/- 90. Eli keskimäärin reilut 2/vuosi. En pidä kovin paljona.

Vierailija
107/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat "koeajaa" naiset ennen parisuhdetta, joten varmasti naiset tapailevat eli panevat vähintään 10 kanssa ennen kuin löytyy sitoutuva mies.

Mooseksen laissa jos oikein muistan, on kohta että jos mies viettelee neitsyen niin että tämä nainen makaa miehen kanssa, tulee miehen ottaa hänet vaimokseen ja maksaa naisen isälle hänestä morsiamenhinta, siinä tapauksessa että mies kelpaa tytön isälle.

Vierailija
108/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

41 vuotta seksi- ja parisuhde-elämää takana. Kumppaneita +/- 90. Eli keskimäärin reilut 2/vuosi. En pidä kovin paljona.

Tai sitten joka vuosi -2, jos kerran -90 on mahdollista.

Vierailija
109/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli!

Mä tykkään seksistä ja oon maannut ainakin 100 miehen kanssa, muutaman naisen. Ja ainakin espanjalaisen, egyptiläisen, kreikkalaisen, italialaisen, ruotsalaisen, hollantilaisen kanssa. Näin äkkiä kun muistelen.

Nyt kyllä luku ei enää kasva kun on toi yksi mies, toivottavasti viimeinen

Mäkin tykkään seksistä. Numero 6 oli se, jonka kanssa olen iloisesti paneskellut jo muutaman tuhatta kertaa, ei ole enää tarvetta vaihtaa. Onneksi, olen niin nirso, ettei ketään enää löytyisikään.

Vierailija
110/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mullahan menee oikein yli keskimääräisen sitten, 20 miestä on mulla. Ei kyllä yhtään ulkomaalaista tosin :D En tosin ymmärrä, mitä pahaa siinä ulkomaalaisen kanssa seksin harrastamisessa on?

Luultavasti se, että tässä yhteydessä ulkomaalainen ei tuo palstamiehille mielikuvaa ruotsalaisesta, tanskalaisesta tai britistä. Sen sijaan olettavat automaattisesti miehen kotimaaksi esim Irakin, Gambian tai Kongon...

Vierailija
111/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut saa, jotku ei, mukaanlukien minä. No kerran ois ollu tarjolla, mutta naikkonen vaikutti olevan hieman humalassa, joten kieltäydyin. En osaa tehdä tästä millään itselleni ongelmaa, että muut ovat päässeet nauttimaan.

-M

Vierailija
112/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon 23v, 4 seksikumppania ja lisäksi 2 joiden kanssa seksuaalista tapahtumista muttei varsinaista aktia.

Ei lähellekään 10-15. Huh

Vierailija
113/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset sentään harrastavat seksiä sellaisten kumppaneiden kanssa jotka haluavat myös seksiä. Monet miehet ostavat seksiä... 

Ei mitään väliä. Naisilla on kumma ajatus, että hän "lut kana" olisi jotenkin parempi kuin maksullinen nainen. Miehen mielissä heissä ei ole mitään eroa. Rahan ottava on vain viisaampi taloudellisessa mielessä.

mies51v

Lika barn lekar bäst.

Mikset itse lut kittelun ja arvostelun sijaan etsi naista samanlaisella historialla kuin itselläsi on? Vai tarviiko edes kysyä...

eri

Vierailija
114/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M2019 kirjoitti:

10-15 on jotenkin aika kova luku. Tosin on paljon niitä joilla on 5 ja toisilla sitten taas 25.

Omalla vaimollani on noin 10 kumppania ollut. Ne joista tiedä siis. Se on sinäänsä paljon Että olemme olleet jo 10 vuotta yhdessä eli ne 10 tuli täyteen jo 24 v ikään mennessä.

Todellista tilannettahan en tiedä, sillä hän on itse kertonut kumppanien määräksi noin kymmenkunta eli onko ollut tarve ilmoittaa oikeaa pienempi luku ja onko minun aikanani ollut muita, mistä minä varmaksi tietäisin.

Oma lukuni on myös 10.

Naiset ilmoittaa kumppani määrät pienemmiksi ja miehet suuremmiksi. Tiedän kaverin jo edesmenneet, ,  jolla tuli 1000 täyteen. Lapsia siellä sun täällä. Yhteiskunta maksaa. Ei hyvä

mies51v

No jopa tuli tästäkin ongelma, jos naiset kerran aina ilmoittaa määrän pienemmäksi. Olen idioottina puhunut totta.

Miesten kohdalla itse kyllä epäilisin, että johonkin saakka sitä lukua varmaan suurennellaan. Ja sitten pienennellään. Tai suurennellaan ja pienennellään sen perusteella, mitä odotetaan naisen reaktioksi. eri

Vierailija
115/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä haluaisin perustaa perheen ihmisen kanssa joka ei hyväksy minua ja menneisyyttäni? Tosin en halua kyllä perustaa sitä nuoren miehenkään kanssa, ainakaan tässä vaiheessa kun se perhe on jo olemassa.

Ajattele asia negaation kautta: mikäli menneisyytesi osoittaa neuroottisuutta, kyvyttömyyttä muodostaa pysyviä parisuhteita, eivät nämä persoonallisuuden ominaisuudet tule muuttumaan jatkossakaan.

Pysyvässä parisuhteessa ole ollut 19 vuotaasta saakka. Nykyisen puolisoni kanssa parikymppisestä. Joten seksikumppaneiden määrä on ollut ihan sama 25 vuotiaana kuin kakskyppisenä eikä se ole lisääntynyt siitä ainoallakaan vaikka ikää on nyt puolet enemmän. Sitten kun pääset samaan pysyvyyteen keskustellaan lisää.

1 seksi- ja aviokumppani 52 vuoden aikana. Pyri samaan.

Syystä että?

Älykäs kykenee valitsemaan kumppanin oikein heti kerralla.

Jostain syystä minun olisi pyrittävä samaan älykkääseen puolison valintaan? Syystä että?

Itse olen valinnut puolison ja kumppanin tunteella. Kivaa seksin harrastaminen on ollut vaikka kumppani ei parisuhteeseen älykäs valinta ole ollutkaan.

Eli ne jotka harrastavat useita kumppaneita, käyttävät älyä pyrkiessään maksimoimaan omia etujaan tarjoamalla seksiä? Voi se niinkin olla, mutta ehkä myös niin, että pitkissä suhteissa olevien älylliset kyvyt riittävät pitämään suhteen kasassa silloinkin kun ne tunteet heilahtelevat.

Molempi parempi, ainakin itselleni. Ei ne ensimmäiset seksi kumppanit olisi olleet oikein älykkäitä valintoja puolisoksi. Kun se oikea osui kohdalle voi sitten tunneälyä käyttää suhteen lujittamiseen.

En nyt sanoisi että seksisuhteista juurikaan etua olisi ollut, mutta ihan kivaa seksin harrastaminen on ja jos siihen oli mahdollisuus ennen kuin oikea puoliso osui kohdalle en näe siinä mitään kaduttavaakaan.

Eli ensin tunteella, mutta sitten kuitenkin älyllä? Yritä päättää. Hyvä tietysti on se, että persoonallisuuden piirteesi ovat pitkiin parisuhteisiin sopivia. Tällainen ihminen on todennäköisesti onnellisempi, eli neuroottisuutta on vähän, sovinnollisuutta ja mukautuvuutta on paljon (Big Five).

Miksi pitäisi päättää. Kyllä se puolison valinta itselläni ainakin menee juuri noin. Ensin ihastutaan tunteella ja sen jälkeen aletaan harkita onko suhteesta pidempiaikaiseksi suhteeksi.

Tosin ihan hirveästi seksikumppanin valinnassa ei tarvi olla tunnetta mukana. Se riittää että se on sillä hetkellä kivaa. Kivaa seksin harrastaminen on toki parisuhteessa mutta on luonnollista että siihen sitoudutaan toisella tavalla kuin niihin ihastuksiin tai seksi kumppaneihin.

Vierailija
116/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa mullahan menee oikein yli keskimääräisen sitten, 20 miestä on mulla. Ei kyllä yhtään ulkomaalaista tosin :D En tosin ymmärrä, mitä pahaa siinä ulkomaalaisen kanssa seksin harrastamisessa on?

Luultavasti se, että tässä yhteydessä ulkomaalainen ei tuo palstamiehille mielikuvaa ruotsalaisesta, tanskalaisesta tai britistä. Sen sijaan olettavat automaattisesti miehen kotimaaksi esim Irakin, Gambian tai Kongon...

Koitan piruuttani listata tahan omat ulkkarip*noni, voi olla etten muista ihan kaikkia:

Ruotsalainen, norjalainen, tanskalainen, virolainen, hollantilainen, britti, irlantilainen, ranskalainen, espanjalainen, italialainen, serbi, albanialainen, turkkilainen, armenialainen, irakilainen, iranilainen, marokkolainen, bangladeshilainen, nepalilainen, syyrialainen, jenkki, kanadalainen, nigerialainen, etela-afrikkalainen. Osasta useampia kuin yksi. 

Maailman ympari jalat auki, woo-hoo! >:D

Ihania kohtaamisia olivat kaikki. 

Vierailija
117/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä markkinalakeja. Mikäli kysyntä ja tarjonta olisi tasapainossa, kenenkään ei tarvitse maksaa. Nyt naiset pihtaavat ja miesten on tyydyttävä siihen mitä on saatavilla, tai maksettava laadusta.

Sillä rakkaus on väkevä kuin kuolema, tuima kuin tuonela on sen kiivaus, sen hehku on tulen hehku, on Herran liekki.

Eivät suuret vedet voi rakkautta sammuttaa, eivät virrat sitä tulvaansa upottaa. Jos joku tarjoaisi kaikki talonsa tavarat rakkauden hinnaksi, häntä vain halveksuttaisiin.

Vierailija
118/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhaha voivoi tuliko paha mieli Ap? Mitä jos muuttaisit takaisin sinne huntumaahan mistä ajatusmaailmasi mukaan tulitkin :'D

Vierailija
119/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan legit, luin tämän vauvapalstalta joten uskon 100%, pakko olla fakta!

Mielipiteeni aiheesta sitten onkin tylsääkin tylsempi: eipä paljon liikuta mua muiden paneskelut.

Vierailija
120/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oonkin sit oikee Neitsyt Maria. 6 seksikumppania.

Sama ja oon jo 40. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä