Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuollut näyttää?

Vierailija
02.12.2019 |

Olen nähnyt kerran menehtyneen, joka kuoli äkillisesti ja se hänen ilmeensä on syöpynyt verkkokalvoilleni.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vain yhden kuolleen, mummoni. Olimme siirtämässä häntä sairaalan kappelista kirkolle ja arkkua pidettiin hetken auki.

Hän näytti itseltään, mutta kuitenkin erilaiselta. Hän ei näyttänyt enää sairaalta, vaan siinä oli minusta mummo itse, se mummo joka oli vuosikausiksi kadonnut muistisairauden verhon taa. Ilme ei ollut hänelle tyypillisen hymyilevä, vaan vakava. Kuitenkin hyvin levollinen. Väri oli vielä pysynyt kasvoilla melko hyvin.

Ensin ajattelin, että menen kappeliin vasta kun arkku on suljettu. Olen tyytyväinen että menin kuitenkin vielä katsomaan. Ajatus ruumiin näkemisestä kammoksuttaa, mutta eihän sitä tarvitse ihan läheltä katsoa, vaan voi mennä esim. arkun jalkopäähän.

Vierailija
22/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti siitä miten on kuollut. Molemmat isoäitini kuolivat syöpään ja kuolivat rauhallisesti nukkuessaan. Hautajaisissa näyttivät levollisilta, vähän kellertäviltä. Kasvonpiirteet olivat tietysti vähän vääristyneet sillä tuhkausta varten tekohampaat oli poistettu suusta ja se muuttaa ulkonäköä aika paljon. En edes ollut tiennyt että isoäidilläni oli tekohampaat ennen kuin vasta saattohoidossa.

Enoni taas kuoli sairaskohtaukseen yllättäen ja hän oli vähän kärsivän näköinen. Näytti kuitenkin paljolti samalta kuin nukkuessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pitkän ajan kuluttua kuolemasta?

Sellainen limaläjä täynnä matoja se on jossain vaiheessa.

Vierailija
24/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavalta, jos on nuori nainen tai transnainen.

Vierailija
25/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kalatiskillä voit nähdä.

Vierailija
26/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kalatiskillä voit nähdä.

Saman tapainen kuolleen kalan tuijotus on muillakin kuolleilla, jos on silmät auki.

Vierailija
27/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjältä kuorelta.

Vierailija
28/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahanukelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän