Kyllä ennenvanhaan kunnolliselle miehelle oli kysyntää
Jos vaikka ihan insinööriksi olit opiskellut ja töissä kävit etkä lyönyt etkä juonut, niin kyllä oli naisten silmissä kuuminta hottia.
Nyt tuollaiset ovat lähinnä ongelmajätettä.
Kommentit (41)
Ylioppilaatkin oli kuumaa kamaa. Kulkivat koko kesän ylioppilashattu päässä ja kaikki ihailivat, kun on ihan oikea ylioppilas!
Minä olen kunnollinen mies ja aina on kysyntää naismarkkinoilla ollut. Insinöörin tutkinto ja työpaikka ei pelasta, jos on ihmissuhdetaidoton vätys.
Niinpä. Muistan kyllä tuon ajan. Itsellekkin olisi silloin kelvannut ja olinkin kateellinen niille naisille joitten mies ei juonut ja muutenkin pitivät vaimojaan hyvänä. Kelpaisi sellainen kunnon mies edelleen🙂
Menestyvä insinööri kirjoitti:
Minä olen kunnollinen mies ja aina on kysyntää naismarkkinoilla ollut. Insinöörin tutkinto ja työpaikka ei pelasta, jos on ihmissuhdetaidoton vätys.
Ai että aina kysyntää?? Mutta ei ilm. naimisiin asti?
Eiköhän unohdeta entis ajat jo. Nyt puhaltaa eri tuulet.
Ennen riitti että kunnollinen mies oli sellainen, joka ei erityisen paljon käyttänyt alkoholia, eikä ollut erityisen väkivaltainen ainakaan syyttä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän unohdeta entis ajat jo. Nyt puhaltaa eri tuulet.
Näinpä. Nykyään naisetkin voivat elättää itsensä, joten miesten täytyy voida tarjota jotain muutakin suhteeseen kuin se rahatukku. Nykyään ihmisillä on paljon paremmat edelletykset elää kuten haluavat. En tiedä onko tilanne enää sama vuosikymmenten päästä. Nauttikaamme vapaudesta kun siihen on mahdollisuus.
-M28
Paperilla saattoi, ja saattaa vieläkin näyttää hyvältä anopista. Ehkä vielä löytyy tyttö, joka haluaa olla sukunsa ensimmäinen insinöörskä.
No niin kai kun vanhemmat järjesti treffeille naapurin Pirkon kanssa ja antoi suositukset, että ”meidän Pentti on kyllä kunnon mies”. Sitten pysyttiin kylällä ja pykättiin perhe.
Siis miksi nämä naimajärjestelyt ovat loppuneet? Selvästi tällaisille olisi vielä tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
No niin kai kun vanhemmat järjesti treffeille naapurin Pirkon kanssa ja antoi suositukset, että ”meidän Pentti on kyllä kunnon mies”. Sitten pysyttiin kylällä ja pykättiin perhe.
Siis miksi nämä naimajärjestelyt ovat loppuneet? Selvästi tällaisille olisi vielä tarvetta.
Väittäisi, että nuo Pirkko ja Pentti eivät ole ainakaan onnettomampia kuin ne, jotka ovat koeajaneet 100 kumppaniehdokasta löytääkseen sen oikean.
Vierailija kirjoitti:
Ylioppilaatkin oli kuumaa kamaa. Kulkivat koko kesän ylioppilashattu päässä ja kaikki ihailivat, kun on ihan oikea ylioppilas!
Ylioppilaita olikin paljon pienempi osuus ikäluokasta kuin nykyään.
Ja taas pitäisi muiden hommata "kunnon miehelle" vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Menestyvä insinööri kirjoitti:
Ai että aina kysyntää?? Mutta ei ilm. naimisiin asti?
Myös naimisiin asti. Kysyntää on ollut sen jälkeenkin, mutta minä olen uskollista sorttia. Kiusauksista kieltäytyminen on helppoa, kun on niin ihastuttava vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylioppilaita olikin paljon pienempi osuus ikäluokasta kuin nykyään.
Tästä tuleekin mieleen se, kun aina kitistään siitä, että "kun nykyään ei opiskella kieliä, voi voi kun ennen kaikki oli paremmin, kun kaikki luki pakkoruotsin lisäksi saksaa ja ranskaa jne eikä pakkoruotsi ollut mistään pois". Johtuisikohan siitä, että lukioon meni vain pieni osa ja ne oli niitä "kilttejä kirjaviisaita"?
Ja taas pitäisi muiden hommata "kunnon miehelle" vaimo.
Ottakaa miehet ilo irti, ei naista tarvita mihinkään jollei halua välttämättä omaa lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittäisi, että nuo Pirkko ja Pentti eivät ole ainakaan onnettomampia kuin ne, jotka ovat koeajaneet 100 kumppaniehdokasta löytääkseen sen oikean.
Millä perusteella? En käsitä ihmisiä, jotka eivät nauti deittailusta ja uusien ihmisten seurasta, vaan raahautuvat treffeille naama harmaana ja tuskan irveeseen vääntyneenä. Hokien mielessään; "pakko pariutua, pakko pariutua, pakko pariutua..." Sitten kun joku samanlainen löytyy, istutaan loppuelämä sohvalla yhdessä ja tuijotetaan tv:tä. Tuollaiset eivät osaa nauttia elämästä.
Jaha. Taas miljoonas ketju aiheesta, jossa miehet kertovat meille naisille, että minkälaisesta miehistä meidän tulee pitää.
Vierailija kirjoitti:
Millä vuosisadalla nyt seilataan? Omat isovanhemmat syntyneet vuosisadan kahden ensimmäisen vuosikymmenen aikana, eikä tällainen vanhempien treffien järjestely ainakaan heidän kohdallaan maaseudulla ollut käytössä.
Niin. On se kamalaa kun pitäisi olla persoonallisuuskin. Ja sekin on kamalaa kun naisillakin on työpaikat.