Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja myönnän laittautuvani miehiä varten! :) En siis itseäni varten.

Vierailija
03.12.2019 |

Toki se itseäkin piristää, kun tietää näyttävänsä hyvältä. Mutta kyllä, miesten huomion takia ensisijaisesti laittaudun.

Kuka muu nainen uskaltaa myöntää tämän tämän ikiaikaisen totuuden?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osittain. Mulla on huono itsetunto ja lisäksi olen järjettömän ujo, niin on jotenkin helpompi kohdata ihmisiä kun tuntee itsensä sievemmäksi.

Vierailija
2/50 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sulle. Mä taas laittaudun kyllä ihan hyvikseni eli itseäni varten. En siis miehiä varten ellei ole jokin spessu syy. :)

Meikkaaminen on mulle taiteellista toimintaa ja hauskanpitoa siinä missä maalaus ja piirtäminenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva sulle. Mä taas laittaudun kyllä ihan hyvikseni eli itseäni varten. En siis miehiä varten ellei ole jokin spessu syy. :)

Meikkaaminen on mulle taiteellista toimintaa ja hauskanpitoa siinä missä maalaus ja piirtäminenkin.

*huvikseni siis

PS. Pitkässä parisuhteessakin olen näyttänyt avoimesti epätäydelliset kohtani jne... jos mies ei hyväksy mua sellaisena kuin oon niin lähtekööt.

Vierailija
4/50 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totuus sinulle, ei välttämättä muille.

Vierailija
5/50 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tiettyjä miehiä varten......

Vierailija
6/50 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nainen.

Vierailija
7/50 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja en laittaudu arjessa, koska ei ole tarvetta miellyttää miehiä. Jos on joku juhlatilaisuus niin pukeudun ja laittaudun vain ympäristön mieliksi, jos kukaan ei välittäisi niin menisin pieruverkkareissa.

Vierailija
8/50 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan laittautuvia, naisellisia naisia. M40

Vierailija
9/50 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaudun suurimmaksi osaksi itseäni varten, mutta kuitenkin myös ylipäätään vastaantulevia varten. Ei vain miespuoleisten, vaan kaikkien. On kiva näyttää siistiltä (ja laittautuneelta) omaan ja muidenkin silmään. Tuskin meikkaisin ja pukeutuisin erikseen harrastukseenikaan (käyn lauantaisin ja minulla on aina vapaat viikonloput töistä, joten meikkaan aina sinne vartavasten enkä esim. samoilla meikeillä kun töistä tullessa), jossa 100% on naisia, jos miesten takia laittautuisin.

Muttei minua silti haittaa se ollenkaan, vaikka joku pelkästään miehiä varten laittautuisikin.

Mutta juu anteeksi, poikkesi vähän aiheen, vaikka kysyitkin vain ketä muu sen uskaltaa tunnustaa.

Vierailija
10/50 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Kukaan nainen ei tee tämmöstä zero info avausta.

Turha änkätä vastaan, olet jonne

Vierailija
11/50 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten näkee kun katsoo keskenään olevia naisia jossain missä ei miehiä, aika vähän siellä laittaudutaan

Vierailija
12/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on aina ollut. Miksi naiset kiertelevät ja kaartelevat eivätkä myönnä haluavansa tehdä miehiin vaikutuksen?

Vierailija
13/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan laittautuvia, naisellisia naisia. M40

What's in it for me eli miten minä sinun arvostuksestasi hyötyisin?

Vierailija
14/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun ymmärtäisit, ettei se todellakaan kaikilla ole ”sen myöntämistä”. Minä meikkaan tasan itseäni varten - en usein poistu edes kotoa ja meikkaan niinäkin päivinä kun en näe ketään. Sitten saatan olla meikkaamatta vaikka menen ulos. Meikkaaminen on aivan kuten tuolla aiemmin sanottiin taidetta parhaimmillaan. Siinä leikitään valoilla, varjostuksilla, sävyillä, kuinka luustoa saa korostettua, häivytettyä, ihoa kuulaammaksi yms. Maalaan myös kankaalle, eli olen taiteellinen muutenkin.

Vierailija
15/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on aina ollut. Miksi naiset kiertelevät ja kaartelevat eivätkä myönnä haluavansa tehdä miehiin vaikutuksen?

En ole koskaan ollut kiinnostunut tekemään miehiin vaikutusta. En ole koskaan meikannut ja pukeudun mukavasti , mutta asiallisesti. En käytä korkkareita, hameita, mekkoja enkä muitakaan hörselöitä. Millä perusteella välität, että miksi mua kiinnostaa pätkääkään minkä vaikutuksen teen?

Vierailija
16/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, mutta ei naiset voi voi tunnustaa...

Vierailija
17/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slut alert!

Vierailija
18/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassahan osa naisista meikkaa ja laittautuu toisia naisia varten, ei miehiä. Kyse on kilpailusta. Yhä nykyään naiset kilpailevat ulkonäöllä, mikä on aika surullista.

Vierailija
19/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meikkaan (silloin kun meikkaan) siksi, että tiedostan ulkonäön vaikuttavan siihen, mitä ihmiset alitajuisesti ajattelevat minusta. Siis esim työhaastatteluun en tietenkään mene finnit loistaen tai toisaalta missään bilemeikeissä, yhtään sen enempää kuin menisin pieruverkkareissa tai juhlamekossa.

Töihin (asiantuntijatehtävät) myös laitan hieman hillittyä meikkiä, kun siellä törmää jatkuvasti uusiin ihmisiin joihin kannattaa tehdä asiallinen ensivaikutelma. Toisaalta jos ei joku päivä vaan ehdi niin en ota stressiä asiasta.

Ja jos lähdetään mieheni kanssa ulis syömään niin toki sittenkin vähän korostan parhaita puoliani, kyllähän hänkin ajaa parran ja siistiytyy niin on sitten kiva molempien katsella toisiaan :)

Vierailija
20/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 40v av-mamma en laittaudu miehiä varten. Oma mies on kotona, hän pitää siitä että laittaudun juhliin. Ripsaria laitan uloslähtiessä. Kotipäivinä en meikkaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut miehet minusta ulkona ajattelee. Se ripsari minkä laitan kuuluu samaan kuin hygienia, siistit vaatteet ja huoliteltu olemus. Se on kaikkia minua ja muita (Ei sukupuolisidonnaisesti!) ihmisiä varten joiden kanssa kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän