Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin mieheltä kuka olisi hänen unelmanainen, järkytyin vastauksesta

Vierailija
03.12.2019 |

Kysyin ihan hauskuudeksi että jos minua ei voi valita niin kuka olisi unelmanaisesi. Sanoi erään tunnetun suomalaisen fitnessnaisen. En sano sitä nimeä tähän, mutta olipa taas kuin lyönti kasvoja vasten. Mies haaveilee fitnessnaisesta, enkä minä ole ollenkaan sellainen.

Fitnessnaiset ovat siis kovaa huutoa, tiedoksi vaan kaikille.

Kommentit (407)

Vierailija
381/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei edes tarvitse kysyä mieheltä tätä. Stalkkasin vain, keitä mieheni seuraa instassa. Siellä on jos jonkinlaista "perusvalintaa", kuten Särkät ja Siepit. Mutta sitten on pino ulkomaalaisia tissi-peppu-muijia, jotka ovat tietenkin isorintaisia ja julkaisevat itsestään märkä-t-paitakuvia. 

Harmittaa ihan vietävästi, sillä en itsekään ole mikään mursu. Urheilen ja liikun paljon ja olen sellainen "köyhän miehen Terese Johaug". Mutta silti kuitenkin ERITTÄIN eri kategoriaa näiden tissimuijien ja pitkien missien kanssa. Eli sama kai se mitä tekee ja miltä näyttää - aina on väärää tyyppiä. Mikähän sekin logiikka miehillä on? 

Vierailija
382/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheltä en viitsi kysyä. Tiedän vastauksen, koska kertoo sitä ihan itse ääneen aivan riittävän usein.

"Nainen on aina paras ja kaunein 17-vuotiaana. Sellanen hyväkroppainen, kaunis, ihana ja iloinen. Jokainen mies haluaa sellaisen."

Uskon kyllä. Varmasti haluaa, ainakin 95% miehistä. Nää jutut nyt on vaan pakko hyväksyä ja elää eteenpäin.

Eipä voi kuin ihmetellä, miksi haluat olla parisuhteessasi, jos miehesi alleviivaa jatkuvasti sitä, että haluaisi 17-vuotiaan.

No, juuri kuulin saman jutun omalta isältäni, joka on yksi syvällisimmistä ja ei-pinnallisimmista tuntemistani ihmisistä.

Eli kyllä se nyt vaan on hyväksyttävä, että tuo 17-vuotias on monen miehen unelma.

Antaa olla!

Mun mies nyt kuitenkin haluaa olla yhdessä mun kanssa, se riittää mulle. On itsetuntoa ja elämänkokemusta sen verran, että ymmärrän jutun pointin, enkä ota sitä liian vakavasti.

Kuten sanoin, unelmia saa olla jokaisella. On ihan eri asia, haluaako niitä edes lähteä toteuttamaan.

Itse tykkään unelmistani just sillä unelmatasolla vaan 😊.

Onpa täällä monella huono itsetunto tai muuten vain ajatukset jääneet sinne "minun täytyy olla maailman kaunein mieheni mielestä tai muuten otan ERON" nokka pystyssä ja niskoja nakkelu-vaiheeseen...

Ikä on ihana asia <3 Tajuaa jo elämän realiteettejä, osaa erottaa fantasiat todesta, voi jo armeliaasti naurahtaa itselleen ja kumppanilleen, ei enää tarvetta pönkittää omaa ylpeyttään.

Tsemppiä nuoret!

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheltä en viitsi kysyä. Tiedän vastauksen, koska kertoo sitä ihan itse ääneen aivan riittävän usein.

"Nainen on aina paras ja kaunein 17-vuotiaana. Sellanen hyväkroppainen, kaunis, ihana ja iloinen. Jokainen mies haluaa sellaisen."

Uskon kyllä. Varmasti haluaa, ainakin 95% miehistä. Nää jutut nyt on vaan pakko hyväksyä ja elää eteenpäin.

Eipä voi kuin ihmetellä, miksi haluat olla parisuhteessasi, jos miehesi alleviivaa jatkuvasti sitä, että haluaisi 17-vuotiaan.

No, juuri kuulin saman jutun omalta isältäni, joka on yksi syvällisimmistä ja ei-pinnallisimmista tuntemistani ihmisistä.

Eli kyllä se nyt vaan on hyväksyttävä, että tuo 17-vuotias on monen miehen unelma.

Antaa olla!

Mun mies nyt kuitenkin haluaa olla yhdessä mun kanssa, se riittää mulle. On itsetuntoa ja elämänkokemusta sen verran, että ymmärrän jutun pointin, enkä ota sitä liian vakavasti.

Kuten sanoin, unelmia saa olla jokaisella. On ihan eri asia, haluaako niitä edes lähteä toteuttamaan.

Itse tykkään unelmistani just sillä unelmatasolla vaan 😊.

Onpa täällä monella huono itsetunto tai muuten vain ajatukset jääneet sinne "minun täytyy olla maailman kaunein mieheni mielestä tai muuten otan ERON" nokka pystyssä ja niskoja nakkelu-vaiheeseen...

Ikä on ihana asia <3 Tajuaa jo elämän realiteettejä, osaa erottaa fantasiat todesta, voi jo armeliaasti naurahtaa itselleen ja kumppanilleen, ei enää tarvetta pönkittää omaa ylpeyttään.

Tsemppiä nuoret!

N48

Ja kommenttini liittyi edellisen kirjoituksen alapeukkuihin.

N48

Vierailija
384/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ei edes tarvitse kysyä mieheltä tätä. Stalkkasin vain, keitä mieheni seuraa instassa. Siellä on jos jonkinlaista "perusvalintaa", kuten Särkät ja Siepit. Mutta sitten on pino ulkomaalaisia tissi-peppu-muijia, jotka ovat tietenkin isorintaisia ja julkaisevat itsestään märkä-t-paitakuvia. 

Harmittaa ihan vietävästi, sillä en itsekään ole mikään mursu. Urheilen ja liikun paljon ja olen sellainen "köyhän miehen Terese Johaug". Mutta silti kuitenkin ERITTÄIN eri kategoriaa näiden tissimuijien ja pitkien missien kanssa. Eli sama kai se mitä tekee ja miltä näyttää - aina on väärää tyyppiä. Mikähän sekin logiikka miehillä on? 

Siis mikä sua harmittaa? Että miehesi rakastaa sinua ja haluaa elää sinun kanssasi?

Vierailija
385/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT: Tuo ig-seurailu ois itselle turnoff. Minusta se on lähinnä tissikalenterin uudempi sähköinen versio sillä erotuksella, että yhdelle kuukaudelle on enemmän kuin yksi kuva. Kuka nainen haluaisi seurustella miehen kanssa, jolla roikkuu nakukalenteri seinällä?

Vierailija
386/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä sua harmittaa? Että miehesi rakastaa sinua ja haluaa elää sinun kanssasi?

No siis se harmittaa, että olen mielestäni ihan perusnätti ja sitten kuitenkin tuntuu siltä, että mies ole kiinnostunut siitä puolestani ollenkaan. Kukapa nyt ei haluaisi olla oman miehen silmissä viehättävä ja "kunnon catch"? 

Tiedän, ettei tämä kuulosta kovin rationaaliselta, mutta jos mieheni seuraisi instassa juuri, no, vaikkapa Johaugia tai Pärmäkoskea tai Laura Lepistöä, niin tuntisin istuvani hänen naismakumuottiinsa paremmin. Nyt hän seuraa about kaikkia minusta päinvastaisen näköisia muijia, joten kyllähän tässä väkisinkin kysyy, että miten hän on oikeasti kiinnostunut minusta. 

Ja joo, "luonnehan sen ratkaisee". Mutta toistan kysymykseni, kukapa ei haluaisi olla oman miehen silmissä viehättävä...

Vierailija
387/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies tykkää Eeva walhströmistä...

Itselläni taas puntit tutis aikoinaan Uolevi nurmen johdosta

Vierailija
388/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesusonherra kirjoitti:

Kyllähän se vain raaka fakta on että omasta terveydestään ja kunnosta huolehtiminen on äärimmäisen tärkeää myös viehätysvoimalle. Kaunis ja mukava nainenkin voi vaikuttaa tasoistaan heikommalta jos ei halua huolehtia itsestään. Ehkäpä miehesi vastaus olisikin käännettävissä esimerkiksi niin että sinun pitäisi kuntoilla enemmän. Sitä ei vain yleensä voi sanoa suoraan koska useimmat pahoittaa mielensä.

Ei se niinkään kyllä yleensä ole, että miehesi nyt sanoi tuon Ap koska haluaisi sinun kuntoilevan enemmän ja olevan just niinkuin ne fitness-pimut. Älä pliis ota sitä niin, vaan saat olla jatkossakin ihan just oma itsesi.

Sillä mistä se sun miehesi sitten unelmoisi? Tarvitsisi löytää taas jokin toisenlainen kohde.

Unelmissa kun on usein kyse just siitä, että halutaan haaveilla jostain mitä itsellä ei ole. Oletteko sitä koskaa ajatelleet?

Nimenomaan just siksi näette siellä miestenne insta-seuratuissa ym. muissa ihanteissa sitä, mitä ette itse ole.

Antakaa se vapaus nyt pyhä sylvi sentään niille miehillenne. Ei ne niitä naikkosia oikeasti siihen vierelleen kaipaa, vaan sitäkin iloisempia ovat just teidän todellisesta ja aidosta seurastanne, kun ovat pienen hetken viettäneet jossain fantasiamaailmassaan.

T. Täällä jo aiemmin kirjoittanut viittäkymppiä lähestyvä nainen

Vierailija
389/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempi viisikymppinen jatkaa vielä, että eri asia on tietysti sitten se, jos tällainen ihailu ja unelmointi karkaa täysin käsistä johonkin addiktion puolelle ja miehenne ei pysty oikein muuta enää ajattelemaan, kuin haavekuviaan.

Se tarkoittaa, että rakkaus- ja sekdielämänne kärsii, läheisyys häviää, samoin puheyhteys.

Mutta jos nämä jutut eivät etene miksikään addiktioiksi, kuten yleensä eivät tee, niin mitä ihmeen haittaa niistä oikein on parisuhteellenne?

En usko että mitään. Tehkää siis itsenne ansiosta onnellisemmiksi ja lakatkaa kuvittelemasta niitä haittoja.

Vierailija
390/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis se harmittaa, että olen mielestäni ihan perusnätti ja sitten kuitenkin tuntuu siltä, että mies ole kiinnostunut siitä puolestani ollenkaan. Kukapa nyt ei haluaisi olla oman miehen silmissä viehättävä ja "kunnon catch"? 

Tiedän, ettei tämä kuulosta kovin rationaaliselta, mutta jos mieheni seuraisi instassa juuri, no, vaikkapa Johaugia tai Pärmäkoskea tai Laura Lepistöä, niin tuntisin istuvani hänen naismakumuottiinsa paremmin. Nyt hän seuraa about kaikkia minusta päinvastaisen näköisia muijia, joten kyllähän tässä väkisinkin kysyy, että miten hän on oikeasti kiinnostunut minusta. 

Ja joo, "luonnehan sen ratkaisee". Mutta toistan kysymykseni, kukapa ei haluaisi olla oman miehen silmissä viehättävä...

Vastaus löytyy kirjoituksesta nro 395.

Oo ihan rauhassa, kelpaat miehellesi varmasti paremmin kuin hyvin

Vierailija
391/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä asuva sisareni kysyi mieheltään, pojaltaan (35v) ja tuttava miehiltä ihannenaista. Vastaus oli kaikilta sama: Jennifer Aniston.

Hänessä on sitä naapurin tyttöä, jota Amerikassa rakastetaan.

En rehellisesti ymmärrä mikä Jennifer Anistonissa viehättää.

Ihmettelen samaa. Oman mieheni mielestä "Miehekkäät" kasvot ja leuka. Tukka on kyllä aina ollut mintissä.

Mäkään en oo koskaan tajunnut Anistonin viehätystä.

Ehkä tuon ikäiseksi kun nyt on, niin ihan ok-näköinen ilmestys, muttei mitään muuta.

Mutta niin vaan oli yksi ex-mieheni naisihanteita, eli pakko siinä joku on kovasti viehättää miehistä silmää.

Kyllähän moni nainenkin ihailee sen tukkaa. Minun mielestäni sen tukka on aina näyttänyt lehmän nuolemalta.

Vierailija
392/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei pistäisi pahaksi jos tänne tulisi laivalasteittain laurynhillejä nykyisten avaruuskirurgien asemesta.

Vierailija
393/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
394/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni unelmanaisia ovat Jamie Lee Curtis, Sigourney Weaver ja Sandra Bullock! Enkä minä tietenkään muistuta ollenkaan heitä... Mutta ei mieskään muistuta David Bowieta tai Tom Hiddlestonia.

Oletteko kenties biseksuaaleja? Hyvin androgyyniset ihanteet molemmilla.

Vierailija
395/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kieltäydyn vastaamasta tuollaisiin ansa-kysymyksiin.

M42.

Tai voit vastata, että unelmanaisesi on joku puolison kanssa suht samannäköinen tyyppi... :D. 

Jokaisen naisen pitäisi jo ymmärtää, että mies on visuaalinen olento, joka tilastollisesti valitsee noin 23-vuotiaan hoikan naisen, jolla mieluusti isot rinnat ja pitkät hiukset. Tämä pitää hyväksyä. Mies on luotu paritteluun. Nyky-yhteiskunnassa toki rationaalisena olentona mies valitsee puolisonsa myös muilla kriteereillä, mutta jos nämä kriteerit täyttyvät tuossa 23-vuotiaassa, niin tämä valitsee hänet :D.

N42

Valitsee jos hänelle ei näytetä mitään muuta kuin naisen kuva. Aivan kuten nainenkin valitsee kuvan perusteella jykeväleukaisen pitkän lihaksikkaan miehen. Mutta jos tosielämässä tulee vastaan pienempi mies jolla miljoonatulot niin preferenssit saattavatkin äkkiä muuttua. Aivan samoin mies valitsee naisen paljon useamman kriteerin perusteella kun valinta tapahtuu tosielämässä.

Myönnät siis, että kaikilla naisilla on sama miesmaku?! Olet väärässä mies haluaa kyllä sen isotissisen parikymppisen naisen, mutta nainen ei halua sitä lihaksikasta jykeväleukaa, ei ainakaan teini-ikäinen priimanainen vaan hän haluaa epämiehekkän nätin pojan. Vanhalla naisella tosin ei ole varaa valita kumpaakaan, vain YTM valitsee

Vierailija
396/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes kysyä tuollaista? Minun unelmamiehiäni ovat George Clooney ja Keanu Reeves. Mieheni ei näytä kummaltakaan. 

Hyvä, että myönnät miehen olevan parhaimmillaan yli 50 vuotiaana. Nainen taas on parhaimmillaan alle 23 vuotiaana.

Vierailija
397/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten naisihanne ei ole ylipainoinen persjalkainen mitätön myssy, joita te suurin osa olette.

-Sama kuin naiset väittäisi, että "Timo Soini on komeampi kuin David Beckham ja Timo Soini on miesihanteeni".

-Nyt valoja päälle naiset, me miehet tykätään ikävä kyllä juurikin niistä kireistä, hyvä kroppaisista ja hyvä perseistä kauniista naisista.

-Toki vaimolle väitetään, että "juu juu, juuri sinä olet naisihanteeni", mutta eihän se niin ole.

Vai naiset valitsetteko itse Timo Soinin mieluumin kuin David Beckhamin?

AIVAN.

Vierailija
398/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mietin työssä tapaamiani 17v tyttöjä eli lapsia niin harvalla on hyvä kroppa ja harva on iloinen, ennemminkin kulmat kurtussa epäluuloisia ja muotojansa isoilla paidoilla peittäviä. Ja ovat ihan kaikin puolin terveitä.

Omassa lukion kuvassakaan ei kovin montaa kaunista 17v tyttöä näy. Se kaunistuminen tapahtuu oikeasti noin 20-25- vuotiaana kun itsevarmuutta alkaa tulla ja oma tyyli löytyy.

Paras mies on muuten aina semmoinen alle 30v tiukkakroppainen mies jolla kalu jöpöttää pystyssä toimintakykyisenä aamusta iltaan. Jokainen nainen vaihtaisi tuosta vaan sen erektiovaivaisen ikääntyneen miehen alle 30v mieheen.

Vierailija
399/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mietin työssä tapaamiani 17v tyttöjä eli lapsia niin harvalla on hyvä kroppa ja harva on iloinen, ennemminkin kulmat kurtussa epäluuloisia ja muotojansa isoilla paidoilla peittäviä. Ja ovat ihan kaikin puolin terveitä.

Omassa lukion kuvassakaan ei kovin montaa kaunista 17v tyttöä näy. Se kaunistuminen tapahtuu oikeasti noin 20-25- vuotiaana kun itsevarmuutta alkaa tulla ja oma tyyli löytyy.

Paras mies on muuten aina semmoinen alle 30v tiukkakroppainen mies jolla kalu jöpöttää pystyssä toimintakykyisenä aamusta iltaan. Jokainen nainen vaihtaisi tuosta vaan sen erektiovaivaisen ikääntyneen miehen alle 30v mieheen.

Ihan paskaa taas, naiset ne on ne, joilla on "pää kipiä" tai muutatekosyytä, ettei voi taas panna.

-Itse panen monta kertaa päivässä ja ikää on yli 40v.

Vaimolta lupa vieraisiin.

Missä ne kaikki 30v "erektiovaivaiset" oikein on, kun omassa kaveripiirissä kaikilla miehillä sama ongelma, että pillua ei tule suhteessa tarpeeksi, koska nainen ei jaksa.

Sitten osa joutuu vieraisiin, kuten itsekin, mutta minä luvalla.

Kyllä ne ongelmat seksittömyydessä on yleensä naisista kiinni, esim yhden kaverin vaimo lihonnut 20kg, eikä kehtaa enää olla alasti miehen nähden eikä seksiäkään voi siis harrastaa ja tuota jatkunut 4vuotta, jonka saman ajan vaimonsa on luvannut laihduttaa.

Vierailija
400/407 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten naisihanne ei ole ylipainoinen persjalkainen mitätön myssy, joita te suurin osa olette.

-Sama kuin naiset väittäisi, että "Timo Soini on komeampi kuin David Beckham ja Timo Soini on miesihanteeni".

-Nyt valoja päälle naiset, me miehet tykätään ikävä kyllä juurikin niistä kireistä, hyvä kroppaisista ja hyvä perseistä kauniista naisista.

-Toki vaimolle väitetään, että "juu juu, juuri sinä olet naisihanteeni", mutta eihän se niin ole.

Vai naiset valitsetteko itse Timo Soinin mieluumin kuin David Beckhamin?

AIVAN.

No miksi olet vaimosi kanssa kun et hänestä tykkää etkä selvästi häntå rakastakaan? Ai kun et saa muita. Mistähän se johtuisi?

Ja teistä suomalaisista miehistä suurin osa on sitä tyyliä timo soini ei david beckham ja kehtaatte luetella ettå te tykkäätte timmeistä naisista. Itse tarjoatte naisille laardiläskiå ettekä halua ollenkaan ymmärtåä että teistä suurin osa on lihavia. Naisille on todella vaikeaa löytää normaalipainoista miestä, toisin päin kyllä onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme