Perussuomalaisten kannatus on jo 24.3%
Kohta jo neljännes suomalaisista kannattaa Perussuomalaisia
Kommentit (181)
Keskusta romahti lisää. Ja mukana kannatusmittauksissa eivät ole edes kaikki viime aikojen hallitusskandaalit ja Rinteen sekoilut.
Joo jatkakaa vaan, keskusta ainakin lentää kohta ulos eduskunnasta, kun kannatus lähenee 0%:n lukemia, ja luulen että SDP:llä ei mene myöskään kovin hyvin tulevaisuudessa.
Perussuomalaisten korkea kannatus on tullut jäädäkseen. 90% perussuomalaisten kannattajista äänestää vuodesta toiseen perussuomalaisia.
Kokoomus jyråå kohta ohi reilusti.
Vielä kun saisivat fiksuja ehdokkaita, kenellä ei ole tuomioita rikoksista. On aika lyhyt uskottavista persuista.
Minulle tulos oli pienoinen pettymys, odotin jo yli 25 prosentin kannatusta. Toki maukkaimmat palat, Rinne, Paatero ja Haavisto, näkyvät vasta seuraavassa mittauksessa.
Mutta suunta ja vauhti on hyvä, mikä on hyvin ymmärrettävää kun katsoo hallitusta ja muita puolueita. Eipä esimerkiksi palkansaajalla ole muuta järkevää vaihtoehtoa.
Keskustasta lähtee jo ydinkannattajatkin, transformaatio vihervasuripuolueeksi on onnistunut hienosti.
Tyypillistä hesarilta laittaa grafiikkaan vanhat kannatusluvut jolloin persujen kannatus oli pienempi.
Nyt joku näppärä laskemaan kauanko aikaa vielä kuluu kunnes SDP:n kannatus menee jään läpi.
Ja nousee lisää jos Marinista tulee pm.
Eli joka neljäs suomalainen on jo rasisti. Mikä teitä vaivaa? Eikö ihmisoikeudet merkitse mitään?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulos oli pienoinen pettymys, odotin jo yli 25 prosentin kannatusta. Toki maukkaimmat palat, Rinne, Paatero ja Haavisto, näkyvät vasta seuraavassa mittauksessa.
Mutta suunta ja vauhti on hyvä, mikä on hyvin ymmärrettävää kun katsoo hallitusta ja muita puolueita. Eipä esimerkiksi palkansaajalla ole muuta järkevää vaihtoehtoa.
30-35% vaalitulos on ihan realistinen tavoite.
Mittausvirhe. Oikea kannatus on ehkä 10%. SDP on suurin puolue ja sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Eli joka neljäs suomalainen on jo rasisti. Mikä teitä vaivaa? Eikö ihmisoikeudet merkitse mitään?
Rasismi koetaan hyväksyttävänä asiana. Tässä leikitään tulella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30-35% vaalitulos on ihan realistinen tavoite.
Ja se yli 30%:n tarvitaan myös, jotta persut voivat jyrätä kaikki muut puolueet. Vähempi ei riitä, koska Halla-Aho sanoi jo, ettei aio tehdä kompromisseja muiden puolueiden kanssa, se olisi virhe, joka viimeksi romahdutti persujen kannatuksen. Joten Halla-Aho odottaa kaikilta lisää ääniä, jotta voi toteuttaa lupauksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus jyråå kohta ohi reilusti.
Vihreistä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä merkitsee. Suomalaisten ihmisoikeudet.
Niitä meidän pitää suomalaisina puolustaa koska kukaan muukaan ei niitä puolusta jos me itse emme sitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Aika ylristävää leimata kaikki persuja kannattasvat rasisteiksi. Toisekseen valtaosa niin suomalaisista kuin kaikista maailman ihmisistä on rasisteja tietyssä mittakaavassa.
Unkarin tapainen persaukko tästä maasta on tulossa. Ei muutaku muuttoa ulkomaille.
Aika kova nousu kyllä. Alkaa ihmisillä olla mitta täynnä tiettyjä asioita aina vaan enemmän.