Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin

Vierailija
05.12.2019 |

10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬

Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱

Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..

M28

Kommentit (1701)

Vierailija
721/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Jos mä saisin ennen seurustelun vakavoitumista tietää, että toisella on ollut kymmenen kumppania ja jonkun selityksen miten asiat ovat menneet, voisin pureksia asian ja rehellisyys todennäköisesti rauhoittaisi, ja voisin myös asennoitua eri tavalla.

Sen sijaan jos saan tietää pari vuotta myöhemmin, ja huomaan vielä sen karkean kontrastin meidän seksielämän ja nuoruusvuosien hurjasteluiden välillä, se todennäköisesti pilaisi kaiken ja kaksi vuotta mennyt hukkaan.

Etkö voi tutustumisen alkuvaiheessa kertoa toiselle, että sinun mielestäsi seksi kuuluu vasta vakavaan suhteeseen, ja haet kumppania, jolla on samanlaiset arvot?

Ei tuo edes yrittänyt väittää että kyse olisi arvoista vaan siitä jos toinen on päässyt "hurjastelemaan" enenmmän kuin hän. Jonkinlaisesta kateudesta siis kyse.

Mutta totta se että olisi tärkeää ottaa asia heti esille, millainen on suhde jossa on katkera ja kateellinen sille ihmiselle jonka kuuluisi olla elämän tärkein ja rakkain?

722/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Jos mä saisin ennen seurustelun vakavoitumista tietää, että toisella on ollut kymmenen kumppania ja jonkun selityksen miten asiat ovat menneet, voisin pureksia asian ja rehellisyys todennäköisesti rauhoittaisi, ja voisin myös asennoitua eri tavalla.

Sen sijaan jos saan tietää pari vuotta myöhemmin, ja huomaan vielä sen karkean kontrastin meidän seksielämän ja nuoruusvuosien hurjasteluiden välillä, se todennäköisesti pilaisi kaiken ja kaksi vuotta mennyt hukkaan.

Etkö voi tutustumisen alkuvaiheessa kertoa toiselle, että sinun mielestäsi seksi kuuluu vasta vakavaan suhteeseen, ja haet kumppania, jolla on samanlaiset arvot?

Luepa kirjoittajan aatteet "paritteluoikeuksista taistelusta" tuosta ylempää niin ymmärrät, että mistään arvoista ei tosiaan ole kyse.

Niin ihmiseläin toimii

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, oon maannut yli 200 kanssa ja olen pitkässä parisuhteessa. Aloitin nuorena ja olin sinkku pitkiä aikoja. 10-15 on vähän.

Vierailija
724/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla on ollut kai kymmenkunta miestä, itselle vaimo on ensimmäinen. Lohduttaudun sillä, että ehkä vaimon kokeilunhalu on lopullisesti tyydytetty, eikä petä sitten niin herkästi.

Toki myös tiedän, että unohtumattomimmat kokemukset ovat aivan muiden kuin minun kanssa koettuja, ja muutaman miehistä jopa tiedän myös. Ovat komeita kieltämättä, aivan eri luokkaa kuin minä itse. Mutta enpä minä muutenkaan elämässä mikään kukkulan kuningas ole millään saralla ollut, eikä rehellisesti sanoen vaimokaan suhteeseen sellaisia miehiä saa.

Minusta tuo on jotenkin surullinen ajatus, ehkä siksi välttelisin itse panohistoriaa kerännyttä miestä. Suhde on epätasapainossa, kun toisen seksuaalihistoria on pääosin toisen kanssa koettu, ja toisella puolestaan se on luotu ja monet ensikokemukset koettu jonkun muun kanssa.

Tuon lainaamasi kirjoittajan tekstin perusteella minä välttelisin kokemattomia miehiä kuin ruttoa. Katkera, surkea naisvihaaja jonka itsetunto on nollassa. Kukaan ei voi olla onnellinen tuollaisen kanssa.

Pettämisherkkyydestä voisi todeta sen, että tutkimusten mukaan herkimpiä pettämään ovat kokemattomat naiset ja kokeneet miehet.

Niinpä tietenkin. Kokematon mies on katkera, surkea ja itsetunnoltaan nolla. Häntä pitää haukkua, halveksia ja välttää kuin ruttoa.

Käsittämätöntä ajattelua. Ei mies sille juuri mitään voi, jos hän ei ole haluttu.

Luitko tuon ensimmäisen tämän lainauksen viestin? Törkeä vaimoaan halveksiva itsesääliviesti. Ei saisi suhteeseen jotain miestä?? Kuka puhuu vaimostaan noin? Todella häiriintynyt ja katkera ihminen.

Eivät kaikki kokemattomat miehet onneksi ole sellaisiakin. Kokematon mieskin voi olla hyvä mies, ja aidosti rakastunut vaimoonsa. Tuo tyyppi ei ole sellainen, vaan in-cel-fraaseja toistava pelle. Niitä naisten kannattaa varoa. Ja syystä.

Vierailija
725/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä naisena kehuskelisi millään suurella seksikumppanien määrällä... Toisaalta tämä sama asia ei miehessäkään lisäisi viehätysvoimaa millään tavoin. Vain epävakaat ihmiset hyppivät sängystä toiseen. Jostainhan se johtuu, ettei ihminen onnistu parisuhdetta luomaan/ylläpitämään.

Sellainen ihan ok seksikumppanien määrä on mielestäni 5-10. Vähempikin on tietty normaalia, jos on pariutunut aika nuorena. Paljon yli 10 kertoo kyllä elämänhallinnan tai luonteen ongelmista. 

N35 

Näin se menee naisilla. Jostain kumman syystä näistä "voimaantuneista" naisista tulee +40v iässä usein frigidejä. Kait se nuoruuden elämä ei ollutkaan loppukädessä niin mukavaa.

mies51v

Taas yksi "totuus", jota jankutat palstalla. Toistuvasti noita "voimaantuneita" naisia kuitenkin kirjoittelee ketjuihin, kertoen olevansa pitkissä parisuhteissa. Varmaan trolleja, kun eivät sovi sinun kiveen kirjoitettuihin uskomuksiisi. eri

Tuo on minun totuus, jonka olen itse nähnyt ja kokenut. Ihminen oppii ikääntyessään. Paljon seksisuhteita harrastava nainen on aina rikkinäinen ihminen - hyväksikäytetty

mies51v

Ja paljon seksisuhteita harrastanut mies on rikkinäinen, sukupuolitauteja kantava.

Se vähän riippuu, mutta usein näin on ennen pitkää. Mieshän voi panna vaikka kuvottavaa naista joka vihaa häntä. Ei mikään ongelma, mutta yleensä naisilla on toisin. Mies ei tarvitse panoihin tunteita millään lailla

mies51v

Ihmeellistä miten paljon naiset avautuvat intiimiasioistaan teille palstarölleille. Miksi me tavalliset miehet ei tiedetä tästä trendistä mitään?

M43

Vierailija
726/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Luepa kirjoittajan aatteet "paritteluoikeuksista taistelusta" tuosta ylempää niin ymmärrät, että mistään arvoista ei tosiaan ole kyse.

Niin ihmiseläin toimii

Jos kyse on biologiasta ja sen aiheuttamista vieteistä on teoria betaelättäjistä viallinen. Naisen ei pitäisi haluta lasta yli 35 vuotiaan miehen kanssa eli ilmeisesti naisten ei pitäisi haluta edes seksiä sen ylittäneiden kanssa.

Vierailija
727/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kolmaskin vakiargumentti:

"Nuoret naiset halauvat paneskella huippumiesten kanssa eivätkä seurustella taviksen kanssa"

"No kuinka moni mies haluaisi perustaa perhettä kaksikymppisenä?"

Kuka sanoi mitään perheen perustamisesta? Tämä Freudian Slip todistaa että naiset todellakin näkevät tavismiehen vain perheenisänä, ei miehenä jonka kanssa pidetään hauskaa tai seurustellaan muuten vain.

Miksi kaikkien miesten pitäisi kelvata pelkkään seksiin? Mistä olette keksineet, että on jotenkin huutava vääryys etteivät kaikki miehet ole yhtä kysyttyjä naisten keskuudessa? Luuletko kaikkien naisten olevan yhtä haluttuja miesten keskuudessa.

tasaisemmin kyllä. miksi missään asiassa pitäisi olla tasapuolista?

Tuo kyllä kuvastaa minusta mainiosti sinun kaltaistesi miesten vastenmielistä ajatusmaailmaa. Ei kyetä edes ymmärtämään eroa siinä, miksi yhteiskunnassa pyritään jakamaan tietyt hyödykkeet ja edut edes suunnilleen reilusti ja siinä, miksei toisia eläviä, tuntevia ja ajattelevia ihmisiä voida jakaa heille samaan tapaan kuin kulutustavaroita.

Nämä miehet ovat pohjimmiltaan naisvihaajaa, joille nainen on tavara ja käyttöesine ja omien tarpeiden tyydyttäjä. Nainen on pllu ja pllu on hyödyke, jota pitäisi kaikkien miesten saada tasapuolisesti ja yhtä paljon kaikkien. Kuka vielä ihmettelee että nämä vänisijåt täällä ovat yksin?

728/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Ei tuo edes yrittänyt väittää että kyse olisi arvoista vaan siitä jos toinen on päässyt "hurjastelemaan" enenmmän kuin hän. Jonkinlaisesta kateudesta siis kyse.

Mutta totta se että olisi tärkeää ottaa asia heti esille, millainen on suhde jossa on katkera ja kateellinen sille ihmiselle jonka kuuluisi olla elämän tärkein ja rakkain?

Minä voisin noille primitiivisille tunteille yhtä paljon, kuin sinä sille, että hermostut kirjoituksilleni.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi

Vierailija
729/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Niin ihmiseläin toimii

... jos ei ole oppinut yhtään uutta sosiaalista taitoa sitten viime jääkauden. Paitsi että silloin taisi olla jo ihan kehittyneitä laumoja.

Mutta vakavissaan: sosiaaliset taidot ja ihmisten kohtaaminen on asioita, joita kaikki eivät voi osata keskivertoa paremmin, ja ne ratkaisevat lopulta ihan merkittävän osan tästä. Jos ulkonäköä ei voi korjata, näitä taitoja ihan varmasti voi kehittää vaikka olisikin jo mestari - ja parantaa mahdollisuuksiaan.

Iso osa vaikka yrityselämän johtajista on käyttänyt paljon aikaa sosiaalisten taitojen ja toimeentulemisen taitojen opetteluun ihan tarkoituksella. Se ei voi olla haitallista. On harmi, että sitä pidetään niin häpeällisenä - näiden taitojen systemaattinen opettelu voisi ratkaista monta yksinäisten tragediaa. Yksinäisyys (josta siis näyttää olevan kyse) ei ole koskaan vain ihmisen oma vika, mutta siihen voi jäädä jumiin, ja sosiaalisten taitojen opettelu voisi olla ihan pragmaattinen keino päästä tilanteessa eteenpäin.

Vierailija
730/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että mitä enemmän irtosuhteita, sitä enemmän maassa mielisairaita. Fakta: Suomi on OECD-maiden sairain mielenterveysmittareilla ja ykkösenä promiskuiteetissa.

Ei kun vaikuttaa siltä että mitä enemmän syö ruisleipää, sitä enemmän mielisairauksia. Missään muuallahan ei syödä yhtä paljon ruisleipää kuin Suomessa.

Eiku...

Vierailija
731/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Niin ihmiseläin toimii

Jos kyse on biologiasta ja sen aiheuttamista vieteistä on teoria betaelättäjistä viallinen. Naisen ei pitäisi haluta lasta yli 35 vuotiaan miehen kanssa eli ilmeisesti naisten ei pitäisi haluta edes seksiä sen ylittäneiden kanssa.

Kyllä. Täällähän aina vedotaan tähän biologiaan, joten nyt on tutkittu se, että kun mies vanhenee, niin vanhenee myös miehen tavara. Eli ihan samalla tavalla kuin miehet perustelevat biologilla sen että miehet haluavat max 23 vuotiaan naisen, niin kyllä naisetkin noudattavat biologiaa, eli vanhat miehet eli yli 35- vuotiaat ovat auttamattomasti liian vanha perittelukumppaniksi ja isäksi

Olisit pariutunut 25 vuotiaana. Voi voi

Vierailija
732/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä naisena kehuskelisi millään suurella seksikumppanien määrällä... Toisaalta tämä sama asia ei miehessäkään lisäisi viehätysvoimaa millään tavoin. Vain epävakaat ihmiset hyppivät sängystä toiseen. Jostainhan se johtuu, ettei ihminen onnistu parisuhdetta luomaan/ylläpitämään.

Sellainen ihan ok seksikumppanien määrä on mielestäni 5-10. Vähempikin on tietty normaalia, jos on pariutunut aika nuorena. Paljon yli 10 kertoo kyllä elämänhallinnan tai luonteen ongelmista. 

N35 

Näin se menee naisilla. Jostain kumman syystä näistä "voimaantuneista" naisista tulee +40v iässä usein frigidejä. Kait se nuoruuden elämä ei ollutkaan loppukädessä niin mukavaa.

mies51v

Taas yksi "totuus", jota jankutat palstalla. Toistuvasti noita "voimaantuneita" naisia kuitenkin kirjoittelee ketjuihin, kertoen olevansa pitkissä parisuhteissa. Varmaan trolleja, kun eivät sovi sinun kiveen kirjoitettuihin uskomuksiisi. eri

Tuo on minun totuus, jonka olen itse nähnyt ja kokenut. Ihminen oppii ikääntyessään. Paljon seksisuhteita harrastava nainen on aina rikkinäinen ihminen - hyväksikäytetty

mies51v

Mikä tekee vahpaaehtoisesti ja nautinnolla seksiä harrastavasta naisesta hyväksikäytetyn? Onko paljon seksiä harrastava mieskin hyväksikäytetty?

Kyllä sulla pappaseni on nyt tuossa ajattelussasi taustalla se aataminaikuinen käsitys että nainen antaa ja mies ottaa. Sulle näyttää olevan ihan hepreaa ajatus tasa-arvoisesta ja molemmille nautinnollisesta seksistä. Onneksi tuo ajattelutapa alkaa vähitellen olla historiaa (and so are you).

Vierailija
733/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoseksimarkkinoilla se mikä on kapitalismissa myytti, onkin totta: rikkaat tulevat rikkaammiksi, köyhät köyhemmiksi.

Mies joka saa irtoseksiä kehittyy rohkeammaksi, rennommaksi, taitavammaksi, jne. Nainen haluaa miehen joka haluaa naista mutta jolle naisen saaminen on business as usual. Koska naisista 99% on seksuaalisesti alistuvia, miehen tulee osata viedä, mikä on opittu taito. Viemisen tulee olla määrätietoista mutta rentoa. Mies on matkanjärjestäjä, nainen turisti joka nauttii kyydistä.

Samanaikaisesti mies joka "odottaa sitä oikeaa", jää kehityksessä jälkeen. Kokenut nainen haluaa irtoseksiin kokeneen miehen, onhan hän itsekin kokenut. Kokematon nainen haluaa irtoseksiin kokeneen miehen koska jonkunhan pitää osata opettaa toista. Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä kokemattomampi tämä mies on verrattuna oman ikäisiin naisiin, ja sitä suurempi ikäero kokemattomiin naisiin on.

Pelissä on haastavaa menestyä koska vain miesten huiput valitaan irtoseksiin, eikä kunnollisia naisia riitä jokaiselle kunnolliselle miehelle. Kun miehet haaveilevat tyttöystävistä, naiset haaveilevat matkustelusta ja jännittävistä kokemuksista, sitoutumisen ollessava ahdistava ajatus.

Tämä muuttuu vasta kun naisen luokkakaverit alkavat järjestämään ihaniä häitä ja hankkimaan Älvsby-taloja, kenties jo lapsiakin. Silloin nainen alkaa huomata ne inssimiehet joilla on nyt vakityö ja resursseja. Nyt vakaa ja turvallinen mies alkaakin kiinnostaa, osana perheidylliä joka on näiden naisten todellinen haave. Insimies ei kuitenkaan koskaan tule tarjoamaan yhtä voimakkaita tunteita kuin firman pomo neukkarissa kokouksen jälkeen tai espanjalainen ammattifutari diskon vessassa lomamatkalla.

Vierailija
734/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Minä voisin noille primitiivisille tunteille yhtä paljon, kuin sinä sille, että hermostut kirjoituksilleni.

Eli niitä ei ole? Vai miten sait aikaan oletuksen hermotumisesta kun korjasin toisen ihmisen luulon siitä että kyse olisi arvoista kun itse kerrot että kyse on kateudesta?

Sääliä ehkä voisin tuntea jos sinusta välittäisin mutta tämä on anonyymipalsta niin en välitä.

Ehkä viestini jälkimmäisestä osuudesta osaat tulkita miksi sääliä.

Vierailija
735/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että mitä enemmän irtosuhteita, sitä enemmän maassa mielisairaita. Fakta: Suomi on OECD-maiden sairain mielenterveysmittareilla ja ykkösenä promiskuiteetissa.

Ei kun vaikuttaa siltä että mitä enemmän syö ruisleipää, sitä enemmän mielisairauksia. Missään muuallahan ei syödä yhtä paljon ruisleipää kuin Suomessa.

Eiku...

Ja itseasiassa , meillähän on eniten hevibändejä /asukas koko maailmassa ja miehethän heviä harrastavat, joten vauvaksi johtuu töstö: hevimusiikki törvelee miesten sperm@n laadun, eli syy on miehissä!

Vierailija
736/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet = 25-35v?

Kertoiko se tutkimus (johon ei ilmaantunut linkkiä), monenko naisen kanssa samanikäiset miehet ovat maanneet?

Nyt keskustellaan naisten haureudesta.

En ymmärrä miksi aina pitää tulla selittämään, että kyllähän miehetkin...

Vierailija
737/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Niin ihmiseläin toimii

Ei. Vaan noin SINÄ näet maailman. Ja se tekee sinusta hyvin ruman.

738/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Niin ihmiseläin toimii

Kyllä. Täällähän aina vedotaan tähän biologiaan, joten nyt on tutkittu se, että kun mies vanhenee, niin vanhenee myös miehen tavara. Eli ihan samalla tavalla kuin miehet perustelevat biologilla sen että miehet haluavat max 23 vuotiaan naisen, niin kyllä naisetkin noudattavat biologiaa, eli vanhat miehet eli yli 35- vuotiaat ovat auttamattomasti liian vanha perittelukumppaniksi ja isäksi

Olisit pariutunut 25 vuotiaana. Voi voi

Miehissä kiinnostaa ensiksi resurssit, sitten vasta keho. Miehen kun ei tarvitse synnyttää. Toki siittiötuotanto heikkenee. Kyllä nuorempi mies, jolla on hyvät resurssit kelpaa paremmin kuin vanha mies. Se nyt vain sattuu olemaan niin, että vanhemmilla miehillä on yleensä paremmat resurssit kuin nuorilla.

Suurin osa naisista hakenee hieman itseään vanhempaa, jolla on siis hieman paremmat resurssit kuin itsellä, mutta joka on yhä nuori. On myös muita resursseja ja resurssit määrittyvät ympäristön mukaan. Jos puhutaan vaarallisesta lähiöstä parhaat resurssit löytyy väkivaltaiselta jengipomolta.

Toki naiset välittävät myös persoonasta, mutta ensin katsotaan kehykset. Millaiset ovat miehen kehykset. Kelpaa mies myös esiteltäväksi tyttökavereille, entä miten muut miehet suhtautuvat tähän mieheen. Kaikki vaikuttaa.  

Ei biologiaa pidä kieltää. Kulttuuri rakentuu biologiselle kehykselle ja on meidän primitiivisen käyttäytymisemme peilikuva. Sosiaaliset konstruktiot ovat parempia vahvistamaan primitiivisiä piirteitä kuin heikentämään niitä. 

Sosialismi tappaa!

Suomeksi
Enkuksi

Vierailija
739/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää. Itse olin nuorena kullikarusellihuarrahalpasaasta, ja 25-vuotiaana aloitin kymmenen vuoden pituisen parisuhteen jossa olin tiukan uskollinen koko ajan. Ai miksikö? No vaikka siksi että sain kumppaniltani niin jumalaisen hyvää seksiä että kaikki aiemmat kokemukset yhteensä kalpenivat sen rinnalla. Mies oli neitsyt ennen meidän ekaa kertaa. Mihinköhän palstaülit mut luokittelee?

Jos oli noin hyvää, niin miksi tuo loppui?

mies51v

Tervetuloa todellisuuteen jossa myös mies voi valita päättää parisuhteen!

Niinpä😉

Mies joka tietää kokemusten kautta, että on parempaakin tarjolla

Mies51v

Aivan helvetin hidasälyinen mies, jos kesti kymmenen vuotta tajuta tuo.

Vierailija
740/1701 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikilla suomalaismiehillä on vielä poikuus tallella tai seksisuhde enintään kahden naisen kanssa - eikä kumpikaan niistä ole rahalla ostettu. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän