Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiustenpidennyksistä!

Vierailija
02.12.2019 |

Olen ajatellut hankkia hiustenpidennykset ja erityisesti micro loop tekniikka kiinnostaa. Kokemuksia kyseisestä tekniikasta? Entä mistä olette tilanneet pidennykset? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt viimeksi teippejä rapunzelilta ja en oo tyytyväinen. En tiedä onko kampaajassa, hiuksissa vai molemmissa vikaa, mutta teippejä tippunut jo muutama ja lopputulos ei ole ollut luonnollinen sen jälkeen kun jatkohiukset "turposi" lisää ekan pesun jälkeen. Seuraavaksi ajattelin kans noita micro ringejä. Ne voi saada itsekin kiinnitettyä hyvin ja sekoittuvat hyvin omaan tukkaan. En tiedä mistä tilaan.

Vierailija
2/6 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis micro ring ja loop on vähän eri mut aika lähellä toisiaan kumminkin se tekniikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käyttänyt viimeksi teippejä rapunzelilta ja en oo tyytyväinen. En tiedä onko kampaajassa, hiuksissa vai molemmissa vikaa, mutta teippejä tippunut jo muutama ja lopputulos ei ole ollut luonnollinen sen jälkeen kun jatkohiukset "turposi" lisää ekan pesun jälkeen. Seuraavaksi ajattelin kans noita micro ringejä. Ne voi saada itsekin kiinnitettyä hyvin ja sekoittuvat hyvin omaan tukkaan. En tiedä mistä tilaan.

:o olen selaillut rapunzelin sivuja mutta hyvä tietää, sieltä en sitten ainakaan tilaa

Vierailija
4/6 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut sinetit kunnes vaihdoin magoihin ja nää on ollu ihan täydelliset!

Vierailija
6/6 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mago ja käyttänyt jonkin verran. Omat hiukset eivät ole niistä vahingoittuneet. En kuitenkaan tykännyt siitä, että langat vilahtelivat välillä esiin, etenkin vaaleissa pidennyksissä, kun tyvi hieman tummempaa. Simplyn teipit ovat olleet hyvät ja laadukkaat, tykkään enemmän niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi