Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pystyisitkö asumaan tämän näköisessä sisustuksessa?

Vierailija
04.12.2019 |

https://www.google.com/search?hl=fi&q=living+room+boho+ideas&sa=X&ved=2…

Pystyisitkö asumaan tuon näköisessä asunnossa vai onko liian naisellinen makuusi? Vai oletko sisustuksen suhteen "ihan sama, kunhan huonekalut on toimivat"-tyylinen ihminen?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä mentaliteettia "tuohon mahtuu vielä yksi viherkasvi ja tuonne savimaljakko niin täytyyhän ne sinne laittaa kun on niin omaperäistä ja boheemii"

Jos plussaa niin tykkäsin että kuvissa on värejä eikä kaikki ole vaan vivahtein toisistaan eroavia beigen sävyjä.

Vierailija
82/82 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloittaja ja melkein kaikki naiset kuvittelevat, että naisilla on oikeus päättää kodin sisustuksesta? 

Kuka niin on sanonut? Oliko tuo vain oma oletuksesi?

Tuleeko vääntöä sisutamisesta, vai päätetäänkö yhdessä?

-jokumuu

Ei tule enää vääntöä sisustuksesta sen jälkeen kun minä lakkasin stressaamasta miehen mielipiteettömyyden takia ja oivalsin, että jos hän sanoo suunnittelemaani sisustusjuttuun "ihan sama", niin silloin voin tosiaan tehdä kuten itse parhaaksi katson. Aikaisemmin pelkäsin toteuttaa haluamiani juttuja, koska ajattelin että mies ei vaan halua jostain syystä kertoa omaa mielipidettään. Sitten aloin ajattelemaan, että aikuinen ihminen osaa varmaan kertoa mielipiteensä jos sen tarpeelliseksi kokee, ja jos koskaan ei mitään mielipidettä ole, se ei ole minulle stressi vaan vapautta päättää enemmän itse. Sen jälkeen ei ole ollut asiasta lainkaan vääntöä.

Minä vaihdoin olohuoneeseen vaaleansinisten verhojen tilalle viininpunaiset. Kysyin sitten mieheltä, huomaako hän, mikä olohuoneessa on muuttunut. Miehen pää pyöri ja hän ehdotteli vaikka mitä, mutta eipä vaan huomannut verhoja. Vieläkin harmittaa yhdet ihanat verhot, joista kysyin kaupassa miehen mielipidettä, mutta ne oli kuulemma liian värikkäät. Olisi pitänyt ostaa, kun mies ei kuitenkaan olisi huomannut niitä.

Omasta mielestä aloituksen sisustus on liian runsas. Ekana itsellekin tuli mieleen miten työlästä tuollaisen siivous on.

Tämä on muuten jännä, jotkut ihmiset eivät vaan havainnoi visuaalisia muutoksia. Olen mm. leikannut alaselkään ulottuvat hiukset polkkamittaan otsiksella ja kaveri ei huomannut yhtään mitään. Minulle on siis ihan sama huomaako joku muuttuneen hiusmallini vai ei, mutta itse kyllä näen että työkaveri on tasannut latvoista kolme senttiä, joten tuntuu hassulta että joku toinen ei huomaa 50 sentin eroa. 

Ja sama se on sisustusasioissakin - jos toista ei oikeasti kiinnosta, eikä hän huomaa mitään, eikä hänellä ole mitään mielipidettä mistään - miten hänen ajatuksensa edes voisi ottaa sisustuksessa huomioon? Kun niitä ajatuksia ei edes ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla