Pitääkö miehesi kättä polvellasi/reidelläsi, kun ajaa autoa ja olet kuskin viereisellä
Kommentit (35)
Mina ajan ja ellen pida katta vaihdekepilla, pidan sita miehen reidella.
N44
Ei. Mies pitää molemmat kädet ratissa, ellei ole vaihtamassa vaihdetta.
Ai että tuo kuulostaisi ihanalta pitää kättä oman tyttöstävän tai vaimon reidellä kun ajaa lidliin yhdessä ruokaostoksille. Kaupassa pientä kiusoittelua, suudelmien vaihtoa. Kotiin yhdessä ajoa missä laitetaan ruokaa yhdessä. Sohvalla makailua ja hyväilyä...
T: Kiltti mies
Edellinen poikaystävä piti aina.
N48
Joskus. Yleensä pitää käytä mun pepulla, kun kävellä jossain.
treffit kirjoitti:
N44
Minulla ei onneksi ole tarvetta leipoa jotain vaihdekeppiä, kun ajan.
N52
Ei pidä. Mutta minä pidän hänen reidellään väillä.meillä olen minä se muutenkin joka näyttää eleillä ja kosketuksella että välitän. Toinen ei niinkään. Kertoo jos tilanne muuttuu..
Jotkut pitivät. Se oli kivaa. Nyt olen sinkku ja autossa ei ole minun lisäkseni kuin ratti ja istuimet.
Ajaessa keskitytään ajamiseen, eli kädet pidetään ratissa ellei vaihda vaihdetta.
treffit kirjoitti:
N44
Älä pidä kättä vaihdekepillä. Se kuluttaa vaihteensiirtimen niveliä.
Pitää. Ja muutenkin pitää kättä jossain kiinni minussa kotonakin lähekkäin. Se on todella mukava tunne. Olen ehkä outo, mutta kädet ovat mielestäni yksi miehen eroottisin osa. Kerran ihastuin yhteen mieheen pelkästään siksi, että hän kosketti minuun kädellään.
Joskus käteni vaeltelee vaimon reisillä kun hän ajaa ja sitten on hyvä tarkistaa onko turvavyö hyvin eli siirtelen sitä siinä rinnan päällä. Ei aikaakaan niin jonkun naama alkaa punoittamaan.
Ei vaan ratissa.