Kuinka monta seksipartneria ja ikä?
Kommentit (84)
Jos maksulliset lasketaan niin noin 70, mutta jos ei niin 1.
M40
En tiedä. En ole laskenut eikä sillä tiedolla mitään edes tekisi.
Jos jonkun arvion heittää, niin ~50kpl, ikää 43, ja sukupuoli mies. Toisaalta, olisin voinut kirjoittaa 18 vuotta sitten ~49kpl, ikää 25, mies.
Vaikka kumppani(e)n määrä on vakiintunut, on yhdyntöjen määrä kasvanut.
M44, 8, mutta yks vähemmän jos vaan yhdyntä lasketaan.
Jos myös maksulliset lasketaan, niin luku ehkä 50.
Jos ei, niin 22 taitaa olla tarkka luku.
M40
Noin 40 eri miestä on ollut seksikumppanina elämän varrella. Suurin osa näistä oli ennen avioliittoa ja kahtakymmentä ikävuotta. Avioeron jälkeen oli muutama irtosuhde ja muutama lyhyt tapailu. Nyt muutama vuosi menty saman miehen kanssa ja hyvältä tuntuu. Nautin olostani eniten suhteessa vaikka sinkkuna tulee myös yhden illan juttuja harrastettua niin tuttu ihana seksipartneri tunteiden kera on parasta. Ikää minulla 36 vuotta.
5, 4 niistä 14-17-vuotiaana ja viimeisimmän kanssa naimisissa. n24
Nyt voi siis kehua. Noin 100 naista olen alleni kaatanut. Yksi missikin on joukossa ja pari kansanedustajaa. Olen mies 57v. Kolmas avioliitto menossa. En ole oikein sitoutujatyyppiä.
1 jos pelkästään yhdyntä lasketaan. Muilla keinoin on orgasmeja tuotettu parille muullekin neidolle ja samoin saatu teininä. Parisuhdetta takana yli 20 vuotta.
N49 ja seksiä n 30 eri miehen kanssa.
8 seksikumppania + yksi r aiskaus = 12
N26
Vierailija kirjoitti:
8 seksikumppania + yksi r aiskaus = 12
N26
Ei minusta lasketa seksikumppaneihin, koska et ole ollut vapaaehtoisesti mukana.
Neljä 50-vuotiaalla miehellä, niin jos seksuaalinen hyväksikäyttökin lasketaan mukaan.
Mulla on saman verran seksikumppaneita ja oon aika saman ikäinen sun kanssasi. En ajattele, etteikö seksi voisi olla erilaista tai parempaa jonkun toisen kanssa. Ei se silti vaivaa mua, koska rakastan puolisoani. Jos olisin nyt vapaa, en siltikään etsisi kokemuksia, vaan pysyvää suhdetta, jossa niitä kokemuksia saada. Jos joskus vaihdan toiseen, uskon että samalla lailla (tai erilailla?) olisin tyytyväinen sittenkin, koska rakastaisin sitten sitä ihmistä.