Pieretkö miehesi aikana?
Kommentit (28)
emme kuitenkaan ole jotenkin estoisia, vaikka täällä niin väitetäänkin. Meillä se ei vaan kuulu tapoihin. En piere äitini,isäni, ystävieni enkä naapurienkaan kuullen.
Joskus on lipsahtanut vaikka kuinka oon yrittäny estellä... :D
ai hänen elinaikanaan ;) tukalaksi käy olo jos täytyy ootella et ukko keikkaa ja kuopataan
sen verran usiasti on tarvetta piereskellä että en jakasaisi joka kerta vessaan juosta*! ja mies pieree mun kuullen. pierräänki monesti kilpaa:D
Meille yhdessä piereskely ei ole läheisyyden osoittamista vaan vain ikävä, haiseva tapa. Pierrään siis vessassa tai muuten pois ihmisten ilmoilta.
lasten kuulen paukuttelemme joskus, mutta useimmiten silloin mennään vessaan pieremään.
Ison vatsan kanssa en todellakaan mennyt joka kerta vessaan päästämään ilmaa, etenkin kun muutenkin istuin paljon vessassa jatkuvan pissahädän vuoksi. Tuskinpa parisuhde ilmavaivoihin kaatuu vai kaatuuko?
Eiköhän mieheni kestänyt yhden raskausajan traumatisoitumatta! T. 11
mutta silti en halua haistella miehen pieruja, ja päinvastoin. Vahinkoja tietysti voi sattua, mutta tahallaan toisen seurassa piereminen on musta ikävää. En myöskään olisi kaatamassa parisuhdetta esim. siihen jos mies söisi tosi epäsiististi, mutta silti toivon että hän ei niin tee.
Tuskinpa parisuhde ilmavaivoihin kaatuu vai kaatuuko?
mä kyllä piereskellyt miehen kuullen raskausaikanakaan. mikä syy se raskaus muka on alkaa sikailla?
Ja jossei sitä nyt ihan överiksi vedä, mikä siinä on sikailua?
ei ole vanne todellakaan tiukalla. koittaa vaan käyttäytyä fiksusti. ainakin joissain jutuissa :D lapsen kasvatan myös niin ettei ole sopivaa päästää perästään kaasuja ihmisten aikana. pikkusenko lapsia kiusataan koulussa jos lapset opetetaan piereskelemään missä vaan.
miettikää vähän mitä se on. ilmaa pers reiästä. miksi muiden ihmisten pitää haistella teidän kaasuja. vähän voisi ottaa elinkumppani huomioon.
ei en ole tiukkapipo. en vaan tajua miks muiden paskoja pitäs haistella :)
mutta valitettavasti siitä ei ole mitään hyötyä, koska tuhnuni ovat hajuttomia ja äänettömiä. :'(
ei ole vanne todellakaan tiukalla. koittaa vaan käyttäytyä fiksusti. ainakin joissain jutuissa :D lapsen kasvatan myös niin ettei ole sopivaa päästää perästään kaasuja ihmisten aikana. pikkusenko lapsia kiusataan koulussa jos lapset opetetaan piereskelemään missä vaan.
miettikää vähän mitä se on. ilmaa pers reiästä. miksi muiden ihmisten pitää haistella teidän kaasuja. vähän voisi ottaa elinkumppani huomioon.
ei en ole tiukkapipo. en vaan tajua miks muiden paskoja pitäs haistella :)
Ja lapsetkin sen tajuaa, että kotona voi tehdä jotain asioita, muualla ei!
en ole kuullut äitini pierevän. ikinöä en ole muiden kuullen pierryt, eikä elämäni ole mitenkään surkeaa. kuinka paljo te oikeen pierette jos sitä on niin vaikee pidättää..??
16
minusta kyse on ihan toisen huomioonottamisesta eli tavoista. Mua ei kyllä juuri koskaan edes pieretä. Jos koko ajan pärisee, kannattaisiko jotenkin koittaa vaikka muuttaa ruokavaliotaan.
en ole kuullut äitini pierevän. ikinöä en ole muiden kuullen pierryt, eikä elämäni ole mitenkään surkeaa. kuinka paljo te oikeen pierette jos sitä on niin vaikee pidättää..??
16
No sitten ymmärrän miksi suhtautumisesi siihen on noin luonnotonta!
Kaikki pieree, se on ihan luonnollista.
Ja mies pieree minun kuullen. Kerran herättiin aamulla pyllyt vastakkain, kun molemmilla pärähti yhtä aikaa.