Kuinka monta seksipartneria ja ikä?
Kommentit (84)
Miten kumppani lasketaan?
Olen ollut yhdynnässä n. 35 naisen kanssa. Määrän voi tuplata, jos lasketaan mukaan ne, jotka ovat ottaneet minulta pelkästään suihin tai käteen. Ei se järvi soutamisesta kulu.
M42
Noin 40 puolet Suomalaisia loput Venäläisiä Venäläiset kylläkin parempia kaikinpuolin M57
1 eli vaimo ja ikä 51. Ei kovin villiä ja aktiivista ollut koskaan mikä ahdistaa. Nykyään seksiä 3 krt vuodessa.
Räiskäyksellä ei siis myöskään lähde neitsyys? Vai miten se lasketaan?
Yhdyntään asti menneitä kumppaneita n. 40 kpl, 34 vuoteen mennessä. Siksi noin luku, koska en tosiaankaan muista kaikkia kun niistä on jo niin kauan, eikä ole ollut aktiivisesti jälkeenpäin takana muistella. Nyt olen 39, ja siis viimeisin noista noin neljästäkymmenestä on nykyinen mieheni.
Miehelleni minä olen viides. Ei ole viitsitty edes keskustella asiasta, niin vähän sillä on merkitystä kummallekaan. Elämme nyt kun elämää, emmekä menneessä tai tulevassa.
Vierailija kirjoitti:
Räiskäyksellä ei siis myöskään lähde neitsyys? Vai miten se lasketaan?
Lähtee tietysti, mutta ei sitä lasketa mihinkään ”kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut”-listaukseen.
R a i skaaja on r ai skaaja, ei mikään seksikumppani.
Eikä r ai skatuksi tuleminen ole seksin harrastamista. Ei edes tekijän puolelta, vaan silkkaa väkivaltaa.
Montako on? Veikkaan että valtaosalla vain yksi.
Mutta jos tarkoitat montako on ollut, niin mulla viitisentoista, olen mies ja ikää 53 v.
Vierailija kirjoitti:
1 eli vaimo ja ikä 51. Ei kovin villiä ja aktiivista ollut koskaan mikä ahdistaa. Nykyään seksiä 3 krt vuodessa.
Sama juttu. Ikää 47 ja vain vaimon kanssa ollut seksiä. Ei ehkä ahdistaisi ainakaan niin paljoa jos seksi vaimon kanssa olisi hyvää. Mutta kun vaimo ei halua eikä suostu mihinkään muuhun kuin perus lähetyssaarnaajaan, niin kyllähän sitä mies ennen kuolemaansa haluaisi "oikeaa seksiäkin" kokea.
Nuorena olin naiivi ja kuvittelin että toinen muuttuu ajan yötä ja tulee rohkeammaksi ja vapautuu estoistaan. Mutta ei, se ei tapahtunut 30-vuotiaana, eikä 40-vuotiaanakaan. Ehkä viiskymppiset saa vaimon sisäisen seksipedon vapautumaan....
43 ja varmasti yli 300 - eihän noita nyt kaikkia edes muista.
M
Noin 60.....10 näistä viimeisen vuoden aikana ja 6 näistä pariskuntia joissa oma mies mukana...15 viimeistä vuotta naimisissa
Rehellinen vastaus. PALJON!
Noin 70 naista.
Ikä 34v
Mies
Rehellinen vastaus. PALJON!
Noin 70 naista.
Ikä 34v
Mies
M43v. Arvio jossain 250-300välillä.
M45 ja 6 naista.
Viimeisin pysynyt sängyssä kohta 20 vuotta.
💝🤗
Kymmeniä, ei sataa kuitenkaan. N 39, ennen 26 v hankittuja