Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin

Vierailija
05.12.2019 |

10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬

Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱

Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..

M28

Kommentit (1701)

Vierailija
81/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä haluaisin perustaa perheen ihmisen kanssa joka ei hyväksy minua ja menneisyyttäni? Tosin en halua kyllä perustaa sitä nuoren miehenkään kanssa, ainakaan tässä vaiheessa kun se perhe on jo olemassa.

Ajattele asia negaation kautta: mikäli menneisyytesi osoittaa neuroottisuutta, kyvyttömyyttä muodostaa pysyviä parisuhteita, eivät nämä persoonallisuuden ominaisuudet tule muuttumaan jatkossakaan.

Pysyvässä parisuhteessa ole ollut 19 vuotaasta saakka. Nykyisen puolisoni kanssa parikymppisestä. Joten seksikumppaneiden määrä on ollut ihan sama 25 vuotiaana kuin kakskyppisenä eikä se ole lisääntynyt siitä ainoallakaan vaikka ikää on nyt puolet enemmän. Sitten kun pääset samaan pysyvyyteen keskustellaan lisää.

1 seksi- ja aviokumppani 52 vuoden aikana. Pyri samaan.

Syystä että?

Älykäs kykenee valitsemaan kumppanin oikein heti kerralla.

Jostain syystä minun olisi pyrittävä samaan älykkääseen puolison valintaan? Syystä että?

Itse olen valinnut puolison ja kumppanin tunteella. Kivaa seksin harrastaminen on ollut vaikka kumppani ei parisuhteeseen älykäs valinta ole ollutkaan.

Eli ne jotka harrastavat useita kumppaneita, käyttävät älyä pyrkiessään maksimoimaan omia etujaan tarjoamalla seksiä? Voi se niinkin olla, mutta ehkä myös niin, että pitkissä suhteissa olevien älylliset kyvyt riittävät pitämään suhteen kasassa silloinkin kun ne tunteet heilahtelevat.

Vierailija
82/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä haluaisin perustaa perheen ihmisen kanssa joka ei hyväksy minua ja menneisyyttäni? Tosin en halua kyllä perustaa sitä nuoren miehenkään kanssa, ainakaan tässä vaiheessa kun se perhe on jo olemassa.

Ajattele asia negaation kautta: mikäli menneisyytesi osoittaa neuroottisuutta, kyvyttömyyttä muodostaa pysyviä parisuhteita, eivät nämä persoonallisuuden ominaisuudet tule muuttumaan jatkossakaan.

Pysyvässä parisuhteessa ole ollut 19 vuotaasta saakka. Nykyisen puolisoni kanssa parikymppisestä. Joten seksikumppaneiden määrä on ollut ihan sama 25 vuotiaana kuin kakskyppisenä eikä se ole lisääntynyt siitä ainoallakaan vaikka ikää on nyt puolet enemmän. Sitten kun pääset samaan pysyvyyteen keskustellaan lisää.

Syystä että?

Älykkyydestäsi tämä kommentti kertoo enemmän kuin seksikumppaneitten määrä.

Tyhmä toistaa virheitään, älykäs (viisas) ei toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Varmaan tämäkin fakta yritetään kumota jollain "no mutta kenen kanssa ne naiset makaa jos ei miesten?" -lätinällä.

Tuo väite ei ole faktaa nähnytkään. Kuka ja missä, millä menetelmällä tämä omasta päästä jonnejen kesken keksimä tutkimus on tehty ja missä julkaistu?

Arvaan: äidiltäs kysyit eikä se muistanut muuta kuin että ROPSin alle 20-vuotiaiden joukkue ja ehkä myös KuPS.

Vierailija
84/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syystä että?

Jostain syystä minun olisi pyrittävä samaan älykkääseen puolison valintaan? Syystä että?

Itse olen valinnut puolison ja kumppanin tunteella. Kivaa seksin harrastaminen on ollut vaikka kumppani ei parisuhteeseen älykäs valinta ole ollutkaan.

Eli ne jotka harrastavat useita kumppaneita, käyttävät älyä pyrkiessään maksimoimaan omia etujaan tarjoamalla seksiä? Voi se niinkin olla, mutta ehkä myös niin, että pitkissä suhteissa olevien älylliset kyvyt riittävät pitämään suhteen kasassa silloinkin kun ne tunteet heilahtelevat.

Molempi parempi, ainakin itselleni. Ei ne ensimmäiset seksi kumppanit olisi olleet oikein älykkäitä valintoja puolisoksi. Kun se oikea osui kohdalle voi sitten tunneälyä käyttää suhteen lujittamiseen.

En nyt sanoisi että seksisuhteista juurikaan etua olisi ollut, mutta ihan kivaa seksin harrastaminen on ja jos siihen oli mahdollisuus ennen kuin oikea puoliso osui kohdalle en näe siinä mitään kaduttavaakaan.

Vierailija
85/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä siis hyvä vai huono asia?

Vierailija
86/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä M28 on sama joka täällä aina haukkuu suomineitoja niin ei kuule harmita yhtään jäädä sinusta ja kavereistasi paitsi. Ei tuollaista ulinaa jaksa kukaan nainen kuunnella. Vähemmän uliseville on vientiä niin menevien kuin siveämpien keskuudessa. N24 naimisissa

Vierailija
87/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL. Aloittaja, ei kukaan ihmettele. Ne naiset voi halutessaan perustaa sen perheen vaikka sen ulkkiksen kanssa tai jopa yksin. Myös naisten kiinnostus toisia naisia kohtaan on tutkitusti kasvussa.

Ihan rauhassa voit siis istua himassa pelaamassa edelleen. Kukaan ei ihmettele eikä edes kaipaa. Maailma menee kyllä eteenpäin ilman suomalaista nuorta miestä.

...joka nysvää luolassaan rustaamassa naisvihaa ja kehittämällä väestönvaihtoteorioita. Eikä tajua, että ihan itse itsensä syrjäyttää sinne juustomunan, jalkahien ja talin hajuiseen peräkamariinsa. Se on evoluutiota kauneimmillaan 🌻

Vierailija
88/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen menemään terveyskeskukseen puhumaan pääsi ongelmista, ap. Niistä monet ovat hoidettavissa ja kunhan paranet, joku tasoisesi (🤣🤣😂🤣😂) saattaa sinutkin huolia.

Vierailija
89/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 on jotenkin aika kova luku. Tosin on paljon niitä joilla on 5 ja toisilla sitten taas 25.

Omalla vaimollani on noin 10 kumppania ollut. Ne joista tiedä siis. Se on sinäänsä paljon Että olemme olleet jo 10 vuotta yhdessä eli ne 10 tuli täyteen jo 24 v ikään mennessä.

Todellista tilannettahan en tiedä, sillä hän on itse kertonut kumppanien määräksi noin kymmenkunta eli onko ollut tarve ilmoittaa oikeaa pienempi luku ja onko minun aikanani ollut muita, mistä minä varmaksi tietäisin.

Oma lukuni on myös 10.

Vierailija
90/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei millainen markkina-arvo on yh-äidillä jolla kolme lasta kolmen eri miehen kanssa?

Vierailija
91/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että mitä enemmän irtosuhteita, sitä enemmän maassa mielisairaita. Fakta: Suomi on OECD-maiden sairain mielenterveysmittareilla ja ykkösenä promiskuiteetissa.

Koskee siis myös miehiä? Miehethän ne tuolla rellestää (myös varatut) ja vielä leuhkivat sillä, ne hullut. Ja miehet arvostavat näitä pil.lukarusellimiehiä, mitä kertoo miehistä? Ovatko kaikki vähän päästä pipejä ja tekopyhiä ovatko?

Vierailija
92/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mullahan menee oikein yli keskimääräisen sitten, 20 miestä on mulla. Ei kyllä yhtään ulkomaalaista tosin :D En tosin ymmärrä, mitä pahaa siinä ulkomaalaisen kanssa seksin harrastamisessa on?

Vierailija
93/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli!

Mä tykkään seksistä ja oon maannut ainakin 100 miehen kanssa, muutaman naisen. Ja ainakin espanjalaisen, egyptiläisen, kreikkalaisen, italialaisen, ruotsalaisen, hollantilaisen kanssa. Näin äkkiä kun muistelen.

Nyt kyllä luku ei enää kasva kun on toi yksi mies, toivottavasti viimeinen

Vierailija
94/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki saavat tässä maassa harrastaa seksiä niin paljon kuin haluavat (kunhan kaikki osapuolet sitä haluavat myös tietenkin) ja toisaalta olla menemättä kimppaan sellaisen kanssa, joka on omaan makuun harrastanut seksiä liikaa/liian vähän. Ei tarvitse toisten mielipiteistä tai -teoista murehtia. 

Vierailija
95/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä siis hyvä vai huono asia?

Riippuu ihmisestä.

Aloittajalle ilmeisesti huono koska niitä nuoria naisia joilla ei ole seksikumppaneita ollut lainkaan on tilastollisesti liian vähän valittavana, koska hän on tilastoihin vetoava ulisija.

Vierailija
96/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt arvon kauhistelevat miehet, vastatkaas seuraaviin kysymyksiin:

1) Monenko naisen kanssa olet itse harrastanut seksiä?

2) Monenko naisen kanssa olisit harrastanut seksiä, jos irtoseksin saaminen olisi sinulle helppoa?

Nämä ja vielä lisäksi 3) monelleko naiselle olet lakannut viestittelemästä ym. seksin harrastamisen jälkeen eli siis ghostannut? Ollut siis vain pilllun perässä, kun toinen on ehkä jopa halunnut suhteeseen ja siksi sänkyyn kanssasi päätynyt? 4) Montako tällaista harrastanutta miestä tunnet? 5) Miksi naisten pitäisi ottaa seksi niin vakavissaan kun miehetkään eivät ota? Säästää itsensä avioliittoon kun miehet panevat kylmästi kaikkia ja kaikkea jolta lohkeaa? Miksi tällaisen siveän naisen pitäisi tyytyä myöhemmin huoripukkimieheen (suurin osa miehistä pohjimmiltaan)?

Vierailija
97/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella voi olla alle viisi, pienemmällä vähemmistöllä vaikka yli viisikymmentä. Noista voi sitten tulla keskiarvoksi tuo 10-15.

Mediaani olisikin parempi kuvaaja kuin keskiarvo, leikkaisi noita ääripäitä pois.

Vierailija
98/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Varmaan tämäkin fakta yritetään kumota jollain "no mutta kenen kanssa ne naiset makaa jos ei miesten?" -lätinällä.

Alfa-urosten kanssa tietysti. Vässykät jäävät ilman.

Vierailija
99/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sentään harrastavat seksiä sellaisten kumppaneiden kanssa jotka haluavat myös seksiä. Monet miehet ostavat seksiä... 

Vierailija
100/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat "koeajaa" naiset ennen parisuhdetta, joten varmasti naiset tapailevat eli panevat vähintään 10 kanssa ennen kuin löytyy sitoutuva mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän