Voisiko Vauvapalstasta muodostaa uuden hallituksen
Täällä voitas yhdessä pohtia maan asioita puhki ja tehdä päätöksiä.
Kommentit (47)
Kuka olis oikeus- tai sosiaaliministeri?
Sukunimihullulle sukunimiministerin salkku sitten.
Voisin olla kulttuuriministeri. Ehdotan heti, että matkakorvauksia ei enää ilmastosyistä makseta eikä ainakaan lentokoneista ja takseista. Suurin osa istunnoista voidaan pitää netin välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla kulttuuriministeri. Ehdotan heti, että matkakorvauksia ei enää ilmastosyistä makseta eikä ainakaan lentokoneista ja takseista. Suurin osa istunnoista voidaan pitää netin välityksellä.
Ainakin valtiopäiville matkakorvaus. Me halutaan nähdä latino, naispelko ja kaikki muutkin livenä. Moni jättää tulematta jos pitää itse maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästäkseme kaikki sitten linnaan.
Tarkotatko pressan linnaan itenäisyyspäiväksi?
Nythän siellä vapautuu paikkoja, kun monta ministeriä aveceineen jää pois, kun eivät kehtaa näyttää naamojaan. Porvoon valtiopäivä-edustajilla voisi nyt täyttää nuo puuttuvat juhlijat.
Pikkusen tulee kiire koltun ostossa. Ehkä kipasen Fidalle? Vai miten te muut ministerit meinasitte hoitaa pukuprobleeman?
Ei tarvi av parlamentti on ekolooginen ja jokainen hoitaa hommat etänä kotoaan. Voit edelleen viihtyä virittyneissä kalsareissa ja ottaa vaikka pari kaljaa jos ei päivä muuten lähde käyntiin.
Pikkusen tekisi kyllä mieli mennä näkemään tuota Antti Häkkästä, hän kun on niin ihana.
Se ei ihan täältä kotoa käsin onnistu :(
Olin juuri aivan toden tuntuisessa yhteydessä Antti Häkkäseen. Hän oli meillä TV:n kautta. Joko Porvoon valtiopäivät ovat käynnissä ja onko Antti Häkkänen meillä pääministerinä. Onneksi olin pukeutunut!
Ikis ja Paskainen Kånken- räkyttäjä