Pieretkö miehesi aikana?
Kommentit (28)
Suolistokaasut on ihan luonnollisia, esim ruisleipä aiheuttaa sitä ja itselläni kasvikset eli terveellinen ruokavalio. Kaikki pierut ei edes haise ja onneksi minulla on ymmärtäväinen mies. Ei me kumpikaan huviksemme piereskellä vaan oloamme helpottaaksemme ja huom! lääkärini on sanonut että ilmaa ei saisi pidätellä vaan päästellä ulos, muuten voi aiheuttaa vahinkoa suolistossa.
Ja kyllä, mun mielestä pierujen pidättäminen kotona on estoista.
Ja kyllä, mun mielestä pierujen pidättäminen kotona on estoista.
varmaan saa olla mielipiteensä tässäkin. itse olen ihan päinvastaista mieltä.
Joillain ihmisillä, esim. mulla on niin hirveen "vaikea ruoansulatus", että melkeinpä saan mistä tahansa ruoasta ilmavaivoja, jotka ei todellakaan ole kiva asia, vaan erittäin kiusallinen ja inhottava. Minut on myös tutkittu perusteellisesti ja mulla vain sattuu olemaan hirveen "ongelmallinen maha", että sen kanssa on vain tultava toimeen. -En suoranaisesti päästele mieheni kuullen, vaikka hän itse piereskelee sumeilematta. Ei siinä mitään, mutta nyt se on mennyt jo siihen pisteeseen, että jopa ruokapöydässä nostaa kankkua ja päästelee, mikä on kyllä erittäin inhottavaa ja siitä kyllä saa kuulla kunniansa.
Myös meidän yks yhteinen tuttavapariskunta päästelee myös meidän kuullen ja mieheni niiden kuullen, mikä ei minusta kyllä ole kivaa. Heidän mielestään oikeinkin hauskaa, heh. No, huvinsa kullakin....
En piere kenenkään seurassa. Toki mies kuulee äänet vessasta varmasti ja minä hänen.
etten ole kenenkään kuullut pierevän?
sanoin (okei tuli kirjoitusvirhe) etten ole kenenkään kuullen pierryt. toki olen kuullut muiden pierevän. mutta en todellakaan pidä siitä. mielestäni se on tosi törkeää.
ja eiks se oo pääasia et jokainen on tyytyväinen, jos teidän miehet tykkää paskan hajusista naisista niin siitä vaan. mun mies tykkää siitä etten päästele hänen aikanaan.