25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin
10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬
Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱
Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..
M28
Kommentit (1701)
Eihän tuo ole edes paljon? Mikä on tämän ketjun pointti? Jos naisella on ollut aiempaa seksielämää niin miehet eivät ole kiinnostuneet? Ei pidä paikkaansa. Jos joku neitsyitä kaipaa niin aika yksin saa olla fantasia maailmoissaan.
Sanoisin että tämä kertoo vain siitä kuinka ronkeleiksi nuoret naiset ovat tulleet. Ei harrasteta enää seksiä kun kukaan ei kelpaa. Se on sääli koska kokemus tuo varmuutta ja sitä kautta viehätysvoimaa. Parasta seksiä olen saanut 40+ naisilta joilla on taidot hallussa. Nuoret naiset eivät osaa pääsääntöisesti mitään kunnon seksijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä haluaisin perustaa perheen ihmisen kanssa joka ei hyväksy minua ja menneisyyttäni? Tosin en halua kyllä perustaa sitä nuoren miehenkään kanssa, ainakaan tässä vaiheessa kun se perhe on jo olemassa.
Ajattele asia negaation kautta: mikäli menneisyytesi osoittaa neuroottisuutta, kyvyttömyyttä muodostaa pysyviä parisuhteita, eivät nämä persoonallisuuden ominaisuudet tule muuttumaan jatkossakaan.
Pysyvässä parisuhteessa ole ollut 19 vuotaasta saakka. Nykyisen puolisoni kanssa parikymppisestä. Joten seksikumppaneiden määrä on ollut ihan sama 25 vuotiaana kuin kakskyppisenä eikä se ole lisääntynyt siitä ainoallakaan vaikka ikää on nyt puolet enemmän. Sitten kun pääset samaan pysyvyyteen keskustellaan lisää.
No, numeroni ei ole ihan noin suuri, jokunen vuosi on vielä aikaa mutta en usko sen tästä enään kasvavan.
Sitä en ihan ymmärtänyt, miksi tämä ulkomaalaisten kanssa seksin harrastaminen on niin kamala järkytys? Olen asunut ikävuodet 16-21 ulkomailla joten ensimmäiset poikaystävät ja seksikumppanit olivat luonnollisesti (ainakin minun näkökulmastani) muita kuin suomalaisia. Ei tämä ainakaan minun aviopuolisoani (joka on ihan kantasuomalainen) ole sen enempää harmittanut...
Ketä kiinnostaa muiden panemiset? Paitsi palstau.leja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä haluaisin perustaa perheen ihmisen kanssa joka ei hyväksy minua ja menneisyyttäni? Tosin en halua kyllä perustaa sitä nuoren miehenkään kanssa, ainakaan tässä vaiheessa kun se perhe on jo olemassa.
Ajattele asia negaation kautta: mikäli menneisyytesi osoittaa neuroottisuutta, kyvyttömyyttä muodostaa pysyviä parisuhteita, eivät nämä persoonallisuuden ominaisuudet tule muuttumaan jatkossakaan.
Pysyvässä parisuhteessa ole ollut 19 vuotaasta saakka. Nykyisen puolisoni kanssa parikymppisestä. Joten seksikumppaneiden määrä on ollut ihan sama 25 vuotiaana kuin kakskyppisenä eikä se ole lisääntynyt siitä ainoallakaan vaikka ikää on nyt puolet enemmän. Sitten kun pääset samaan pysyvyyteen keskustellaan lisää.
1 seksi- ja aviokumppani 52 vuoden aikana. Pyri samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt arvon kauhistelevat miehet, vastatkaas seuraaviin kysymyksiin:
1) Monenko naisen kanssa olet itse harrastanut seksiä?
2) Monenko naisen kanssa olisit harrastanut seksiä, jos irtoseksin saaminen olisi sinulle helppoa?
Tämä, ja varsinkin 2).
Huvittavaa lukea arvostelevaa tilitystä naisten mieshistoriasta miehiltä, jotka parhaimmassa tapauksessa valittelevat seuraavaksi kun ei itsellä Tinderissä/Jodelissa/ties missä flaksi käy.
Hohhelishoijaa. Mun lukemat on jossain 130 huitteilla, ikää 38. Mitäs sillä on väliä? Niin kauan kuin olen itse tyytyväinen ja hauskaa on ollut, kenelläkään ei ole siihen nokkansa koputtamista.
Ja hui, olen ihan kelvannut alttarille asti! Tai no, maistraattiin. Kyllä pitää olla miehellä päässä vikaa kun tällasen hirveän lorton nai :D
Lakatkaa nyt jeesus sentään herran vuonna 2019 moralisoimasta ihan normaalia toimintaa. Jos kokee, että seksi ei ole normaalia, niin sitten suosittelen hakeutumaan terapeutin pakeille.
30v nainen jolla 3 seksikumppania.
Tottahan nyt naisilla kumppaneita on saanut olla, ihan niinkuin miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että mitä enemmän irtosuhteita, sitä enemmän maassa mielisairaita. Fakta: Suomi on OECD-maiden sairain mielenterveysmittareilla ja ykkösenä promiskuiteetissa.
No Hei kyseessä ei ole syy-seuraussuhde, eli irtosuhteet eivät aiheuta mielenterveysongelmia.
Miksi pitää ajatella, että aiemmat elämässä tehdyt valinnat (joista osa voi olla henkilön mielestä hyviä kokemuksia, osa ihan ok ja osa sitten ihan kauheita) leimaavat ihmisen loppuiäkseen? Jos ei ole tapahtunut rikosta, mitä väliä sillä on?
En minä ainakaan keskustelisi tapailukumppanin kanssa entisten sääntöjen määrästä. Luultavasti en edes haluaisi tietää. Keskittyisin siihen, millainen ihminen hän on TÄNÄPÄIVÄNÄ, miten käyttäytyy, miten kohtelee muita, vaikuttaako luotettavalta, miten sovimme yhteen jne.
Vierailija kirjoitti:
Monella voi olla alle viisi, pienemmällä vähemmistöllä vaikka yli viisikymmentä. Noista voi sitten tulla keskiarvoksi tuo 10-15.
Niinpä. Täällä yksi oikeaa rakkautta odottava (vaikka heti tietysti kyseenalaistetaan mitähän vikaa tossa on, vai? No, sama se.)
Mutta tosiaan, enemmän kiinnostaisi vaikkapa mediaani kuin keskiarvo. Jos on kaksi naista jolla toisella on sata ja toisella 0, kuinka todellisen kuvan antaa sanoa kummallakin olleen 50 seksikumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Älykäs kykenee valitsemaan kumppanin oikein heti kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että mitä enemmän irtosuhteita, sitä enemmän maassa mielisairaita. Fakta: Suomi on OECD-maiden sairain mielenterveysmittareilla ja ykkösenä promiskuiteetissa.
No Hei kyseessä ei ole syy-seuraussuhde, eli irtosuhteet eivät aiheuta mielenterveysongelmia.
Tai sitten aiheuttavat. Hyperseksuaalisuus on liitetty sekä kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0… että skitsofreniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Jostain syystä minun olisi pyrittävä samaan älykkääseen puolison valintaan? Syystä että?
Itse olen valinnut puolison ja kumppanin tunteella. Kivaa seksin harrastaminen on ollut vaikka kumppani ei parisuhteeseen älykäs valinta ole ollutkaan.
LOL. Aloittaja, ei kukaan ihmettele. Ne naiset voi halutessaan perustaa sen perheen vaikka sen ulkkiksen kanssa tai jopa yksin. Myös naisten kiinnostus toisia naisia kohtaan on tutkitusti kasvussa.
Ihan rauhassa voit siis istua himassa pelaamassa edelleen. Kukaan ei ihmettele eikä edes kaipaa. Maailma menee kyllä eteenpäin ilman suomalaista nuorta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Älykkyydestäsi tämä kommentti kertoo enemmän kuin seksikumppaneitten määrä.
Mikä ongelma tämä sitten on? Me suomalaiset naiset haluamme seksiä ihan kuten miehetkin. Naikaa sitten vaikka thaimaalainen perhettä perustettaessa. Itsellä oli 21 vuotiaana 120 partneria ja nautein seksistä heidän kanssaan. Nyt ikää on 31 vuotta ja tarkkaa lukumäärää en tiedä eikä se kenellekään kuulu.
Harmi kyllä tuo on tyypillisemmin tilanne miehillä. Naisilla on tasaisemmin 10-15 seksikumppania.