Kysyin mieheltä kuka olisi hänen unelmanainen, järkytyin vastauksesta
Kysyin ihan hauskuudeksi että jos minua ei voi valita niin kuka olisi unelmanaisesi. Sanoi erään tunnetun suomalaisen fitnessnaisen. En sano sitä nimeä tähän, mutta olipa taas kuin lyönti kasvoja vasten. Mies haaveilee fitnessnaisesta, enkä minä ole ollenkaan sellainen.
Fitnessnaiset ovat siis kovaa huutoa, tiedoksi vaan kaikille.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä asuva sisareni kysyi mieheltään, pojaltaan (35v) ja tuttava miehiltä ihannenaista. Vastaus oli kaikilta sama: Jennifer Aniston.
Hänessä on sitä naapurin tyttöä, jota Amerikassa rakastetaan.En rehellisesti ymmärrä mikä Jennifer Anistonissa viehättää.
Ihmettelen samaa. Oman mieheni mielestä "Miehekkäät" kasvot ja leuka. Tukka on kyllä aina ollut mintissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheltä en viitsi kysyä. Tiedän vastauksen, koska kertoo sitä ihan itse ääneen aivan riittävän usein.
"Nainen on aina paras ja kaunein 17-vuotiaana. Sellanen hyväkroppainen, kaunis, ihana ja iloinen. Jokainen mies haluaa sellaisen."
Uskon kyllä. Varmasti haluaa, ainakin 95% miehistä. Nää jutut nyt on vaan pakko hyväksyä ja elää eteenpäin.
Miksei miehesi sitten seukkaa sellaisen kanssa?
No koska sillä on ikää 55 vuotta, uskoisin, ja alkaa okrmasn aika vaikeaa tuon ikäiselle varsin vatsakkaalle miehelle löytää iloisesti vierellä pysyvää 17-vuotiasta.
Saahan tuo silti sellaisesta unelmoida.
Ja hei, ottaisin minäkin jonkun pari-kolmikymppisen miehen vähintäänkin rakastajaksi ihan iloisesti, vaan tyydyn kuitenkin vain unelmoimaan.
Saa kai niitä päiväunia olla jokaisella. Arki on sitten arkea ja sitä eletään.
Ookoo, ymmärrän. Miehesi ei siis ole palstan "hopeakettu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä asuva sisareni kysyi mieheltään, pojaltaan (35v) ja tuttava miehiltä ihannenaista. Vastaus oli kaikilta sama: Jennifer Aniston.
Hänessä on sitä naapurin tyttöä, jota Amerikassa rakastetaan.En rehellisesti ymmärrä mikä Jennifer Anistonissa viehättää.
Ihmettelen samaa. Oman mieheni mielestä "Miehekkäät" kasvot ja leuka. Tukka on kyllä aina ollut mintissä.
Mäkään en oo koskaan tajunnut Anistonin viehätystä.
Ehkä tuon ikäiseksi kun nyt on, niin ihan ok-näköinen ilmestys, muttei mitään muuta.
Mutta niin vaan oli yksi ex-mieheni naisihanteita, eli pakko siinä joku on kovasti viehättää miehistä silmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheltä en viitsi kysyä. Tiedän vastauksen, koska kertoo sitä ihan itse ääneen aivan riittävän usein.
"Nainen on aina paras ja kaunein 17-vuotiaana. Sellanen hyväkroppainen, kaunis, ihana ja iloinen. Jokainen mies haluaa sellaisen."
Uskon kyllä. Varmasti haluaa, ainakin 95% miehistä. Nää jutut nyt on vaan pakko hyväksyä ja elää eteenpäin.
No koska sillä on ikää 55 vuotta, uskoisin, ja alkaa okrmasn aika vaikeaa tuon ikäiselle varsin vatsakkaalle miehelle löytää iloisesti vierellä pysyvää 17-vuotiasta.
Ja hei, ottaisin minäkin jonkun pari-kolmikymppisen miehen vähintäänkin rakastajaksi ihan iloisesti, vaan tyydyn kuitenkin vain unelmoimaan.
Ookoo, ymmärrän. Miehesi ei siis ole palstan "hopeakettu".
Jos totta puhutaan, niin asemallisesti ja rahallisesti mies on kyllä edelleen ihan "saalis", ja siinä mielessä jonkin sortin hopeakettukin + itse asiassa varsin charmantisti (vatsan kokoa lukuun ottamatta) vanhentunut pitkä mies.
Mutten silti usko että ne teinitytöt tuosta niin kauheasti innostuisi. On teineillä yleensä muuta mielessä kuin miehen rahat ja asema - ainakin itselläni oli teininä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä voi kuin ihmetellä, miksi haluat olla parisuhteessasi, jos miehesi alleviivaa jatkuvasti sitä, että haluaisi 17-vuotiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tyydytte toisiinne. Toinen toitottaa himojaan ääneen, toinen unelmoi hiljaa.
Onko siinä arjessa jotain sellaista, mihin tarvitaan 55v vatsakas mies? eri
Hämmentävää kuinka monella tuntuu olevan vaikeuksia erottaa unelma ja aktiivinen haluaminen toisistaan.
Mieheni puhui unissaan Tuksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä voi kuin ihmetellä, miksi haluat olla parisuhteessasi, jos miehesi alleviivaa jatkuvasti sitä, että haluaisi 17-vuotiaan.
No, juuri kuulin saman jutun omalta isältäni, joka on yksi syvällisimmistä ja ei-pinnallisimmista tuntemistani ihmisistä.
Eli kyllä se nyt vaan on hyväksyttävä, että tuo 17-vuotias on monen miehen unelma.
Antaa olla!
Mun mies nyt kuitenkin haluaa olla yhdessä mun kanssa, se riittää mulle. On itsetuntoa ja elämänkokemusta sen verran, että ymmärrän jutun pointin, enkä ota sitä liian vakavasti.
Kuten sanoin, unelmia saa olla jokaisella. On ihan eri asia, haluaako niitä edes lähteä toteuttamaan.
Itse tykkään unelmistani just sillä unelmatasolla vaan 😊.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tyydytte toisiinne. Toinen toitottaa himojaan ääneen, toinen unelmoi hiljaa.
Onko siinä arjessa jotain sellaista, mihin tarvitaan 55v vatsakas mies? eri
No koska itsekin oon viisikymppinen, niin kyllä siinä on. On enemmän asioita jaettavana, molemmilla elämänkokemusta ja jopa miehellä jonkin sortin kypsyyttä.
On tämä elintaso, yhteinen vanheneminen, se ettei kumpikaan jakseta enää bilettää yötä myöten.
On myös yhteinen elämä takana. Monta arvokasta asiaa.
Unelmat nuoremmista on vaan unelmia, ei tosiaan mitään aktiivisia tai pakottavia haluja, kuten joku tuossa yllä oikein hyvin sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, juuri kuulin saman jutun omalta isältäni, joka on yksi syvällisimmistä ja ei-pinnallisimmista tuntemistani ihmisistä.
Eli kyllä se nyt vaan on hyväksyttävä, että tuo 17-vuotias on monen miehen unelma.
Antaa olla!
Mun mies nyt kuitenkin haluaa olla yhdessä mun kanssa, se riittää mulle. On itsetuntoa ja elämänkokemusta sen verran, että ymmärrän jutun pointin, enkä ota sitä liian vakavasti.
Kuten sanoin, unelmia saa olla jokaisella. On ihan eri asia, haluaako niitä edes lähteä toteuttamaan.
Itse tykkään unelmistani just sillä unelmatasolla vaan 😊.
Tuohon varmaan vaikuttaa parisuhteen pituus. Jos se on arkeutunut, se ei ole niin arka paikka. Parisuhteutuminen vanhempana kiinnostaa entistä vähemmän mm. tuosta syystä. Miksi olla jonkun tyytymisen kohde, jos arkielämä yksin ei vaadi epämukavuusalueelle menemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pienikokoinen, nätti ja iloinen. Yksi ulkkarimies opetti minulle aikoinaan sellaisen termin kuin ”cute and sexy”. Sellaiset naiset kuulemma (hänen mukaansa) miesten mielestä haluttavimpia. Että on samaan aikaan söpö ja tyttömäinen, mutta silti seksikäs.
Cute & sexy on varmaan se mitä halutaan, oman kokemuksenkin mukaan, mutta Aniston ei kyllä sellainen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen unelmien nainen on Nicki Minaj 😂
Tykkään sen seksikkäästä pieruvideosta. Pyörittelee takamustaan seksikkäästi tarjolle ja pieree äänekkäästi.
Mua nauratti ihan kauheasti! Vitsit, miten lapsellinen olen ja vielä huono huumorintaju kaiken päälle.
Kyllähän se vain raaka fakta on että omasta terveydestään ja kunnosta huolehtiminen on äärimmäisen tärkeää myös viehätysvoimalle. Kaunis ja mukava nainenkin voi vaikuttaa tasoistaan heikommalta jos ei halua huolehtia itsestään. Ehkäpä miehesi vastaus olisikin käännettävissä esimerkiksi niin että sinun pitäisi kuntoilla enemmän. Sitä ei vain yleensä voi sanoa suoraan koska useimmat pahoittaa mielensä.
If you can't stand the heat, stay out from kitchen.
Eiköhän todennäköisempää ole, että miehillä on yleensä useampi näitä "ihannenaisia". Harmi sinänsä jos ei satu olemaan mitään samaa näiden kanssa.
Mitä vastausta odotit? Kenestä ET olisi hermostunut?