Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia toivotuksia sanotte toisillenne miehenne kanssa?

Vierailija
26.07.2008 |

Hyvää yötä? Huomenta? Kiitos? Anteeksi? Hyvää työpäivää? Tsemppiä? Miten paljon toivottelette kauniita asioita toisillenne miehesi kanssa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamu, kun lähden töihin:" aja varovasti", vaikka menen julkisilla töihin. Mä yleensä puhelun päätteeksi toivotan miehelleni "hyvää joulua". Että näin meillä.

Vierailija
2/5 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä, huomenta, työ-/koulu-/vapaapäivää, toivotetaan onnea ja onnitellaan saavutuksista (tenttinumerot, työnsaanti...), kiitetään ihan siitäkin jos toinen tuo toiselle kupillisen kahvia tai tuo kaupasta jotain herkkua... Paljon tällaista kaikkea "pientä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lapset oppivat, kuin itsestään, kiittämään, olemaan kohteliaita ja ottamaan muut huomioon kun näkevät ja kuulevat omien vanhempiensa näin toimivan.

Vierailija
4/5 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kiitellään (myös lapsetkin kiittelevät koko ajan) pienistäkin asioista, hyvää yötä, hyvää/hauskaa työpäivää, yms

Vierailija
5/5 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää työpäivää toivotellaan, kun toinen lähtee töihin. Työpäivän aikana jos soitellaan, mä lopuks toivottelen kyytä pyllyyn...=) Ja tänään, kun mies lähti soittamaan, toivottelin hyvää keikkaa ja toivoin, että soittaisivat paranoidin (mies soittaa puuduttavaa metrihumppaa...).

Lapsi huutelee töihin lähtevän perään: Hauskaa työpäivää, ole varovainen sen trukin kanssa(miehelle)/älä riitele niitten vanhojen tätien ja setien kanssa(mulle)

=)))