Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko otit influenssarokotteen?

Vierailija
02.12.2019 |

Miksi otit tai miksi et? Tuliko haittavaikutuksia rokotuksesta?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on otettu, työnantaja maksoi, ei mitään sivuvaikutuksia.

Vierailija
2/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kunnallisella. Ei mitään haittoja vielä. 5 päivää ottamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kunnallisella, pistokohta oli hieman arka parin päivän ajan, ei muuta.

Vierailija
4/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut. En myöskään ole koskaan sairastanut influenssaa, ainoastaan tavallisia flunssa. En usko rokotteeseen, influenssavirukset muuttuvat koko ajan ja rokote tehoaa vain joihinkin.

Vierailija
5/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin, koska opiskelen terveystieteellistä alaa. Haittavaikutuksena korkea kuume ja oksentelua seuraavana yönä/aamuna.

Vierailija
6/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut, terveysalalla töissä. Influenssan sairastin pari vuotta sitten.

Vierailija
7/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ja kahden päivän päästä mulla oli elämäni ensimmäinen aurallinen migreeni. Vaikea tosin sanoa johtuiko juuri tuosta rokotteesta, mutta aikamoinen sattuma.

Vierailija
8/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin, koska opiskelen terveystieteellistä alaa. Haittavaikutuksena korkea kuume ja oksentelua seuraavana yönä/aamuna.

Kuulostaapas hurjilta haittavaikutuksilta :O

Vierailija
9/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ottanut, terveysalalla töissä. Influenssan sairastin pari vuotta sitten.

Miten olet voinut jättää ottamatta kun terveysalalla työskenteleviltä vaaditaan laissa rokotesuoja?

Vierailija
10/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua itse maksaa enkä saa ilmaiseksi mistään.

Vierailija
11/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Sain tk:ssa ilmaiseksi, koska lähipiirissä on useampia riskiryhmiin kuuluvia henkilöitä. Pistoskohta kipeytyi hiukan, mutta ei mitenkään häiritsevästi. 2016 pistoskohta kipeytyi ja turposi niin pahasti, etten voinut nostaa vasenta kättäni kunnolla pariin päivään. Sitä ennen tai sen jälkeen en ole saanut moisia reaktioita.

Vierailija
12/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kuten aina. Ei haittoja.

Vierailija
13/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat jos sanot että lähipiirissä on vanhoja tai sairaita. Ei ne kysele että jaa ketä

Vierailija
14/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin, pistoskohta vähän arka seuraavana yönä.

Riskiryhmään kuuluva lähipiirissä, joten ilmainen oli.

Joskus olen sairastanut influenssan oikein kunnolla, en halua toisten kokea.

Vierailija
15/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin viime keskiviikkona ja seuraavana aamuna heräsin hirveään räkätautiin, joka jatkuu edelleen. Sattumaa tai ei, en tiedä.

Vierailija
16/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ottanut. En myöskään ole koskaan sairastanut influenssaa, ainoastaan tavallisia flunssa. En usko rokotteeseen, influenssavirukset muuttuvat koko ajan ja rokote tehoaa vain joihinkin.

Tämä on kyllä aivan totta että virukset muuntautuvat koko ajan eli aikamoista hakuammuntaa nuo influenssarokotteet.. toisaalta tokkopa niiden ottamisesta sen suurempaa haittaakaan ole

Vierailija
17/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin ja kahden päivän päästä mulla oli elämäni ensimmäinen aurallinen migreeni. Vaikea tosin sanoa johtuiko juuri tuosta rokotteesta, mutta aikamoinen sattuma.

Ilmoita THL haittavaikutusrekisteri. Sinua ei moitita mistään.

esim eräs rokotus aiheutti narkolepsiaa, joten kyllä tuo voi kiinnostaa tutkijoita.

Vierailija
18/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat jos sanot että lähipiirissä on vanhoja tai sairaita. Ei ne kysele että jaa ketä

Rokotuksenhan saa ihan kuka vain ilmaiseksi kun menee jonottamaan terveyskeskukseen rokotuspäivänä.

Vierailija
19/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin viime keskiviikkona ja seuraavana aamuna heräsin hirveään räkätautiin, joka jatkuu edelleen. Sattumaa tai ei, en tiedä.

Niinhän ne väittää että influenssarokotuksesta ei voi sairastua, päinvastaisia tarinoita vaan kuulee usein

Vierailija
20/45 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita THL haittavaikutusrekisteri. Sinua ei moitita mistään.

esim eräs rokotus aiheutti narkolepsiaa, joten kyllä tuo voi kiinnostaa tutkijoita.

Nykynäkemys vaan näyttäisi olevan se että ei rokotteista tule mitään haittoja vaan nimenomaan sattumaa kaikki