25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin
10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬
Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱
Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..
M28
Kommentit (1701)
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mullahan menee oikein yli keskimääräisen sitten, 20 miestä on mulla. Ei kyllä yhtään ulkomaalaista tosin :D En tosin ymmärrä, mitä pahaa siinä ulkomaalaisen kanssa seksin harrastamisessa on?
Luultavasti se, että tässä yhteydessä ulkomaalainen ei tuo palstamiehille mielikuvaa ruotsalaisesta, tanskalaisesta tai britistä. Sen sijaan olettavat automaattisesti miehen kotimaaksi esim Irakin, Gambian tai Kongon...
Koitan piruuttani listata tahan omat ulkkarip*noni, voi olla etten muista ihan kaikkia:
Ruotsalainen, norjalainen, tanskalainen, virolainen, hollantilainen, britti, irlantilainen, ranskalainen, espanjalainen, italialainen, serbi, albanialainen, turkkilainen, armenialainen, irakilainen, iranilainen, marokkolainen, bangladeshilainen, nepalilainen, syyrialainen, jenkki, kanadalainen, nigerialainen, etela-afrikkalainen. Osasta useampia kuin yksi.
Maailman ympari jalat auki, woo-hoo! >:D
Ihania kohtaamisia olivat kaikki.
No, kokemusasiantuntija, ala laulaa. Mihin suuntaan kannattaa matkustaa? :D
Aahhaaahhhh :D
No riippuu mita haet...
(Disclaimer: yleistan nyt todella vahvasti.)
Jos isoa elinta, niin arabit. Mutta ne ei yleensa huomioi naista hirveasti, ellei erikseen pakota. Ne kylla tykkaa kun ne pakottaa.
Jos yhdenvertaista suhdetta, niin Pohjoismaissa menee raja, esim. hollantilaiset on jo yllattavan patriarkaalisia. (Poikkeuksiakin on!)
Aasian ja Afrikan skippaisin, molemmat mantereet aika meh.
Musta hevonen (ei kirjaimellisesti) oli armenialainen! Yllatti positiivisesti, oli uuttera, ahkera ja huomioiva. Saattoi kylla olla ihan yksilokohtaista ;) (Siella on sovinistinen kulttuuri)
:D
Reilu 60 eri miestä tullut testattua vuosien mittaan, en pidä erityisen isona lukuna. Ikää 37 vuotta , nykyisen suhteessa toisen aikuisen kanssa niin ei ole ollut kummallakaan tarvetta vatvoa montako kumppania toisella on elämän varrella ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ai ei ollut ateistinen seksuaalimoraalittomuus hyvä juttu?
Ei minustakaan.
Mitä sinäkin uskovaislarppaaja täällä moraalittomalla palstalla teet, mene vaikka rukoilemaan meidän syntisten puolesta. Ai niin joo, muiden tuomitseminenhan on kaltaisillesi hauskempaa kuin omaan uskonelämään keskittyminen.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo parikymppisenä maannut varmaan 50 miehen kanssa, seassa useita ulkomaalaisia ja monesta maanosastakin. Nykyiselle avomiehelleni kyllä sanoin, että on ollut vain pari poikaystävää ennen häntä.
Ma olen sanonut samoin enka ole edes oikeastaan valehdellut. Poikaystavia on ollut alle kymmenen, ja han kysyi vain poikaystavien maaraa. En sitten lahtenyt korjaamaan, etta seksikumppanien maara on paljon suurempi...
jeesusonherra kirjoitti:
Eihän tuo ole edes paljon? Mikä on tämän ketjun pointti? Jos naisella on ollut aiempaa seksielämää niin miehet eivät ole kiinnostuneet? Ei pidä paikkaansa. Jos joku neitsyitä kaipaa niin aika yksin saa olla fantasia maailmoissaan.
Sanoisin että tämä kertoo vain siitä kuinka ronkeleiksi nuoret naiset ovat tulleet. Ei harrasteta enää seksiä kun kukaan ei kelpaa. Se on sääli koska kokemus tuo varmuutta ja sitä kautta viehätysvoimaa. Parasta seksiä olen saanut 40+ naisilta joilla on taidot hallussa. Nuoret naiset eivät osaa pääsääntöisesti mitään kunnon seksijuttuja.
Ne 40+ naiset on olleet luultavasti joskus pitkässä suhteessa jossa voineet harjoitella temput ja saaneet itsevarmuuden, ei satunnaisilla seksisuhteilla varsinaisesti osaamista kartuta.
Ne nuoret naiset taas on luultavasti osaamattomia juuri sen kokemuksen puutteen vuoksi, koska harva on kerennyt olla missään pitkässä suhteessa.
Miten te oikein tilastoitte panonne? Etenkin miljoonan mulkun Reetat?
Excel, tai ruutuvihko? Lisäksi jokin ominaisuusluettelo? Koko ja kestävyys, sekä kohteliaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ja voin tunnustaa, että osaan kaikenmaailman temppuja kun olen niitä maailmalla oppinut. Mutta niitä ei passaa kokeilla suomalaiseen mieheen, ettei se säikähdä ja pakene. Osaan esittää siveääkin ja vahingossa vilauttaa ja esittää yllättynyttä miehen aloitteesta. Mutta mies jonka ego kestää, saa parasta palvelua.
Tässä olet ytimessä. Liian kokenutta naista ei halua kukaan. Sen aistii jo kaukaa. Egosta ei ole kysymys, vaan tautien vastustamisesta ml. kohonnut riski siitä, että paljon kumppaneita omaava on todennäköisemmin mieleltään sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että mitä enemmän irtosuhteita, sitä enemmän maassa mielisairaita. Fakta: Suomi on OECD-maiden sairain mielenterveysmittareilla ja ykkösenä promiskuiteetissa.
Korrelaatio ei kerro kausaliteettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mullahan menee oikein yli keskimääräisen sitten, 20 miestä on mulla. Ei kyllä yhtään ulkomaalaista tosin :D En tosin ymmärrä, mitä pahaa siinä ulkomaalaisen kanssa seksin harrastamisessa on?
Luultavasti se, että tässä yhteydessä ulkomaalainen ei tuo palstamiehille mielikuvaa ruotsalaisesta, tanskalaisesta tai britistä. Sen sijaan olettavat automaattisesti miehen kotimaaksi esim Irakin, Gambian tai Kongon...
Koitan piruuttani listata tahan omat ulkkarip*noni, voi olla etten muista ihan kaikkia:
Ruotsalainen, norjalainen, tanskalainen, virolainen, hollantilainen, britti, irlantilainen, ranskalainen, espanjalainen, italialainen, serbi, albanialainen, turkkilainen, armenialainen, irakilainen, iranilainen, marokkolainen, bangladeshilainen, nepalilainen, syyrialainen, jenkki, kanadalainen, nigerialainen, etela-afrikkalainen. Osasta useampia kuin yksi.
Maailman ympari jalat auki, woo-hoo! >:D
Ihania kohtaamisia olivat kaikki.
No, kokemusasiantuntija, ala laulaa. Mihin suuntaan kannattaa matkustaa? :D
Ohiksena sanon, että baltiamaat ja latinot. Mutta balttiassa pitää katsoa ensin tanssitaitoa ja heittäytymiskykyä. Amerikan mantereella ei juuri tarvitse valkata. Tarkoitan latinoja. Paitsi meksikolaisella ja brasialaisella on kyllä aika iso ero.
Toinen ohis kysyy, Mikä ero, jäi kiinnostamaan ? Omalla ulkkislistalla on pari saksalaista, muutama norjalainen ja muutama irlantilainen, ja satumaisella säkällä kaikkien kanssa on ollut hauskaa punkassa. Yksi jäi kylkeen pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahhaha voivoi tuliko paha mieli Ap? Mitä jos muuttaisit takaisin sinne huntumaahan mistä ajatusmaailmasi mukaan tulitkin :'D
Minä olen käynyt useasti Iranissa. Ja kyllä siellä paikalliset neitoset ovat kovin mielissään kun saavat vähän herkutella kunnon seksillä. Huntuun on ehkä sitten pyyhitty mällejä. Ei naiset siellä mitenkään erilaisia ole. Enemmänkin päinvastoin. Mutta ihania he ovat sekä siellä että täällä.
Se on vanha totuus että mitä enemmän naisia rajoittava kulttuuri on kyseessä, niin sitä suurempi halu naisilla on rikkoa normeja (=panna) vieraiden kulttuurien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miten te oikein tilastoitte panonne? Etenkin miljoonan mulkun Reetat?
Excel, tai ruutuvihko? Lisäksi jokin ominaisuusluettelo? Koko ja kestävyys, sekä kohteliaisuus.
Enemmän minua kiinnostaisi miksi joku niitä tilastoi tai tilastoisi? Kai siihen nyt jokun tavan keksii jos se tuntuu tarpeelliselta tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että mitä enemmän irtosuhteita, sitä enemmän maassa mielisairaita. Fakta: Suomi on OECD-maiden sairain mielenterveysmittareilla ja ykkösenä promiskuiteetissa.
Korrelaatio ei kerro kausaliteettia.
Ei kerro, mutta vahvoja viitteitä tulee muista samaan suuntaan viittaavista lähteistä.
Vierailija kirjoitti:
No linkkaa se v*tun tutkimus?!?!??!?
Ei pysty. Tutkimus on tehty vain AP:n pään sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä onkin että tätä aihetta sivuavat ketjut kasvavat aina älyttömiin mittasuhteisiin. Sivutolkulla naiset vimmaisesti puolustelemassa huoruluuttaan. Jeesus sentään. Taitaa se jokin kalikka sittenkin kalahtaa, sillä jos naisille ei olisi mitään väliä mitä mieltä heidän hurjasteluistaan ollaan, ei heillä olisi tarvetta harjoittaa vimmaista siilipuolustusta. En jaksa lakata hämmästelemästä tätä ilimiötä.
Uli-miehet on palstalla aika sinnikkäitä keskustelijoita. Keskustelu on mukavaa viihdettä.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo parikymppisenä maannut varmaan 50 miehen kanssa, seassa useita ulkomaalaisia ja monesta maanosastakin. Nykyiselle avomiehelleni kyllä sanoin, että on ollut vain pari poikaystävää ennen häntä.
Ma olen sanonut samoin enka ole edes oikeastaan valehdellut. Poikaystavia on ollut alle kymmenen, ja han kysyi vain poikaystavien maaraa. En sitten lahtenyt korjaamaan, etta seksikumppanien maara on paljon suurempi...
Sama täällä, N36 oon ollu kyllä miesten kanssa kymmenittäin vuosien varrella, mutta sitten vaihdoin kaupunkia ja nykyiselle ihanalle miehelleni olen kertonut vain niistä parista poikkiksesta, joiden kanssa olen oikeasti spidempään eurustellut. Välillä toki käyn vieläkin vanhassa kotikaupungissa verestelemässä muistoja, "tapaamassa lapsuudenkaveria".
Vierailija kirjoitti:
Jaa, harvoin tulee "maattua".
Olen se ksissä aktiivinen ja harrastan sitä vaikka missä asennoissa. Partnerilukumääräkin on _huomattavasti_ tuota suurempi. Kumppaneiden joukosta löytyy ulkomaalaisiakin, tokihan ruotsalaiset ulkomaalaisiksi lasketaan?
Nyttemin olen vakiintunut, mutta ai että olen kokemukseni ansiosta taivaanlahja puolisolleni! Harmi, että joudut jäämään tällaisesta osattomaksi ap, mutta kaikki miehet eivät voi saada se ksissä taitavaa naista tai ylipäätään naista :(
No jaa, omien kokemusten mukaan ne naiset, jotka ovat olleet pitkissä parisuhteissa ovat huomattavasti parempia sängyssä, mitä ne joilla oli runsaasti irtosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä onkin että tätä aihetta sivuavat ketjut kasvavat aina älyttömiin mittasuhteisiin. Sivutolkulla naiset vimmaisesti puolustelemassa huoruluuttaan. Jeesus sentään. Taitaa se jokin kalikka sittenkin kalahtaa, sillä jos naisille ei olisi mitään väliä mitä mieltä heidän hurjasteluistaan ollaan, ei heillä olisi tarvetta harjoittaa vimmaista siilipuolustusta. En jaksa lakata hämmästelemästä tätä ilimiötä.
Jos kokisin seksin miehen kanssa olevan huoruutta, niin en sitä harrastaisi. En koe ja siksi voin puhua siitä vapaasti. En myöskään koe olevani huonompi laajahkon kokemukseni takia, vaan parempi. Ainakin olen sinut oman seksuaalisuuteen kanssa, olen valmis siitä nauttimaan. Myös tuottamaan nautintoa toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahhaha voivoi tuliko paha mieli Ap? Mitä jos muuttaisit takaisin sinne huntumaahan mistä ajatusmaailmasi mukaan tulitkin :'D
Minä olen käynyt useasti Iranissa. Ja kyllä siellä paikalliset neitoset ovat kovin mielissään kun saavat vähän herkutella kunnon seksillä. Huntuun on ehkä sitten pyyhitty mällejä. Ei naiset siellä mitenkään erilaisia ole. Enemmänkin päinvastoin. Mutta ihania he ovat sekä siellä että täällä.
Se on vanha totuus että mitä enemmän naisia rajoittava kulttuuri on kyseessä, niin sitä suurempi halu naisilla on rikkoa normeja (=panna) vieraiden kulttuurien miesten kanssa.
Oikea totuus on se, että mitä enemmän naisille iskostetaan miehen mallin muistuttavan ulkomaista miestä, sitä enemmän he sellaista haluavat. Tämä näkyy myös siitä miksi nainen rakastaa koiraansa enemmän kuin miestänsä: koira ei osaa puhua, eli ei ole tunnekieltä. Mies osaa. Sama pätee ulkomaalaisiin: nainen ei osaa tulkita miehen tunnekieltä, koska tunnekieli on ainoastaan äidinkieli. Suhde on siis pelkkä pano-hyötysuhde.