Pitääkö miehesi kättä polvellasi/reidelläsi, kun ajaa autoa ja olet kuskin viereisellä
Kommentit (35)
Minä istun vaihdekepin päällä ja vaihdan vaihteita, mies keskittyy ajamiseen.
Ei, mutta moottoripyöräillessä välillä ojentaa kättään taakse päin ja silittää jalkaani, kun tietää että jännitän olla kyydissä.
Ei ole miestä eikä vieressä istuvaa ihmistä, mutta lepuutan kättä usein vänkärin paikan turvavyön tulpassa :D Joskus olen vahingossa pistänyt käden siihen vaikka joku onkin siinä vieressä ollut, hups.
Sormettaa aina. Huomaan silin ratissa kun itse ajan.
Ei valitettavasti.
Eikä liiemmin koske minuun muutenkaan, ellei vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Mina ajan ja ellen pida katta vaihdekepilla, pidan sita miehen reidella.
N44
Minulla ei onneksi ole tarvetta leipoa jotain vaihdekeppiä, kun ajan.
N52
No, onnea sinulle siita ja kiitos kun tulit kertomaan, etta tiedetaan. :)
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Mina ajan ja ellen pida katta vaihdekepilla, pidan sita miehen reidella.
N44
Älä pidä kättä vaihdekepillä. Se kuluttaa vaihteensiirtimen niveliä.
Auto on vm. 2003 etta ei tunnu enaa tassa konkurssissa :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miestä eikä vieressä istuvaa ihmistä, mutta lepuutan kättä usein vänkärin paikan turvavyön tulpassa :D Joskus olen vahingossa pistänyt käden siihen vaikka joku onkin siinä vieressä ollut, hups.
Työnnätkö sormet tulppaan
Vierailija kirjoitti:
Ai että tuo kuulostaisi ihanalta pitää kättä oman tyttöstävän tai vaimon reidellä kun ajaa lidliin yhdessä ruokaostoksille. Kaupassa pientä kiusoittelua, suudelmien vaihtoa. Kotiin yhdessä ajoa missä laitetaan ruokaa yhdessä. Sohvalla makailua ja hyväilyä...
T: Kiltti mies
Ihanaa! Ja sitten paukuttaa kunnolla takaapäin että nainen vaan uikuttaa hiljaa.
Ei kun se runkk*a ajaessaan. Joskus sillä menee vaihdekeppi ja heppi sekaisin ;)
Pitää usein, varsinkin pitkillä suorilla, kädestäkin ottaa kiinni ainakin pidemmillä matkoilla. Itse olen tylsä ja jos ajan niin ajan.