Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset laittautuvat ja meikkaavat miehiä varten vaan miehet eivät naisia varten?

Vierailija
04.12.2019 |

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät laittaudu naisia varten? Missä todellisuudessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät meikkaa ja laittaudu. Ja ihan tässä todellisuudessa. Miehissä ei parveile pitkähiuksisisa peroksidiblondeja.

Vierailija
4/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suomalaiselta mieheltä saa vaatia tekemään mitään itselleen pariutumismahdollisuuksien parantamiseen. Lösähtänyt hieltä haiseva risuparta pitää hakea kotoa saamaan pillua ja palvelua tai muuten naiset huaria.

Vierailija
5/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäs varten ne miehet käyttävät partavettä ja ajavat naamakarvansa?

Vierailija
6/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies näkee hyvin paljonkin vaivaa ulkonäkönsä eteen. Huolehtii fyysisestä kunnostaan mm. kuntosalilla ja muulla urheilulla. Pitää parran ja hiukset siistinä. Treffi-iltoina on panostanut: kauluspaitaa, partavettä jne.

Naiset keskimäärin näkevät miehiä enemmän vaivaa, mutta mitä siitä. Niin miehille kuin naisillekin se naisen kauneus on tärkeämpää, kuin miehen komeus. Vaikka komeuskin on tärkeää parisuhteessa, niin eiköhän naiset arvota sen KESKIMÄÄRIN alemmas tärkeysjärjestyksessä, kuin miehet rankkaa naiset kauneuden.

Vierailija
7/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä on syy siihen että naiset ei kiinnostu susta? :D

Kyllä, miehet ”laittautuu”

Vierailija
8/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät meikkaa ja laittaudu. Ja ihan tässä todellisuudessa. Miehissä ei parveile pitkähiuksisisa peroksidiblondeja.

Millä tavalla miehet eivät sinusta laittaudu? En ihan ymmärrä, kun kuitenkin suurin osa miehistä on ainakin jonkin verran kiinnostunut ulkonäöstään. Joo, on poikkeuksiakin, kuten minun mieheni, mutta kyllä hänkin sentään vaihtaa puhdasta päälle ja leikkaa tukkansa ja partansa. Suurin osa miehistä on kuitenkin ulkoasun perusteella hieman kiinnostuneempi ulkonäöstään kuin minun mieheni.

Vierailija
9/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppaa nuo naiset katsomaan vähän kieroon jos mies kulkee lakat kynsissä ja huulet punattuina ;-)

Vierailija
10/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei eroa hajuvesistä ja itse en vaan  pidä parrasta.  Se sijaan säännönmukaisesti naiset meikkaavat ja värjäävät pitkät hiuksensa. Meillä ei koskaan ole ollut peroksidipäistä ja/tai pitkähiukista miesministeriä eli sellaisia joita nytkin on liuta naisministereinä. Miehet ei käytä korkkareitakaan.

Vierailija
11/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miesten pitäis näyttää naisilta, että olisit tyytyväinen AP?

Ei ole naisenkaan pakko.

Vierailija
12/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei eroa hajuvesistä ja itse en vaan  pidä parrasta.  Se sijaan säännönmukaisesti naiset meikkaavat ja värjäävät pitkät hiuksensa. Meillä ei koskaan ole ollut peroksidipäistä ja/tai pitkähiukista miesministeriä eli sellaisia joita nytkin on liuta naisministereinä. Miehet ei käytä korkkareitakaan.

Eli tarkoittaako tämä nyt sitä, että ainoa laittautuminen on sitä, että laittautuu kuten jotkut naiset tekevät, mutta jos laittautuu kuten mies (esim. laittaa hiuksia ja/tai partaa, käyttää hajusteita, ajelee karvoja, miettii vaatetusta), niin se ei ole laittautumista, vaan se on....?

Vierailija
13/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nyt ministereistä puhutaan, niin Alex Stubb ja Carl Haglund esimerkiksi ovat todella kiinnostuneita pukeutumisesta. Joku ehkä muistaa, miksi Niinistö heitä haukkui.

Vierailija
14/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miesten pitäis näyttää naisilta, että olisit tyytyväinen AP?

Ei ole naisenkaan pakko.

Jos yhdistät meikkaamiseen naisellisuuteen niin sitten totta kai. Sehän oli alkuperäinen pointtikin.

Vierailija
15/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla mun mies ainakin "laittautuu" mua varten ihan samalla lailla kuin mina hanta varten (so. ei niinkaan kotioloissa, mutta esim jos mennaan ulos syomaan): kay suihkussa, ajaa kainalokarvansa ja paansa, laittaa jotain tuoksua, kampaa partansa ja laittaa siihen partaoljya, nyppii tarvittaessa kulmakarvoja ym ja valitsee siistit vaatteet (nain talvella esim. suorat housut, paitapusero ja ohut villapaita siihen paalle). 

Vierailija
16/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät kyllä aja. Parraton mies on nykyisin ihan yksisarvinen.

Vierailija
17/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuppaa nuo naiset katsomaan vähän kieroon jos mies kulkee lakat kynsissä ja huulet punattuina ;-)

Kuinka niin? Sehän on nykypäivää..

Vierailija
18/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle meikkaaminen on osa itseilmaisua ja tapa käyttää luovuuttani. Pidän siististä ja kauniista kodista, tyylikkäistä vaatteista jne. ja pidän muutenkin huolta ulkonäöstäni ja olemuksestani. Meikkaaminen kuuluu kokonaisuuteen.

Työkaverini ovat kaikki naisia ja meikkaan silti töihin. Enkä yritä vietellä heitä.

Vierailija
19/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen läski, joten tasan laittaudun 100% itseäni varten.

Vierailija
20/40 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut nähdä kun parikymppiset jonnet valmistautuu perjantaina lähtemään baanalle? Kyllä vaatteita sovitellaan, suihkussa kättään ja hiuksia asetellaan. Axe löyhkää kilometrien päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme