Voisiko Vauvapalstasta muodostaa uuden hallituksen
Täällä voitas yhdessä pohtia maan asioita puhki ja tehdä päätöksiä.
Kommentit (47)
Naispelko pääministeriksi, loput ministereistä voisi olla sekalaisia palstamammoja. Siedätyshoitoa peliin.
Mä haluan sitten sisäministerin pestin!
Minä haluan Jaakko Parkkalin pääministeriksi ja Benjamin Peltosen hänen erityisavustajakseen.
Täällä on pääasiassa köyhiä työttömiä vihervassareita, joiden sivistys- ja koulutustaso älykkyydestä puhumattakaan on niin alhainen, että tämä sakki kelpaisi korkeintaan ambomaan futisjoukkueen vessojen siivousyhtiön hallitukseen.
Kyllä kai se teoriassa olisi mahdollista. 101 puoluetta erilaisine mielipiteineen muodostaa koalitiohallituksen, jolla on enemmistö eduskunnassa. Sen jälkeen, kun kaikki 101 puoluetta on saanut ministerinsä, äänekkäimmät kaksi ja avustajat päälle, niin sitten alkaa av-palstalla olla hiljaista, kun kaikki kommentoijat ovat säätämässä - lakeja, jos luoja suo.
Kalevauva1 urheilu- ja 2 kulttuuriministeriksi.
Siitä saisi todella riitaisan hallituksen. Jopa li ja orpo sopivat ennemmin kuin av porukka. Niin tiedän olevani av tyyppi.
Joo. Mä voin osallistua, kunhan saan taksikortin ja ilmaisen torkkupeiton.
Ehdotan, että ulkoministeriksi valitaan palstalatino. Ja valtiopäivät siirretään Porvooseen.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä jätetään oppositioon
Palstan vihervassarit ja velat
Vierailija kirjoitti:
Ketkä jätetään oppositioon
palstapersut tietenkin, sitä räksytystähän ne osaa
Äitihullu voisi olla ainakin sosiaaliministeri, minä voisin olla maatalousministeri, tykkään maidosta, juustosta ja jauhenlihasta.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan, että ulkoministeriksi valitaan palstalatino. Ja valtiopäivät siirretään Porvooseen.
Totta kai eduskunta siirretään Porvooseen. Aina kun aloite tai lakiehdotus tulee käsittelyyn, niin av-parlamentti huutaa yhdestä suusta "Porvoo!"
Hel-Nyc ulkoministeriksi, Sara S omistajaohjausministeriksi.
Päästäkseme kaikki sitten linnaan.
Äänestykset voisi hoitaa peukuttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Päästäkseme kaikki sitten linnaan.
Tarkotatko pressan linnaan itenäisyyspäiväksi?
Nythän siellä vapautuu paikkoja, kun monta ministeriä aveceineen jää pois, kun eivät kehtaa näyttää naamojaan. Porvoon valtiopäivä-edustajilla voisi nyt täyttää nuo puuttuvat juhlijat.
Suurin osa holhouksenalaisia.