Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin mieheltä kuka olisi hänen unelmanainen, järkytyin vastauksesta

Vierailija
03.12.2019 |

Kysyin ihan hauskuudeksi että jos minua ei voi valita niin kuka olisi unelmanaisesi. Sanoi erään tunnetun suomalaisen fitnessnaisen. En sano sitä nimeä tähän, mutta olipa taas kuin lyönti kasvoja vasten. Mies haaveilee fitnessnaisesta, enkä minä ole ollenkaan sellainen.

Fitnessnaiset ovat siis kovaa huutoa, tiedoksi vaan kaikille.

Kommentit (407)

Vierailija
321/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulle fitness elämäntyylinä tarkoittaa, että käyn 3-6krt/vko salilla, syön joitakin lisäravinteita, yritän kehittyä jatkuvasti siten, että oppisin jotain uutta ja voimatasot kasvaisivat hiljalleen sekä pyrin syömään terveellisesti vaihdellen jonkin verran kalorimäärää kausittain. En koskaan punnitse ruokia ja herkuttelen yhtenä päivänä viikossa. Kaikki muutkin ikäiseni tuntemani itnessharrastajat ovat tällaisia tavallisia tallaajia."

Tätä aina läskeissä ihmetellyt. Miksi, oi miksi pitää väkisin syödä kuusi päivää viikossa jotain kevytpaskaa kaksin käsin ja sitten yhtenä päivänä jotain hyvää. Miksi ei voi syödä hyvää ruokaa joka aterialla?

Vierailija
322/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelmamiehellä on iso peenis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun unelmien naisia on Emma Watson, Angelina Jolie ja Christina Ricci... eikä mieheni muistuta heitä lainkaan.

Vierailija
324/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltä kuka olisi unelmanainen jos minua ei saa valita ja hän varmisti että minuako ei todellakaan saa valita ja vastasi että siinä tapauksessa joku joka muistuttaa minua ;) Miehet, tässä on mallivastaus, olkaa hyvä!

Vuosia, vuosia aikaisemmin olen kysynyt vastaavaa aiemminkin ja silloin vastaus oli Karita Tykkä. Muistan vieläkin koska ko. nainen on todella upea minustakin mutta ei kyliä muistuta minua lainkaan. Tosin, muistan kyllä omankin vastaukseni aikojen takaa eikä puoliso ole mitään sinne päinkään mikä auttaa hoksaamaan ettei tarvitsekaan olla :)

Itseä ärsyttäis saada tuollainen vastaus. Kun nuo "sinä vain, rakas" on opeteltuja valkoisia valheita. Tulis sellainen olo, että tyhmänä se mua pitää.

Aika monta vuotta on mennyt siihen että olen lopulta uskonut miehen todella pitävän minusta tälläisenä kuin olen. Ei se sitä tarkoita etteikö viehättyisi muistakin naisista mutta kyllä hän ihan aidosti on viehättänyt minusta ja pitää unelmanaisenaan, se kyllä näkyy muutenkin eikä nyt vain hätäpäissään tässä kohtaa valehdellut.

Moniko kuvittelee tämän kysymyksen koskevan myös luonnetta, eikä pelkkää ulkonäköä? Ihannenainen ja "pitää minusta tällaisena kuin olen" on minusta kaksi eri asiaa. Jos arviointi koskee luonnettakin, vähenevät vaihtoehdotkin aika radikaalisti. Vastaus tuskin on tuolloin Scarlet Johansson.

Kumppani voi ehkä olla sisäisesti ihanne, vaikka yleensä meistä kaikista löytyy jotain ärsyttävää, josta voisi luopua. Silloinhan se ei enää ole ihanne. Kaikki myös vanhenevat, myös ulkoisesti. Harvojen ulkonäkö paranee vanhetessa, ja jos niin tekee, silläkin on rajansa.

Tuntemattomia ihmisiä ei voi arvioida kuin ulkoisesti. Jos vastaus on joku julkkis, se on valittu ulkoisin piirtein. Se harvemmin on kumppani, sillä harvalla meistä on ulkonäkö niin täysi 10, että kaikki mieltymykset osuu kohdalle.

Eli joo, jos kumppanin luonne on aivan timanttia, niin vastaus ei välttämättä ole sen osalta valkoinen valhe. Ulkoisesti se todennäköisesti on.

Vierailija
325/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaista mennä kysymään? Odotetaanko tuohon jotain vastausta joka miellyttäisi itseään? Haluaisiko mies jonkin huonomman? Vai olettaako kysyjä olevansa täydellinen?

Siihen varmaan odotetaan jotain "paranneltua versiota" itsestä. Silloin vertaillessa voi ajatella, että on miehen maun mukainen, mutta taviksena ei toki mitään puunattua ja treenattua Hollywood-tähtitasoa. Jos ihanne on täysin päinvastainen omaan habitukseen verrattuna, niin ei sitä ole kiva kuulla. Enkä nyt tarkoita mitään painoa, jota täällä on jankattu, vaan esim sitä, että pitkälle brunetelle kerrotaan ihanteen olevan taskukoko blondi.

Vierailija
326/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä asuva sisareni kysyi mieheltään, pojaltaan (35v) ja tuttava miehiltä ihannenaista. Vastaus oli kaikilta sama: Jennifer Aniston.

Hänessä on sitä naapurin tyttöä, jota Amerikassa rakastetaan.

En rehellisesti ymmärrä mikä Jennifer Anistonissa viehättää.

Vierailija
327/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu.

Vierailija
328/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauryn Hill. Yllätyin vastauksesta.

Vierailija
329/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena Meri!

Vierailija
330/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman mieheni ihannenainen on uutisankkuri Piia Pasanen. En siihen voinut muuta sanoa kuin että hyvä valinta. Fiksuus ja kauneus samassa paketissa.

Samaa mieltä. Eikä hänen puolisonsakaan ole yhtään hullumpi;))) 

Vierailija
331/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Rita? :D 

Fitnesmimmit kovaa huutoa, koska sun miehes tykkää? No joo...

Rita on ihana! Ihana nainen ja äiti. <3

Vierailija
332/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina Jolie silloin joskus nuorempana.

Vierailija
333/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pehmeät huulet? kirjoitti:

Lauryn Hill. Yllätyin vastauksesta.

Jättäisin sen sian oitis!

Vierailija
334/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarianne Kiurujärvi itkee tän päiväsessä ilta

lehdessä,että saa liikaa huomiota miehiltä somessa?

Ihmetyttää kuka pakottaa lärväkuviaan sinne lataamaan ja eikös nämä hesalaistuneet pikkujulkut tee sitä juuri miesten tähden.

Vierailija
335/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonani vietti viikonloppua itseäni 5v nuorempi, yli 190cm pitkä, komea ja erittäin hyvinvarustettu mies.

Itse olen aika kaukana fitnessnaisesta :D

Vierailija
336/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa ihmiset ymmärtäisivät tosirakkauden arvot. Oma kumppani on se unelmien puoliso ja näin tulee olla. Muita ei tulisi edes katsoa. Itseään sellainen ihminen pettää, eikä arvosta kauneinta asiaa elämässä. Puhdas rakkaus saa kaiken täydelliseksi kotona, kun niin valitsee sydämessään <3

Vierailija
337/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää saatanan idiootit tingatko vastauksia kysymyksiin joihin että kestä kuulla vastausta.

Vierailija
338/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaista mennä kysymään? Odotetaanko tuohon jotain vastausta joka miellyttäisi itseään? Haluaisiko mies jonkin huonomman? Vai olettaako kysyjä olevansa täydellinen?

Siihen varmaan odotetaan jotain "paranneltua versiota" itsestä. Silloin vertaillessa voi ajatella, että on miehen maun mukainen, mutta taviksena ei toki mitään puunattua ja treenattua Hollywood-tähtitasoa. Jos ihanne on täysin päinvastainen omaan habitukseen verrattuna, niin ei sitä ole kiva kuulla. Enkä nyt tarkoita mitään painoa, jota täällä on jankattu, vaan esim sitä, että pitkälle brunetelle kerrotaan ihanteen olevan taskukoko blondi.

Ehkä näin. Mieheni ihailee Tina Feytä. Se ei minua loukkaa, koska hän on tosiaan se parempi versio minusta. Älykäs ja hauska silmälasipäinen brunetti. Toki tosiaan se hoikempi ja menestyneempi versio, mutta kuitenkin samaa perustyyppiä kuin minä.

Vierailija
339/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei moni harrasta ennemmin vaikka juoksua salitreenin ohessa ja tee pitkiä kävelylenkkejä tai hakeudu vaikka johonkin fyysiseen duuniin. Miksi pitää olla joku trendijuttu trendisyömisineen ja selfieineen.

Itse olen toiminut aina näin ja 33-vuotiaana olen fyysisesti kestävä, pysynyt hoikkana ja en joudu kitumaan millään dieeteillä. Perus kotiruokaa syön noin kaksi tai kolme kertaa päivässä ja viikonlopun juhliminenkaan ei tuo kiloja. Mut arvaan että kohta joku fitnessguru lanseeraa tästä perusjutusta jonkin "kasarifitnessdieetin" ja pyörä on keksitty uudelleen...

Vierailija
340/407 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenenkään miehen ihannenainen Vappu Pimiä? Tai Maria Hintikka veitola. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä