Presidentti Niinistö taistelee ilmastonlämpenemistä vastaan lomailemalla Dubaissa
Ilmaston lämpenemistä ja hiilidioksidia vastaan profiloitunut presidentti Niinistö taistelee ilmastonmuutosta vastaan lomailemalla Dubaissa. Hieman ärsyttää kun itse olen kieltänyt perheeltämme lomamatkat, lapsilta kännykät ja heidän toivoman kissan maapallon lämpötilan pitämiseksi +2 asteessa.
Kommentit (30)
Dubaissa esim. Homous on rikos. Naiset ovat alempiarvoisempia kuin miehet, naisille voi olla eri penkit. Filippiineiltä otetaan naisia kotiorjiksi rikkaisiin perheisiin.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Eläinten kohtelu on Dubaissa kauheaa. Jenni pidä nyt vihdoinkin niiden raukkojen puolia, kun Suomessa et pahemmin ole uskaltanut.
Mene estämään H*lal teurast*ksia toreille.
Kameleitakin tapetaan hal*lteur*astaen. 🐪🐫
Kokoomus kannattaa turkistarhausta rahan vuoksi. 😪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maa rikkoo räikeästi ihmisoikeuksia. Pilvenpiirtäjät on rakennettu orjuuden voimalla verta ja hikeä, edes kuolonuhreja säästämättä. Nuoret siirtolaismiehet lähtevät ansaitsemaan rahaa perheelleen – ja palaavat muutaman kuukauden päästä kotiin. Ruumissäkeissä.
Mikä ihmeen orjafetissi sinulla oikein on?
Siirtolaiset tekevät rankkaa työtä jotta heillä olisi varaa lähettää rahaa kotimaihinsa. Kukaan ei siellä vasten tahtoaan ole -että se sinun orjuushöpinästäsi...
Ja väitätkö muka vakavalla naamalla että parin kuukauden jälkeen heidät tapetaan! --> 0/5
Ilmeisesti ihmiskauppa ei ole tuttu käsite sinulle vaikka siitä on puhuttu viime viikkoina Suomessakin? ota silmälaput pois silmiltä,tässä vain yksi juttu, infoa löytyy pilvinnpimein muutakin:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/7985361.stm
Työturvallisuus ei päätä huimaa ja noissa töissä kuolee nimrnomaan siirtotyöläisiä. Josko niitä ei kuitenkaan tapeta mutta tavallaan tapetaan kuitenkin välinpitämättömyydellä.
Kouvolan hotellit olivat kuulemma täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maa rikkoo räikeästi ihmisoikeuksia. Pilvenpiirtäjät on rakennettu orjuuden voimalla verta ja hikeä, edes kuolonuhreja säästämättä. Nuoret siirtolaismiehet lähtevät ansaitsemaan rahaa perheelleen – ja palaavat muutaman kuukauden päästä kotiin. Ruumissäkeissä.
Siirtolaiset tekevät rankkaa työtä jotta heillä olisi varaa lähettää rahaa kotimaihinsa. Kukaan ei siellä vasten tahtoaan ole -että se sinun orjuushöpinästäsi...
Ja väitätkö muka vakavalla naamalla että parin kuukauden jälkeen heidät tapetaan! --> 0/5
Ilmeisesti ihmiskauppa ei ole tuttu käsite sinulle vaikka siitä on puhuttu viime viikkoina Suomessakin? ota silmälaput pois silmiltä,tässä vain yksi juttu, infoa löytyy pilvinnpimein muutakin:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/7985361.stm
Työturvallisuus ei päätä huimaa ja noissa töissä kuolee nimrnomaan siirtotyöläisiä. Josko niitä ei kuitenkaan tapeta mutta tavallaan tapetaan kuitenkin välinpitämättömyydellä.
Ei haittaa minua vaikka työturvallisuus ei olisikaan länsimaisella tasolla.
Parempi se on silti Dubaissa kun siirtolaisten lähtömaissa -ja kukaan ei siellä vasten tahtoaan siis ole.
Eikä vaikuta lomakohteeni valintaan vaikka siellä vierastyöläisiä käytettäisiinkin.
Tämä provo niinistöstä Dubaissa oli jo viikonloppuna täällä ja itse ainakin näin hänet omin silmin Kasarmitorilla lauantaina. Myös HS kirjoitti siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä provo niinistöstä Dubaissa oli jo viikonloppuna täällä ja itse ainakin näin hänet omin silmin Kasarmitorilla lauantaina. Myös HS kirjoitti siitä.
Seiskan mukaan oli nähty viime viikolla Dubaissa. Seiska oli tarkistanut että presidentin kalenteri oli tyhjä joten lomamatka kyseessä.