Kuinka monta seksipartneria ja ikä?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8 seksikumppania + yksi r aiskaus = 12
N26Ei minusta lasketa seksikumppaneihin, koska et ole ollut vapaaehtoisesti mukana.
Joo tämä kysymys aina hämmentää kun yhden kanssa olisin ollut vapaaehtoisesti, mutta tilanne yllätti. 8 on kyllä onnen numero ja siihen toivottavasti jää.
10 kanssa vapaaehtoisesti. Kaks kertaa raiskattu ja niitä ei vissii lasketa.
Nainen ja 22v
R aiskauksia ja hyvä ksikäyttöjä en itse ainakaan laskisi ”seksikumppaneiksi”, todellakaan.
Noin muutoin en ole laskenut enkä ihan periaatteestakaan laske, koska arvostan seksielämässäni aivan muita asioita kuin partnereiden lukumäärää.
Tämä ketju asenteineen on kyllä naurettava.
Minkälaisia ihmisiä olette te, jotka alapeukutatte naisten partnerimääriä?
Esim. tässä ketjussa on miehiä joilla on ollut useita kymmeniä seksikumppaneita eikä heitä ole alapeukutettu, mutta sitten jos naisella on ihan vähänkään eri kumppaneita (esim. 5kpl eli tosi tosi vähän), niin alapeukkuja löytyy.
Tuollaisista asenteista tulee vain ja ainoastaan sellainen olo, että voisinpa alkaa harrastelemaan huvinpäiten irtosuhteita.
Ihan vaan, koska se on joidenkin mielestä nimenomaan NAISILLE jotenkin kiellettyä. Sellaisia asenteita on vain hauska vetää tu rpaan.
Vierailija kirjoitti:
R aiskauksia ja hyvä ksikäyttöjä en itse ainakaan laskisi ”seksikumppaneiksi”, todellakaan.
Noin muutoin en ole laskenut enkä ihan periaatteestakaan laske, koska arvostan seksielämässäni aivan muita asioita kuin partnereiden lukumäärää.
Tämä ketju asenteineen on kyllä naurettava.
Minkälaisia ihmisiä olette te, jotka alapeukutatte naisten partnerimääriä?
Esim. tässä ketjussa on miehiä joilla on ollut useita kymmeniä seksikumppaneita eikä heitä ole alapeukutettu, mutta sitten jos naisella on ihan vähänkään eri kumppaneita (esim. 5kpl eli tosi tosi vähän), niin alapeukkuja löytyy.
Tuollaisista asenteista tulee vain ja ainoastaan sellainen olo, että voisinpa alkaa harrastelemaan huvinpäiten irtosuhteita.
Ihan vaan, koska se on joidenkin mielestä nimenomaan NAISILLE jotenkin kiellettyä. Sellaisia asenteita on vain hauska vetää tu rpaan.
Niinpä ja kun ne naistenkaan 20+ suhdetta eivät välttämättä sisällä ainoatakaan yhden illan juttua. Jos sisältävät niin yhtä moni mies on niitä harrastanut, homot niitä kai ahkerimmin harrastavat. Minulla on ollut 6 kumppania, joiden kaikkien kanssa olen seurustellut enemmän tai vähemmän vakavasti ja nykyisin olen naimisissa miehen kanssa, johon rakastuin. Se, että joku (useimmiten kai miehensä menemisistä huolehtiva nainen) alapeukuttaa seksikumppanieni määrää ei saisi minua haluamaan itselleni yhtään vähemään kuin mitä ansaitsen.
N28
Ja ráiskauksia ei tosiaan lasketa, mutta usein ráiskaus tapahtuu jo suhteessa tai tilanne muuttuu seksistä ráiskaukseksi niin, että näitä rajatapauksia on vaikea laskea.
6 kumppania, 18v. Kolme noista parisuhteita ja loput säätöjä, joista ei sittemmin kehkeytynyt mitään suurempaa. Tällä hetkellä parisuhteessa.
M41 kirjoitti:
1 jos pelkästään yhdyntä lasketaan. Muilla keinoin on orgasmeja tuotettu parille muullekin neidolle ja samoin saatu teininä. Parisuhdetta takana yli 20 vuotta.
M:kö se siellä? ;)
9 ja ikää 26v, nainen. Seksiä ei ole ollut vuoteen. En halua säätää mitään. Odotan vakavaa parisuhdetta ja rakastumista.
Vierailija kirjoitti:
M41 kirjoitti:
1 jos pelkästään yhdyntä lasketaan. Muilla keinoin on orgasmeja tuotettu parille muullekin neidolle ja samoin saatu teininä. Parisuhdetta takana yli 20 vuotta.
M:kö se siellä? ;)
M41 mut nimi ei ala ämmällä.
Arvioisin n 100. Frekvenssi kyllä vaihdellut aika lailla vuosien varrella, elämäntilanteeen mukaan. M59
1 on ollut ja on edelleen, ikää tällä naisella 37v
20 kpl ja 60v. Useimmat pidempiä suhteita.
N 55 ja 35 kumppania. Suurin osa eron jälkeisen viiden vuoden kokeilukauden satoa. Nyt olen jo rauhoittunut : D.
Noin 120, joista 6 pidempää suhdetta.
M44
6 ( yksi jota viela kaipaan)
M53